مظنون تیراندازی به باشگاه LGBTQ کلرادو اسپرینگز برای اولین بار در دادگاه حاضر شد

مقامات می گویند که دو حامی – ریچارد فیرو، کهنه سرباز ارتش ایالات متحده، و توماس جیمز – قبل از رسیدن افسران به تسلیم شدن آلدریچ کمک کردند.

آدام واسکز، رئیس پلیس کلرادو اسپرینگز، روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی، هر یک از پنج نفری را که با ضمایری که استفاده می‌کردند کشته شدند، شناسایی کرد: Kelly Loving (he/her); دانیل استون (او)؛ دریک رامپ (او)؛ اشلی پا (او)؛ و ریموند گرین ونس (او).

تابلویی با قلب راه راه رنگین کمان و عبارت: Club Q.

در یک یادبود موقت برای قربانیان تیراندازی جمعی در کلاب کیو در کلرادو اسپرینگز، کولو، روز دوشنبه، تابلویی به نمایش گذاشته شده است. (اسکات اولسون/گتی ایماژ)

به گفته پلیس، آلدریچ در این حمله از یک سلاح نیمه خودکار به سبک AR-15 استفاده کرده است. یک قبضه اسلحه و مهمات اضافی نیز در محل کشف شد.

به گفته کلانتری شهرستان ال پاسو، فردی به نام آلدریچ در سال 2021 پس از گزارش مادری مبنی بر اینکه پسرش او را با بمب دست ساز و سایر سلاح ها تهدید کرده است، دستگیر شد. کلرادو اسپرینگز گازت گزارش داد که هیچ ماده منفجره ای پیدا نشد، دادستان ها اتهامات خود را پیگیری نکردند و پرونده مهر و موم شد.

آلن گفت: “برای اهدافم، در هر پرونده قتلی که تحت پیگرد قانونی قرار داده ام، که بیشتر از آن چیزی است که می خواستم در مورد آن صحبت کنم، از هر یک از آنها به عنوان متهم یاد می کنم و این کاری است که در این پرونده انجام خواهم داد.” گفت. “این هیچ تاثیری بر نحوه رسیدگی من به این پرونده در ایالت کلرادو ندارد.”





منبع

انگیزه این جنایت هنوز در دست بررسی است.

یک ماشین پلیس کلرادو اسپرینگز پشت نوار زرد پلیس.

نوار پلیس صحنه تیراندازی دسته جمعی در کلاب کیو در کلرادو اسپرینگز، کولو را احاطه کرده است (هلن اچ ریچاردسون/گروه رسانه نیوز/ دنور پست از طریق گتی ایماژ)

اندرسون لی آلدریچ، 22 ساله، روز چهارشنبه در یک لینک ویدیویی از زندان در دادگاه حضور پیدا می کند. (دادگاه شهرستان ال پاسو/ جزوه از طریق رویترز)

آلدریچ که روز چهارشنبه به طور رسمی متهم نشده بود، بدون وثیقه بازداشت شد. جلسه بعدی دادگاه این پرونده به طور آزمایشی برای 6 دسامبر تعیین شده بود.

اندرسون لی آلدریچ، 22 ساله، با اتهامات متعدد قتل و جنایت ناشی از نفرت ناشی از تیراندازی روز شنبه که منجر به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن بیش از ده ها نفر دیگر در باشگاه کیو شده است، مواجه است، که به عنوان پناهگاهی برای افراد LGBTQ در جامعه توصیف شده است.

که در یک پرونده دادگاه سه شنبه شب که توسط نیویورک تایمز به دست آمده است، مدافعان عمومی آلدریچ گفتند که مشتری آنها غیر باینری است و از ضمایر آنها و آنها استفاده می کند.

جان ساترز، شهردار کلرادو اسپرینگز، روز دوشنبه در برنامه «امروز» NBC گفت: «این همه نشانه‌های جنایت ناشی از نفرت را دارد. اما ما باید به رسانه های اجتماعی نگاه کنیم. قبل از اینکه نتیجه گیری قطعی در مورد انگیزه بگیریم، باید انواع اطلاعات دیگری را که از افرادی که فرد را می شناختند جمع آوری می کنیم، بررسی کنیم.

در یک ویدئو از زندان کانتی ال پاسو، آلدریچ با یک لباس سرهمی نارنجی ظاهر شد که روی ویلچر روی ویلچر افتاده بود و کبودی‌های صورت قابل مشاهده بود.

اندرسون لی آلدریچ در حین حضور در دادگاه مجازی روی ویلچر می نشیند.

در خارج از دادگاه، از مایکل جی. آلن، دادستان منطقه ال پاسو، پرسیده شد که آیا نامگذاری غیردودویی بر توانایی او برای پیگیری پرونده تأثیر می گذارد یا خیر.

مظنون تیراندازی جمعی مرگبار در یک باشگاه دگرباشان جنسی در کلرادو اسپرینگز، کولو، روز چهارشنبه در دادگاه مجازی حاضر شد.