معاون کلانتری سابق در حال لگد زدن به یک زندانی از اقدامات خود دفاع می کند

لوئر، که در مورد تحقیقات اقدامات گریسمور صحبت نمی کند، زیرا او مستقیماً در آن دخیل است، گفت: “من فقط احساس کردم که در آن مقطع زمان مناسب است و این کار درستی برای آژانس بود.”

کمپبل گفت: «تنها نظارت رسمی برای رفتار مجرمانه برای یک مقام منتخب مانند کلانتر، استیضاح توسط قوه مقننه است.»



منبع

او گفت: «در حالی که او یک دموکرات نیست، اکثریت کمیته ما تصمیم گرفتند که نمی‌توانیم اجازه دهیم گریزمور بدون چالش در انتخابات شرکت کند.»

گریسمور، بومی شهرستان فرانکلین که از سال 1997 در مشاغل مختلف اجرای قانون و امنیت شرکتی کار کرده است، از جمله چهار سال گذشته به طور تمام وقت برای کلانتر، از شرکت در رقابت امتناع کرده است.

دپارتمان کلانتر، ستوان مارک لوئر، کهنه سرباز 27 ساله پلیس ایالت ورمونت که نزدیک به یک دهه در این بخش بوده است، مورد تایید هر دو طرف قرار گرفته است. او گفت که تا زمانی که پس از علنی شدن پرونده گریزمور توسط دیگران به او مراجعه کردند، به فکر کاندیداتوری برای کلانتر نبود.

گریسمور می‌گوید اقدامات او که دو روز قبل از انتخابات مقدماتی ورمونت در ویدئوی نظارتی ضبط شده بود، خارج از چارچوب بود. او با لگد به این زندانی که مدام ایستاده بود، لگد زد، زیرا گویا به سمت نمایندگان تف کرده بود و او آماده بود دوباره تف کند. او از پای خود استفاده کرد تا نیازی به نزدیک شدن به زندانی نداشته باشد.

والد گفت: «به دست آوردن شناسه نام و تلاش‌ها بسیار سخت است. و می‌دانید، هر رأیی که به مارک لاور نمی‌رسد، که فکر می‌کنم بیشترین حمایت را خواهد داشت، واقعاً یک رأی است. متأسفانه به جان گریسمور رأی دهید.»

حالا، بعد از یک ماه سکوت، گریزمور ادعا می کند که با یک سری حضور در تلویزیون و مصاحبه های رسانه ای هیچ اشتباهی نکرده است.

کوری پارنت، سناتور ایالتی و رئیس حزب جمهوری خواه منطقه، گفت که راه اندازی یک کمپین موفقیت آمیز ثبت نام دشوار است و این مشکل با دو نامزد بیشتر است.

پس از اینکه زندانی دوباره بلند شد، گریزمور – که در دفتر کار روی یک موضوع اداری داشت و لباس غیرنظامی پوشیده بود – وارد تصویر می شود و با استفاده از پای راست او را مجبور می کند تا به حالت نشسته برگردد. وقتی زندانی برای بار دوم بلند می شود، گریزمور با لگد به ناحیه کشاله ران و شکم او می زند.

اکنون تلاش او برای کلانتر شدن، حمایت هر دو حزب را از دست داده است، که حمایت خود را به یک کاندیدای ثبت نام کرده اند. گریزمور می‌گوید این لگدها برای محافظت از خود و دو معاون دیگر در برابر زندانی که به آنها تف کرده بود، لازم بود.

زک شفلر، رئیس حزب دموکرات شهرستان فرانکلین، در ایمیلی گفت: «ما از ویدئوی جان گریزمور که در حال وحشیانه کردن یک بازداشتی دستبند شده بود، وحشت کردیم. گریسمور از آن زمان برکنار شده است، توسط هر دو طرف محکوم شده است و همچنان تحت تحقیقات جنایی است. او نمی تواند به کمپین معتبر برای این دفتر ادامه دهد.»

در 25 آگوست، لانگوین گریزمور را اخراج کرد.

مسیه می‌گوید: «آدم دست‌بند بود، دست‌هایش را بسته بودند و پایش را بسته بودند، بنابراین جایی نمی‌رفت».

گریزمور در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت: «بنابراین با دانستن آنچه می دانم، بله، به آن نگاه کرده ام، و مطمئن بودم، بله، خوب به نظر نمی رسد.» «اما همچنین، اگر در این حرفه بودم، می‌گفتم: “من مردی هستم که به حقایق و شرایط نیاز دارد.” این کاری است که من انجام می دهم. قبل از اینکه بتوانم قضاوت کنم، به حقایق و شرایط نیاز دارم.”

ST. آلبانز، ویتین (AP) – معاون اخراج شده کلانتر ورمونت که تنها نامزد انتخابات ماه نوامبر برای کلانتر شدن است، همچنان اصرار دارد که او هیچ اشتباهی انجام نداده است که در ویدئوی نظارتی در حال لگد زدن به یک زندانی با دستبند و غل و زنجیر ضبط شده است.

بلافاصله پس از این حادثه، یکی از معاونان آن را به مافوق خود و کلانتر راجر لانگوین که خارج از ایالت بود، گزارش کرد. لانگوین به ورمونت بازگشت و سه روز بعد گریزمور را با دستمزد تعلیق کرد. وی در خبری گفت: پرونده به دادستانی شهرستان ارجاع شده و پلیس استان در حال بررسی است.

تحقیقات جنایی پلیس ایالتی در مورد حادثه 7 آگوست ادامه دارد و پس از تکمیل، برای اتهامات احتمالی به دادستان شهرستان ارجاع خواهد شد. در همین حال، کلانتر فعلی، که این پرونده را “فاجعه آمیز” خواند، پرونده را به شورای آموزش عدالت کیفری ورمونت ارجاع داد، که می تواند گواهینامه گریزمور را به عنوان یک افسر مجری قانون لغو کند.

این ویدئو که در 10 اوت منتشر شد، زندانی ناشناس را نشان می‌دهد که در یک محل نگهداری در بخش کلانتری شهرستان فرانکلین در سنت آلبانز نشسته است. در یک لحظه زندانی به جلو حرکت می کند و به روی صورت می افتد که پس از آن دو معاون به او کمک می کنند تا از جای خود بلند شود و او را به نیمکتی که قبلاً در آن نشسته بود برگردانند.

جان کمپبل، مدیر اجرایی وکلا و کلانترهای وزارت امور خارجه، گفت که این دفتر هیچ نظارتی بر کلانترهای منتخب ندارد.

نامزد دیگر گیل مسیه است که دهه ها در اجرای قانون کار کرده است، از جمله 20 سال در بخش کلانتری در شهرستان چیتندن، پرجمعیت ترین شهرستان ورمونت.

شفلر گفت که لاور، یک جمهوری خواه، یک رهبر مجری قانون شایسته با سابقه برجسته و حمایت دو حزبی است.

اگرچه رای گیری زودهنگام در ورمونت در حال انجام است، با برگه های رای نامه ای که قبلاً توزیع شده است، دو نامزد در حال حاضر در حال راه اندازی کمپین های ارسال نامه هستند.

گریزمور، که متهم به جرمی نشده است و هنوز یک افسر مجری قانون تایید شده است، می تواند انتخاب شود.

جان گریزمور نامزد هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات شهرستان فرانکلین شد تا نام خود را در برگه رای ماه نوامبر ثبت کند، اما پس از اینکه ویدئو در ماه آگوست عمومی شد، او تعلیق شد و سپس اخراج شد.

گریزمور در جریان یک حضور در تلویزیون Northwest Access گفت: «نکته اصلی این بود که من از خودم دفاع می‌کردم که تف بر روی او قرار نگیرد و از یک معاون دیگر در برابر احتمال تف کردن بر روی آن دفاع می‌کردم. روی ایجاد فضا و زمان بین او و خودم و مانوری با استفاده از پایم برای دور نگه داشتن صورتم از صورتش تاثیر بگذارم.”