مظنون حمله با چاقو در لاس وگاس به پلیس گفت که فکر می کند زنان به او می خندند و به قربانیان تصادفی حمله می کند تا خشم را از بین ببرند.

او به پلیس گفت: هنگامی که او از هتل خارج شد، در پیاده رو با گروهی از زنان روبرو شد که لباس دخترهای نمایشی به تن داشتند و خواستند با آنها عکس بگیرند. باریوس گفت که به زنان گفته که سرآشپز است و یکی از چاقوهایش را برای عکس برداشته است.

پلیس در صحنه ای کار می کند که در آن چندین نفر در مقابل یک کازینو استریپ در لاس وگاس، پنجشنبه، 6 اکتبر 2022 با چاقو زخمی شدند.راشل استون / لاس وگاس بررسی-ژورنال از طریق AP

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

مقامات می گویند باریوس هشت نفر را حوالی ساعت 11:40 صبح پنجشنبه به وقت محلی در پیاده رو بیرون هتل وین لاس وگاس با چاقو زخمی کرد. دو تن از قربانیان، برنت آلن هالت 47 ساله و ماریس مارین دی جیوانی 30 ساله بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

یکی از قربانیان زنده‌مانده به پلیس گفت که باریوس قبل از اینکه با چاقو از پشت به او ضربه بزند و از کنارش فرار کند، گفت: «ببخشید، مرد».

باریوس به افسران گفت که روز قبل از حمله از کالیفرنیا به لاس وگاس سفر کرده و قصد دارد با یکی از دوستانش در شهر بماند. اما پس از ورود، باریوس گفت که دوستش به او اطلاع داده است که در واقع نمی تواند در آنجا بماند و بر اساس گزارش پلیس، باریوس وسایل خود را بسته و به سمت نوار معروف لاس وگاس برود.

او گفت که به دنبال گروه‌های دیگری از مردم است که با چاقو بزنند تا “خشم را از بین ببرد.”

باریوس گفت که برای پرس و جو در مورد سفر به کالیفرنیا به مرکز خرید رفت و سپس در Wynn توقف کرد تا در مورد شغل احتمالی بپرسد. در گزارش پلیس آمده است که او به پلیس گفت که از یک سرایدار در هتل خواسته که با ICE تماس بگیرد زیرا می‌خواهد به گواتمالا بازگردانده شود. به گفته مقامات، باریوس همچنین در زمانی که در Wynn بود، سعی کرد کلکسیون چاقوهای خود را بفروشد.

باریوس پس از حضور در دادگاه جمعه بدون قرار وثیقه در بازداشت است و قرار است روز سه شنبه به دادگاه بازگردد.

به گفته شاهدان و سایر قربانیانی که پلیس با آنها مصاحبه کرده است، به دلیل درخواست عجیب، زنان از گرفتن عکس خودداری کردند، که خشم باریوس را برانگیخت. او به مقامات گفت که معتقد است زنان به او “می خندند” و لباس های او را مسخره می کنند. او به پلیس گفت که او به سینه یکی از زنان چاقو زد و سپس با چاقوی خود شروع به تعقیب دخترهای نمایشی دیگر کرد که آنها فرار کردند.

یونی باریوس، 32 ساله، پس از این حمله دستگیر شد و به پلیس گفت که با چاقو بر روی غریبه‌ها چاقو زده است زیرا می‌خواست “خشم را از بین ببرد.” بر اساس گزارش اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس که اینسایدر به دست آورده است، او همچنین به مقامات گفته است که امیدوار است پلیس پاسخگو به او شلیک کند.

مقامات گفتند که وضعیت سه تن از قربانیان باقی مانده تا پنجشنبه شب وخیم بود.

باریوس پس از حمله به دخترهای نمایشی، گفت که شروع به دویدن کرده و به دنبال گروه های دیگری از مردم می گردد که با چاقو ضربه بزنند تا “خشم را از بین ببرد.”

قربانیان ناشناس با مصاحبه پلیس گفتند زنی که او به قفسه سینه او ضربه چاقو زد دیجیوانی بود که پس از انتقال به یک بیمارستان محلی اعلام شد که مرده است.

بر اساس گزارش پلیس، مرد متهم به کشتن دو نفر و مجروح کردن شش نفر دیگر در حمله با چاقو در روز پنجشنبه در لاس وگاس به پلیس گفت که پس از اینکه گروهی از زنان که لباس دختران نمایشی پوشیده بودند از گرفتن عکس با او خودداری کردند، به خشونت کشیده شد. .

پلیس مردی را دستگیر کرد که دو نفر را به قتل رساند و شش نفر را در یک حمله چاقو در لاس وگاس مجروح کرد.

  • پلیس بیرون هتل وین.

    این مرد به پلیس گفت بعد از اینکه فکر کرد گروهی از دختران نمایش به او می خندند، شروع به چاقو زدن به غریبه ها کرد.