مطالعه جدید نشان می‌دهد که داروی دیابت به بیماران کمک می‌کند تا مقادیری از وزن خود را کاهش دهند که قبلاً دیده نشده بود

“سوال این است که آیا تیرزپاتید یک قدم بهتر از همه آن داروهای کاهش وزن است؟” ریند گفت. مطمئناً دلیلی وجود دارد که فکر کنیم ممکن است باشد، اما فکر نمی‌کنم هنوز ثابت شده باشد.»

عارضه جانبی مثبت

یکی از موانع برای بسیاری از افراد قیمت داروهای کاهش وزن خواهد بود.

او گفت که هر چه برول بیشتر از دست می داد، احساس بهتری داشت و بیشتر می توانست پیاده روی آخر هفته و سایر فعالیت های بدنی را از سر بگیرد، که به او کمک کرد احساس بهتری داشته باشد.

بزرگ‌ترین چالش برای بروهل، سازگاری با نحوه رفتار متفاوت مردم با او پس از کاهش وزن بود. او گفت: “من به مشاوره در مورد تصویر بدن و برای حل برخی از مسائلی که داشتم رفتم.”، او افزود که برای پذیرش آنچه در آینه می بیند و واکنش خشمگینانه به نظرات در مورد جدیدش به زمان نیاز دارد. شکل. کمی طول کشید تا دوباره در پوست خودم راحت شوم.»

جاستربوف گفت که او اغلب مجبور است به بیماران از سرزنش خود برای حمل وزن اضافی کمک کند. او چاقی را نه به عنوان تقصیر یک فرد، بلکه به عنوان مبارزه با انگیزه زیست شناسی برای نگه داشتن پوندهای اضافی می داند. او گفت: «این داروها آن فیزیولوژی را به طور ایمن و مؤثر هدف قرار می دهند.

به گفته ریند، انجام یک کارآزمایی سر به سر بین این دو دارو برای بررسی اینکه آیا تفاوتی در مزایای سلامتی آنها وجود دارد، مفید خواهد بود.

در 13 می، سازمان غذا و داروی tirzepatide را با نام تجاری Mounjaro برای درمان دیابت نوع 2 تایید کرد.

او گفت که بیماران باید مانند داروهایی که برای درمان سایر بیماری های مزمن مانند دیابت، کلسترول بالا و فشار خون بالا هستند، به داروهای کاهش وزن ادامه دهند. او گفت که ممکن است زمانی که آنها وزن کمتری را برای مدت معینی حفظ کنند، بتوانند دوز کمتری را ادامه دهند یا حتی به طور کامل کاهش دهند، اما این نیاز به مطالعه دارد.

او گفت: “این یک تغییر بالقوه در نحوه تفکر ما در مورد درمان برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 است.”

تعویض مفصل ران تقریباً او را بی حرکت کرده بود که منجر به افزایش وزن و کمبود انرژی شد. بروهل، یک وکیل دادگستری گفت: «فقط به نظر می رسید که هیچ کاری نمی توانم انجام دهم تا آن را از بین ببرم. شکم من برای تمام غذاهای دنیا پایانی نمی دانست.

یکی دیگر از درمان‌های چاقی که سال گذشته به نام سماگلوتاید از Novo Nordisk تایید شد، به طور متوسط ​​تا حدود 15 درصد کاهش وزن را فراهم می‌کند. نسل های قبلی داروهای رژیمی تنها حدود 5 درصد وزن را کاهش می دادند و بسیاری از آنها عوارض جانبی بازدارنده ای داشتند.

پوشش سلامت و ایمنی بیمار در USA TODAY تا حدی با کمک مالی بنیاد ماسیمو برای اخلاق، نوآوری و رقابت در مراقبت های بهداشتی امکان پذیر است. بنیاد Masimo ورودی سرمقاله ای ارائه نمی دهد.

بروئل اخیراً برای درمان دیابت و وزنی که شروع به برگشتن کرده است، شروع به مصرف دوز کم سماگلوتید کرده است. بیمه همه چیز را به جز حدود 30 دلار در ماه پوشش می دهد.

با شروع تیرزپاتید در سپتامبر، او شروع به کاهش وزن 5 تا 10 پوندی در ماه کرد. تا 1 ژوئیه 2020، او نزدیک به 60 پوند از دست داده بود، که یکی از بهترین نتایج را برای او به ارمغان می آورد.

میانگین BMI برای شرکت کنندگان 38 بود، 70 درصد سفیدپوست و تقریباً به همین تعداد زن بودند. تقریباً تمام افرادی که از این دارو استفاده می کردند شاهد بهبود قند خون، فشار خون و سطح چربی بودند. کارآزمایی در دسامبر 2019 آغاز شد و علیرغم همه‌گیری مداوم COVID-19 تکمیل شد.

دکتر آنیا جاستربوف از پزشکی ییل به رهبری مطالعه بر روی داروی آزمایشی کاهش وزن تیرزپاتید کمک کرد.

با Karen Weintraub در [email protected] تماس بگیرید.

محققان متوجه شدند افرادی که این دارو را برای دیابت خود مصرف می کردند نیز وزن کم کردند. کارآزمایی جدید بر روی افرادی متمرکز بود که بدون دیابت چاق بودند و حتی کاهش وزن بیشتری را نشان داد.

گابای گفت: آنچه هنوز مشخص نیست این است که آیا بهبودی حاصل از این روش عوارض معمول دیابت را کاهش می دهد، که می تواند شامل بیماری قلبی عروقی، آسیب عصبی و کلیوی و قطع اندام باشد.

Jastreboff گفت که او توانسته است به اکثر بیماران خود از طریق عوارض جانبی داروهای کاهش وزن جدیدتر کمک کند، یا با کاهش مصرف برخی غذاها یا با خوردن کمتر به طور کلی. او گفت: “اگر از مرز سیری این داروها گذشته باشید، احساس خواهید کرد که سه شام ​​شکرگزاری خورده اید.”

یک مطالعه قبلی در مورد تیرزپاتید در دیابت نشان داد که نیمی از شرکت کنندگانی که در اوایل دوره دیابت خود بودند، در حین مصرف دارو، بهبود یافتند.

بروهل پس از سالها مجرد بودن شروع به قرار گذاشتن کرد و اکنون یک شریک طولانی مدت دارد.

مری بروئل که به لطف دارویی که به او کمک کرد دیابت خود را کنترل کند و وزن کم کند، توانست دوباره به کوهنوردی برود.

مطمئناً برای مری بروئل، 63 ساله، از نورمن، اوکلاهاما تفاوت ایجاد کرده است.

مری بروئل که به لطف دارویی که به او کمک کرد دیابت خود را کنترل کند و وزن کم کند، توانست دوباره به کوهنوردی برود.

کسانی که بالاترین دوز از سه دوز مورد مطالعه را مصرف کردند تا 21 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند – در برخی موارد 50 تا 60 پوند.

کارآزمایی جدید تیرزپاتید، به نام SURMOUNT-1، شامل بیش از 2500 داوطلب بود که یا با تعریف پزشکی چاقی، شاخص توده بدنی 30 یا بالاتر، یا BMI اندکی پایین‌تر، اما حداقل یک مشکل سلامتی مرتبط با وزن داشتند.

دکتر رابرت گابی، مدیر ارشد علمی و پزشکی انجمن دیابت آمریکا، گفت: هیچ چیز به جز جراحی چنین کاهش وزنی را فراهم نکرده است. مطالعه کامل روز شنبه در کنوانسیون سالانه ADA در نیواورلئان ارائه شد و به طور همزمان در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد.

او در آگوست 2019 به آزمایش دیابت برای تیرزپاتید پیوست، زیرا شنیده بود کاهش وزن ممکن است یک عارضه جانبی دارویی باشد. پس از سال‌ها “انجام همه کارها به درستی”، دیابت و کنترل وزن بروئل کاهش یافته بود.

دکتر آنیا جاستربوف از پزشکی ییل به رهبری مطالعه بر روی داروی آزمایشی کاهش وزن تیرزپاتید کمک کرد.

ریند گفت که سماگلوتاید سال گذشته برای کاهش وزن وارد بازار شد و از آن زمان با کمبود مواجه شده است. برای دوز کاهش وزن 2.4 میلی گرم، حدود 1600 دلار در ماه هزینه دارد که بالاتر از دوزهای 1 یا 2 میلی گرمی است که برای درمان دیابت استفاده می شود. مانند سایر داروهای کاهش وزن، سماگلوتاید تحت پوشش بسیاری از طرح های بیمه نیست.

این یک عمر فداکاری می خواهد.»

طبق یک مطالعه جدید، دارویی که اخیراً برای درمان دیابت نوع 2 تأیید شده است نیز در کاهش چاقی بسیار مؤثر است.

هنوز خیلی زود است که بدانیم لیلی چه قیمتی برای tirzepatide تعیین می کند. Mounjaro، همان دارویی که برای درمان دیابت در دوزهای مشابه استفاده می شود، با قیمتی کمتر از 1000 دلار در ماه به فروش می رسد.

جف امیک، معاون توسعه محصول بخش دیابت غول دارویی لیلی که این دارو را تولید می کند، گفت: برای اکثر شرکت کنندگان در آزمایش، عوارض جانبی تیرزپاتید جدی نبود.

بروهل نگران که در ژوئن 2019 به بیماری کبد چرب مبتلا شد، شروع به حذف صبحانه – به جز قهوه – کرد تا کالری کمتری دریافت کند و کمی وزن کم کند.

Emmick گفت که Tirzepatide هنوز برای کاهش وزن در دسترس نیست، اما لیلی امیدوار است تا اواخر امسال اطلاعاتی را به FDA ارسال کند. قبل از تأیید دارو برای کاهش وزن، آژانس نظارتی ممکن است ابتدا از لیلی بخواهد که مطالعات دیگری را که در حال بررسی تیرزپاتید در افراد مبتلا به چاقی و دیابت و اضافه کردن تغییرات سبک زندگی به رژیم دارویی است، تکمیل کند.

Jastreboff گفت: “دسترسی و هزینه – این چیزی است که ما به عنوان ارائه دهندگان هر روز روی آن کار می کنیم.”

گابای گفت: «ما ابزارهایی مانند این نداشتیم. “من فکر می کنم واقعا هیجان انگیز است.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مطالعه جدید نشان می‌دهد که داروی دیابت می‌تواند یک تغییر بازی برای چاقی باشد.



Source link

حدود 15 درصد از شرکت کنندگانی که داروی فعال را دریافت کردند، از آزمایش 72 هفته ای خارج شدند، که حدود یک سوم به دلیل عوارض جانبی دستگاه گوارش بود. در همین حال، 26 درصد از داوطلبان آزمایشی که دارونما دریافت کرده بودند، ترک تحصیل کردند. Emmick گفت که او فکر می کند آنها ممکن است از عدم کاهش وزن خود ناامید شده باشند.

او با این واقعیت مشکلی ندارد که احتمالاً برای حفظ وزن باید برای همیشه آن را مصرف کند، همانطور که خطر ارثی دیابت به این معنی است که او نیز احتمالاً باید آن را برای همیشه درمان کند. او گفت که ورزش و خوردن دقیق نیز باید بخشی از رژیم مداوم او باشد.

دکتر دیوید ریند، پزشک مراقبت های اولیه و مدیر ارشد پزشکی موسسه بررسی بالینی و اقتصادی مستقر در بوستون، گفت: همچنین هنوز مشخص نیست که آیا تیرزپاتید مزایای قلبی عروقی سماگلوتاید را ارائه می دهد یا خیر.

دکتر آنیا جاستربوف، متخصص طب چاقی در Yale Medicine، که به رهبری این کارآزمایی کمک کرد، گفت که بیمارانش به روش‌های مختلفی به تیرزپاتید واکنش نشان می‌دهند، درست مانند هر داروی دیگری که برخی از آنها هیچ فایده‌ای نداشتند. اما از هر 10 نفر 9 نفر وزن کم کردند و با بالاترین دوز، 15 میلی گرم، هر کدام به طور متوسط ​​52 پوند وزن کم کردند.

جاستربوف گفت، داروهایی مانند سماگلوتاید و اکنون تیرزپاتید «ما را قادر می‌سازند تا در واقع از بیماران خود همانطور که باید از آنها مراقبت کنیم، مراقبت کنیم.» آنها به طور موثر زیست شناسی را تنظیم می کنند و به افراد کمک می کنند تا وزن بدن خود را بازیابی کنند.

بروئل گفت که این دارو مانع از پرخوری او شد. اگر زیاده روی می کرد، غذا برمی گشت. او گفت: “من یاد گرفته ام قبل از اینکه این احساس را داشته باشم، متوقف شوم.”

بروئل دیگر برای دیابت خود به متفورمین نیاز نداشت و کبد چرب او برطرف شد. یک عارضه جانبی منفی، حالت تهوع بود که برول یک روز پس از هر بار تزریق هفتگی تیرزپاتید احساس می کرد. او گفت که یک قرص ضد تهوع آن روز صبح از آن مراقبت کرد.

گابای گفت، کاهش وزن 15 تا بیش از 20 درصد نیز این پتانسیل را دارد که روش درمان دیابت را از تمرکز بر کاهش قند خون به هدف بهبود کامل تغییر دهد.

او گفت: “احساس می‌کنم خوب‌تر هستم. احساس می‌کنم اکنون بیشتر خودم هستم.” این محاکمه زندگی ام را به من بازگرداند.»

مشخصات آزمایشی

این دارو که تیرزپاتید نام دارد، روی دو هورمون طبیعی کار می کند که به کنترل قند خون کمک می کنند و در ارسال سیگنال های سیری از روده به مغز نقش دارند..