معامله جانبی مانچین در آستانه سقوط است زیرا جمهوری خواهان به دنبال برکناری او در سال 2024 هستند

“من هرگز بدون مخالف بدود. او گفت که همیشه انتظار رقابت سختی را داشتم. من مشتاق تماشای آتش بازی در حزب جمهوریخواه هستم. فکر می کنم افراد زیادی در آنجا حضور خواهند داشت [the GOP Senate primary]”

مانچین موافقت کرد که پیشنهاد اصلاحات مجاز خود را در اواخر سپتامبر کنار بگذارد، زمانی که مشخص شد ما نمی‌توانیم آرای جمهوری‌خواهان کافی برای غلبه بر مخالفت‌های رویه‌ای برای پیوست کردن آن به لایحه بودجه کوتاه‌مدت جمع آوری کنیم.

این توافق اکنون با تصمیم پلوسی برای کناره گیری از رهبری دموکرات مجلس نمایندگان پیچیده تر شده است. هیچ تضمینی وجود ندارد که جانشین مورد انتظار او، نماینده حکیم جفریس (DN.Y.) این معامله را حفظ کند.

این منبع گفت: «فکر می‌کنم این یک کار احمقانه است. “اگر واقعاً چیزی در مورد مجوز ظاهر شود، شوکه خواهم شد.”

“[Manchin] این منبع با اشاره به قرارداد منچین با شومر برای رای دادن به بسته آشتی در تابستان امسال گفت: ناامیدانه تلاش می کند کاری را انجام دهد زیرا او آن توافق را انجام داد.

معامله جانبی سناتور جو مانچین (DW.Va.) با چارلز شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) برای تصویب اصلاحات مجاز قبل از پایان سال در حمایت مادام العمر است زیرا جمهوری خواهان به دنبال محروم کردن قانونگذار از یک پیروزی بزرگ هستند. می تواند به انتخاب مجدد او در سال 2024 کمک کند.

مانچین به ایفای نقش محوری در سنا سال آینده ادامه خواهد داد، که بسته به نتیجه دور دوم انتخابات 6 دسامبر جورجیا، با 50-50 یا 51-49 تقسیم خواهد شد و دموکرات ها اکثریت محدودی را در هر دو طرف به دلیل معاونت کنترل خواهند کرد. رای تساوی پرزیدنت هریس

شومر به خبرنگاران گفت که همچنان امیدوار است حداقل 10 رای جمهوری خواهان برای لایحه اصلاحات مجوز مانچین به عنوان بخشی از تعهدی که در ماه ژوئیه برای تضمین رای سناتور ویرجینیای غربی برای اصلاحات مالیاتی، هزینه های آب و هوایی و لایحه اصلاح داروهای تجویزی انجام داد، به دست آورد.

او افزود: «این یک لغزش سیاسی بزرگ است که اجازه دهیم یک لایحه اصلاحات ضعیف تصویب شود و به مانچین پیروز شود، در حالی که او به یک انتخاب مجدد بسیار دشوار خیره شده است».

مانچین کمی قبل از تعطیلات شکرگزاری گفت: «فکر می‌کنم همه ما موافقیم که به اصلاحات مجوز نیاز داریم». ما به خطوط لوله بیشتری نیاز داریم، باید بتوانیم تولید کنیم و محصول را به بازار برسانیم.

برایان دارلینگ، استراتژیست جمهوری خواه و دستیار سابق سنا، گفت: “فکر نمی کنم جمهوری خواهان به منچین پیروزی بدهند.”

مانچین در حال مذاکره با همکاران حزب جمهوری خواه در مورد دستیابی به توافقی در مورد اجازه اصلاحات در جلسه اردک لنگ است، اما جمهوری خواهان می گویند که از آنجایی که کرسی وی در مجلس سنای ویرجینیای غربی را به عنوان یک فرصت برتر در انتخابات بعدی می دانند، این مسیر دشواری دارد.

اما مانچین استدلال می‌کند که مجوز اصلاحات برای دفاع ملی در زمانی که عرضه نفت از عربستان سعودی و سایر کشورهای عضو اوپک کمتر قابل اعتماد می‌شود، حیاتی است.

مانچین گفت که قرار است خود را «در موقعیتی قرار دهد که به بهترین شکل ممکن به ایالت و کشورم کمک کند» اما قصد ندارد به این زودی ها درباره آینده سیاسی خود اعلامیه ای ارائه کند.

سناتور شلی مور کاپیتو (RW.Va.)، یکی از مذاکره‌کنندگان اصلی جمهوری‌خواه در مورد اجازه اصلاحات، گفت: «این کار سنگینی است، اما ما همچنان در حال تبادل نظر هستیم.

اوکانل گفت: «این فرصتی است تا واقعاً کرسی او در سال 2024 را به دست آورد.

مانچین در پایان سپتامبر بیش از 9 میلیون دلار پول نقد در حساب کمپین خود گزارش داد.

او نتوانست لایحه اصلاحات مربوط به مجوز خود را در این بسته، که توسط قوانین ویژه ای از سوی حزب جمهوری خواه محافظت می شد، وارد کند، زیرا نمی توانست از نماینده مجلس سنا چراغ سبز دریافت کند.

او گفت که در صورت دویدن دوباره انتظار یک مسابقه سخت را دارد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

حدس من این است که او ممکن است این کار را انجام دهد. او به جمع آوری پول ادامه داد. وقتی او در خانه در ایالت است، با آن تماس نمی گیرد. او در همه جا مشغول انجام انواع کارها است – ملاقات با مردم، بیرون رفتن در رویدادها. او مطمئناً سرعت هیچ کدام را کاهش نداده است. “امیدوارم او برای انتخابات مجدد نامزد شود و اگر این کار را انجام دهد، فکر می کنم برنده خواهد شد.”

رائول گریجالوا، رئیس کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان، روز دوشنبه نامه‌ای به پلوسی و استنی هویر، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا ارسال کرد و از آن‌ها خواست «مفاد مضر مجوز را از موارد ضروری حذف کنند. امسال قانونی را تصویب کنید.»

اما مانچین زمانی که قرارداد خود را در ماه ژوئیه اعلام کرد، تاکید کرد که بایدن، رئیس جمهور بایدن، شومر و نانسی پلوسی، رئیس مجلس کالیفرنیا، «متعهد به پیشبرد مجموعه‌ای از عقل سلیم که اجازه اصلاحات را در پاییز امسال می‌دهد» که ساخت زیرساخت‌های انرژی را سرعت می‌بخشد، پرداخته‌اند.

خط لوله Mountain Valley گاز طبیعی را بیش از 303 مایل از شمال غربی ویرجینیای غربی به ویرجینیای جنوبی منتقل می کند و حدود 3700 شغل ساختمانی و 1.58 میلیارد دلار هزینه مستقیم در ویرجینیای غربی ایجاد می کند.

او افزود: «اینها همه مربوط به امنیت ملی، استقلال انرژی است. “امیدوارم همه متوجه شوند که ما باید کاری انجام دهیم.”

تصویب قانون اصلاحات مجوز قبل از ژانویه، یا حتی سال آینده، ممکن است به این بستگی دارد که آیا مانچین برای چهارمین دوره نامزد شود یا خیر. رئیس جمهور سابق ترامپ دو سال پیش با 68.6 درصد آرا پیروز ویرجینیای غربی شد.

معاملات جمعه سیاه و سایبر دوشنبه از BestReviews:

معامله جانبی مانچین در آستانه سقوط است زیرا جمهوری خواهان به دنبال برکناری او در سال 2024 هستند

همانطور که دیدید وقتی آخرین بار آن را امتحان کردیم، آرای جمهوری خواهان به اندازه کافی وجود نداشت. من با سناتور مانچین کار می کنم تا ببینم چه کاری می توانیم انجام دهیم.» او هفته گذشته گفت.

مانچین، که 75 سال سن دارد، به The Hill گفت که “هر روز در حال رقابت است” اما از اعلام رسمی تصمیم خود در مورد انتخابات 2024 خودداری کرد.

عربستان سعودی روز دوشنبه اعلام کرد که اوپک می تواند دوباره تولید خود را کاهش دهد تا از کاهش قیمت نفت جلوگیری کند.

مانچین هفته گذشته زمانی که مایک راجرز، نماینده عالی رتبه جمهوری‌خواه در کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان، گفت که «احتمال صفر» برای افزودن اصلاحات مجوز به لایحه مجوز دفاعی سالانه وجود ندارد، دچار شکست شد.

یکی از دستیاران جمهوریخواه سنا گفت که تصویب لایحه مانچین قبل از ژانویه به یک “معجزه” نیاز دارد.

مانچین در حال حاضر مورد حمله رقبای احتمالی جمهوری خواه به دلیل رأی دادن به قانون کاهش تورم قرار گرفته است. اخذ مجوز اصلاحات به عنوان پاداشی برای آن رای سخت به او پوشش سیاسی می داد.

فورد اوکانل، یک استراتژیست جمهوری خواه، گفت که گرفتن مجوز خط لوله Mountain Valley، بخش کلیدی لایحه اصلاحات مجوز مانچین، یک پیروزی بزرگ در ویرجینیای غربی است، جایی که سوخت فسیلی «خون زندگی» اقتصاد ایالتی است.

مایک پلانت، یک استراتژیست دموکرات مستقر در ویرجینیای غربی، گفت که به نظر می رسد مانچین در حال آماده شدن برای یک نامزدی دیگر در سنا است.