معلمی در شهرستان ایردل متهم به ارسال تصویر و فیلم برهنه برای دانش آموز شد


به گفته کلانتری، یک معلم در شهرستان ایردل متهم است که یک تصویر برهنه و ویدیوی جنسی آشکار از خود را برای دانش آموزی ارسال کرده است.

محققان گفتند که در 22 سپتامبر گزارشی در مورد آوریل واینی 44 ساله دریافت کردند. او یک معلم انگلیسی بود که از سال 2019 در دبیرستان West Iredell تدریس می کرد.

به گفته مقامات، قربانی یکی از دانش‌آموزان سابق Viney’s به عنوان یک کلاس پایین در West Iredell بود. در زمان وقوع حادثه، مقتول به عنوان دانش آموز دبیرستان آنلاین ثبت نام کرده بود.

همچنین بخوانید : معاونان می گویند معلم مدرسه راهنمایی در حال مستی در کلاس دستگیر شد

پس از مصاحبه با شاهدان، پردازش یک تلفن همراه و جستجو در حساب های رسانه های اجتماعی واینی، کلانتر او را روز سه شنبه دستگیر کرد. واینی به دو فقره جنایت اشاعه فحاشی متهم شد.

دیو فاهرتی از کانال 9 گفت واینی بعدازظهر پنجشنبه در خانه اش بوده است، پس از اینکه نمایندگان گفتند او 50000 دلار وثیقه گذاشته است. او نمی خواست در مورد این اتهامات صحبت کند، اما گفت که در اوایل روز جمعه با منطقه در مورد شغل آینده خود در مدرسه ملاقات خواهد کرد.

همچنین بخوانید: کلانتر: معلم استیتسویل متهم به جنایات جنسی است و دانش آموز با اتهامات بیشتری روبرو است

برخی از والدین گفتند که از دستگیری یک معلم ناباور هستند.

آنها قطعاً باید بهتر بدانند. شما اینجا هستید تا از کودکان محافظت کنید و به آنها آموزش دهید. مادر جسیکا بیلی گفت: اگر از همان ابتدا به آنها عادت های بد را یاد می دهید، آنها چگونه باید در زندگی آن را ایجاد کنند.

منطقه مدرسه گفت که تعلیق Viney در حال حاضر با پرداخت است.

من این واقعیت را دوست ندارم زیرا برای من نفرت انگیز است. او باید بهتر بداند زیرا یک بزرگسال است.» مادر کریستینا اسلاتر گفت.

جزئیات دیگری منتشر نشده است.

(در زیر تماشا کنید: دانش‌آموز می‌گوید، ویدئوی سیگار کشیدن معلم در مدرسه راهنمایی CMS را نشان می‌دهد)



منبع