معلم تگزاس در مرخصی اداری به دانش‌آموزان گفت که پدوفیل‌ها را «افراد جذب شده کوچک» خطاب کنند.

در یک کلیپ 18 ثانیه‌ای، معلم دبیرستان فرانکلین شنیده می‌شود که به دانش‌آموزان می‌گوید: “اینگونه صدا نزنید. شما اجازه ندارید چنین برچسبی به مردم بزنید.”

به گفته منطقه مدرسه شهر، معلمی در ال پاسو، تگزاس، پس از اینکه به دانش‌آموزان گفت که پدوفیل‌ها را «افراد کوچک جذب شده» خطاب کنند، در مرخصی اداری به سر می‌برد و به گفته منطقه مدرسه این شهر، در یک حادثه که در ویدیو ضبط شده و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

نورما دی لا روزا، رئیس انجمن معلمان ال پاسو، گفت که کارکنان حقوقی اتحادیه به او توصیه کرده اند در حال حاضر درباره این حادثه اظهار نظر نکند.

قبل از رأی گیری در روز سه شنبه، معاون رئیس هیئت مدیره دانیل کال گفت که تبادل کلاس درس خارج از چارچوب است.

با این حال، کال گفت که پس از اطلاع از یافته های ناحیه مدرسه پس از تحقیقات آنها در روز سه شنبه، نظرش تغییر کرده است.

این معلم توسط انجمن معلمان ال پاسو با نام آمبر پارکر که در دبیرستان فرانکلین انگلیسی تدریس می کند، شناسایی شد.

او به ان بی سی نیوز گفت: «در ابتدا با دیدن این ویدیو شوکه و وحشت زده شدم. “سپس وقتی شنیدم که او سعی دارد طعنه بزند، برای او احساس بدی پیدا کردم. با این حال، وقتی تحقیقات منطقه در مورد این وضعیت به من کمک کرد تا داستان کامل را بفهمم، شک ندارم که پایان دادن به این معلم کار درستی است. هر شخص معقولی که نتایج تحقیقات را می شنید، به خاتمه دادن به او رای می داد.”

درخواست‌ها برای اظهار نظر از دبیرستان فرانکلین بلافاصله برگردانده نشدند.

سخنگوی لیزا رودریگز روز جمعه گفت که منطقه مدرسه اوایل هفته گذشته از این حادثه مطلع شد و بلافاصله تحقیقات را آغاز کرد.

مشخص نیست قبل از ویدیوی 18 ثانیه ای چه اتفاقی افتاده است، یا زمینه تبادل چیست. ناحیه مدرسه مستقل ال پاسو از پاسخ دادن به سؤالاتی در مورد آنچه منجر به بحث کلاسی شد خودداری کرد.

او گفت: «پس از بررسی کاملی که انجام شد، در 6 سپتامبر 2022، طی یک جلسه ویژه هیئت مدیره، هیئت امناء تصمیمی را برای اطلاع دادن به معلم دبیرستان فرانکلین در مورد پیشنهاد پایان کار تصویب کرد. “هر گونه ادعای سوء رفتار احتمالی به طور کامل بررسی می شود و ایمنی دانش آموزان ما در اولویت قرار دارد.”

NBC News با پارکر تماس گرفت و گفت که او “از نظر قانونی در حال حاضر اجازه اظهار نظر ندارد.”

ناحیه مدرسه یافته‌های تحقیقات خود یا اطلاعات دیگری را فاش نمی‌کند و می‌گوید این حادثه یک “مسئله پرسنلی” است.

آل ولارد، رئیس هیئت مدیره، گفت که هیئت امناء به اتفاق آرا به آغاز مراحل خاتمه دادن به معلم رای دادند و گام بعدی «فرایند تجدیدنظر تحت قوانین آموزش تگزاس» بود. به گفته رودریگز، معلم اکنون در مرخصی اداری با حقوق در انتظار پایان کار است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

او به ان بی سی نیوز گفت: «وقتی معلم فرصتی برای درخواست تجدیدنظر داشته باشد و این روند تکمیل شود، خوشحال خواهم شد که نظر بدهم. من مطمئن هستم که تا آن زمان چیزهای زیادی برای اظهار نظر خواهم داشت.

کال جزئیات تحقیقاتی را که منجر به تغییر نظرش در مورد این حادثه شد، به اشتراک نمی گذارد.

معلم در این ویدئو شنیده می شود: “ما آنها را اینطور صدا نمی کنیم.” ما آنها را MAP می نامیم، افراد جذب شده کوچک. پس مردم را فقط به این دلیل که می خواهند با یک کودک 5 ساله رابطه جنسی داشته باشند، قضاوت نکنید.