مظنون چاقو کشی های مرگبار در کانادا سابقه کیفری طولانی دارد

در آوریل 2018، او در حالی که مشروب می‌نوشید، دو مرد را با چنگال زد و فردی را بیهوش کتک زد.

اسناد آزادی مشروط می‌گویند دوران کودکی او با خشونت، بی‌توجهی و سوء مصرف مواد همراه بود و منجر به “چرخه سوء مصرف مواد، جستجوی همسالان منفی و رفتار خشونت‌آمیز” شد. او بین خانه پدری اش در یک شهر و خانه پدربزرگ و مادربزرگ در یک ذخیره گاه زندگی می کرد. در این بیانیه آمده است که خشونت و آزار در هر دو خانواده وجود داشته است.

مانند بسیاری از جوامع بومی کانادا، این کشور نیز در اثر تاریخ تاریک زخمی شده است.

جیمز اسمیت کری، ساسکاچوان (AP) – از آنجایی که یک جامعه بومی کانادا با حمله مرگبار دو نفر از خود مواجه می شود، بسیاری مصرف بی رویه مواد مخدر و الکل را به دلیل شکست های مکرر دولت در بسیاری از افراد مرتبط می دانند. سال ها.

بسیاری از جنایات گذشته او زمانی اتفاق افتاد که او مست بود و به مقامات آزادی مشروط گفت مصرف مواد او را از ذهنش دور کرده است. او از ماه مه برای نقض آزادی مشروط تحت تعقیب قرار گرفته بود.

بنا به گزارش وب‌سایت آن، این ذخیره‌گاه، با جمعیتی در حدود 1900 نفر، نام خود را از رئیس آن گرفته است که در سال 1876 توافقنامه‌ای را بر سر زمین‌ها با تاج و تخت کانادا و سایر قبایل امضا کرد. تعداد اعضای قبیله ای بیشتر از این ذخیره گاه زندگی می کنند که در مجموع حدود 3400 عضو است.

رهبران بومی میراث سوء استفاده و انزوا در آن مدارس را به عنوان عامل اصلی نرخ همه گیر اعتیاد به الکل و مواد مخدر در حال حاضر در رزروهای کانادایی مقصر می دانند.

شارنا شوگرمن، که یک GoFundMe را برای قربانیان سازماندهی می کرد، از هیئت آزادی مشروط برای آزادی او و اینکه چرا مایلز ساندرسون ماه ها پس از اینکه “غیرقانونی آزاد” شناخته شده بود، هنوز آزاد بود، سوال کرد.

اسناد می گویند که او چند روز بعد در یک فروشگاه با تهدید به کشتن یک کارمند و سوزاندن خانه والدینش درگیر شد.

او گفت: «این باید یک بررسی مستقل باشد.

___

در این بیانیه آمده است: «این نظر هیئت مدیره این است که در صورت آزاد شدن در صورت آزادی قانونی، خطری برای جامعه ایجاد نخواهید کرد.

او قبل از اینکه در آگوست 2021 با آزادی قانونی آزاد شود، در حین زندان دو بار به دلیل داشتن کالای قاچاق دچار مشکل شد. اما او در آن سال دچار مشکل شد و به دلیل عدم صداقت با ناظر آزادی مشروط خود در مورد ادامه آنچه که او اذعان داشت که رابطه “مشکلی” با همسرش قانون معمولی بود، آزادی او تغییر کرد.

اما مایلز ساندرسون گفت که “هوشیار مانده است، با کمک به یک سالمند شغل پیدا کرده است، برای درمان خشونت خانگی و مسائل دیگر ترتیبی داده است.” و در فوریه، هیئت مدیره تعلیق ها را لغو کرد، در حالی که شرایطی را برای محدود کردن و نظارت بر تماس با همسر و فرزندان او اضافه کرد.

مایلز ساندرسون گفت دوران کودکی او “سوء مصرف مواد و خشونت” را عادی کرد.

مایلز ساندرسون سابقه جنایی طولانی داشت.

در ماه مه، یک بولتن Crime Stoppers برای ساندرسون صادر شد که به او هشدار داده شد که به طور غیرقانونی آزاد شده است.

از قرن نوزدهم تا دهه 1970، بیش از 150000 کودک بومی در کانادا از خانواده های خود جدا شدند و در مدارس شبانه روزی مسکونی مسیحی با بودجه دولتی قرار گرفتند. هدف مسیحی کردن و جذب آنها در جامعه اصلی بود که دولت های قبلی کانادا آن را برتر می دانستند.

منیچینو، وزیر امنیت عمومی کانادا، گفت که او می‌خواهد بداند که آیا در طول فرآیند (آزادی مشروط) اشتباهی رخ داده است یا خیر.

او گفت: “من می خواهم دلایل تصمیم را برای آزادی او بدانم.”

ساندرسون در تابستان سال گذشته از زندان آزاد شد. پس از اینکه او نتوانست با ناظر آزادی مشروط خود ارتباط برقرار کند، لغو شد، اما هیئت مدیره فقط تصمیم گرفت او را توبیخ کند.

هدر هالینگزورث، نویسنده AP در کانزاس سیتی در این گزارش مشارکت داشته است.



منبع

ساندرسون 32 ساله و برادرش دیمین متهم به کشتن 10 نفر و زخمی کردن 18 نفر دیگر در حملاتی هستند که در سراسر منطقه حفاظت شده روستایی و شهر مجاور رجینا گسترش یافت. جسد دیمین روز دوشنبه در نزدیکی این حملات پیدا شد و پلیس در حال تحقیق در مورد اینکه آیا برادرش او را کشته است یا خیر.

اسناد آزادی مشروط همچنین بیان می‌کردند که او نباید با زنان رابطه برقرار کند – چه صمیمی و چه غیرجنسی، مگر اینکه قبلاً اجازه کتبی از افسر آزادی مشروط خود داشته باشد.

براساس اسناد آزادی مشروط، یکی از مهاجمان ادعایی، مایلز ساندرسون، دارای 59 محکومیت جنایی است. او پس از آزادی، به اتهاماتی شامل حمله با سلاح، حمله به افسر صلح و سرقت به مدت چهار سال و چهار ماه محکوم شده بود.

مندیچینو وزیر امنیت عمومی گفت که هیئت آزادی مشروط به او گفته است که تحقیقاتی درباره ارزیابی مایلز ساندرسون انجام خواهد شد.

شوگرمن، مشاوری که در سال‌های 2010 و 2011 در جامعه کار می‌کرد و گلوریا لیدیا برنز را یکی از مشتریانش می‌دانست، گفت: «این برای من بسیار بد است. “اگر آنها ادعا می کنند که به دنبال او بوده اند، خوب شما آنقدرها هم به دنبالش نبودید.”

ایور وین برنز که خواهرش در حملات آخر هفته کشته شد، گفت: “مشکل مواد مخدر و مشکل الکل در این ذخایر کاملاً از دست رفته است.”

در نوامبر همان سال او یکی از همدستانش را تهدید به سرقت از یک فست فود با ضربه زدن به سرش با اسلحه گرم و ضربه زدن به سرش کرد. او سپس در حین سرقت نگهبانی ایستاد.

در این سند آمده است که ساندرسون در حدود 12 سالگی شروع به نوشیدن و کشیدن ماری جوانا برای مقابله با مشکلات کرد. کمی بعد کوکائین دنبال شد.

هیئت آزادی مشروط به تأثیرات بین نسلی مدارس مسکونی اشاره کرد و گفت که ممکن است در گذشته جنایتکارانه مایلز ساندرسون نقش داشته باشد. با این حال، مشخص نبود که آیا برادران یا اعضای خانواده در مدارس حضور داشتند یا خیر.

رئیس بابی کامرون از فدراسیون فدراسیون گفت: “این تخریبی است که ما در هنگام هجوم مواد مخدر غیرقانونی مضر به جوامع ما با آن روبرو می شویم و ما از همه مقامات می خواهیم که از روسا و شوراها و اعضای آنها جهت ایجاد جوامع ایمن تر و سالم تر برای مردم ما راهنمایی کنند.” ملل بومی مستقل

اسناد آزادی مشروط حاکی از آن است که او در ژوئیه 2017 هنگامی که دوست دختر سابقش با دوستانش بود وارد خانه شد، در یک حمام را سوراخ کرد در حالی که دو فرزندش در وان حمام پنهان شده بودند و یک بلوک سیمانی را به سمت خودرویی که در بیرون پارک شده بود پرتاب کرد.