مصدومیت لازارد عدم اطمینان بیشتری را برای پکرز در WR ایجاد می کند

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

راجرز در مورد خط حمله گفت: «حتماً، چه بازیکنان جوانی بازی کنند یا نه، بچه‌های جوانی مناسب خواهند بود. و ما مانند آن تکل کهنه‌کار تاب که در سال‌های گذشته داشته‌ایم یا یک کهنه‌کار قدیمی‌تر، یک پسر از نوع لوکاس پاتریک، نداریم، بنابراین انتظار داریم آن بچه‌های جوان در صورت تماس با شماره‌شان آماده رفتن باشند.»

اما بزرگترین مسئله در مورد توهین این است که گیرندگان جوان چگونه پاسخ خواهند داد.

___

مت لافلور، مربی پکرز، چهارشنبه گفت: “او هفته گذشته روی او پا گذاشت، بنابراین ما با او در اینجا هستیم.”

راجرز همچنین سابقه موفقیت در برابر وایکینگ ها را دارد، اگرچه آدامز نقش مهمی در بسیاری از این بردها داشت. راجرز در چهار مسابقه گذشته خود با وایکینگ ها 13 پاس تاچ داون زده و هیچ قطع توپی انجام نداده است. هشت تا از آن تاچ داون ها به آدامز رسید.

پکرز هر یک از هفت بازی را که آدامز از دست داده بود به دلیل مصدومیت در سه فصل گذشته بردند، زیرا راجرز به طور مداوم راه‌هایی برای سازگاری پیدا می‌کرد، خواه پرتاب سه پاس تاچ داون برای پایان سخت رابرت تونیان در پیروزی مقابل آتلانتا در سال 2020 یا یافتن کاب در منطقه پایانی. دو بار در یک پیروزی در آریزونا در فصل گذشته.

مسائل پیچیده تر، نامشخص بودن خط حمله گرین بی با دیوید بختیاری و الگتون جنکینز است که از مصدومیت زانو بهبود می یابند. آنها در تمرین چهارشنبه محدود بودند و در صورت سالم بودن تکل های ابتدایی پکرز خواهند بود.

با یا بدون لازارد، پیشرفت بازی پاس گرین بی در اوایل فصل به دلیل غیبت آدامز یک داستان مهم بود.

بزرگترین آزمون تازه کارها روز یکشنبه برگزار می شود که آنها حرفه خود را با یک بازی بخش در جاده باز می کنند. آنها هفته گذشته زمانی که پکرز تمرینی را با شرایطی تا حد امکان نزدیک به موقعیت های واقعی بازی انجام دادند، حداقل طعم انتظارات را چشیدند.

“ببین، آنها می دانند که چه انتظاراتی دارند. ما آن‌ها را در موقعیتی قرار نمی‌دهیم که موفق نباشند، اما فرصت‌هایی برای آن‌ها وجود خواهد داشت که وقتی به آنجا بروند و نمایشنامه بسازند، و من مطمئن هستم که آنها نمایش‌های موجود را خواهند ساخت.»

واتسون، منتخب دور دوم از ایالت داکوتای شمالی، مهارت های بدنی قابل توجهی دارد، اما هیچ بازی پیش فصلی انجام نداد و در حین ریکاوری پس از عمل جراحی خارج از فصل زانو، بسیاری از اردوهای تمرینی را از دست داد. دابز در هر یک از دو بازی پیش فصل اول گرین بی گلزنی کرد و در کمپ تمرینی تحت تاثیر قرار گرفت اما گهگاه با افت دست و پنجه نرم می کرد.

پس از آن، پکرها قبلاً در این شرایط پیشرفت کرده اند.

راندال کاب، سامی واتکینز و آماری راجرز کهنه کار و کریستین واتسون، رومئو دوبز و ساموری توره تازه کار، دیگر دریافت کنندگان لیست گرین بی هستند. پکرز همچنین جووان وینفری و تراویس فولام را در تیم تمرینی دارند.

راجرز گفت: “بدیهی است که کمی متفاوت است.” “سرعت افزایش یافته است. فکر می‌کنم آن‌ها روز گذشته احساس کردند که من در یک موقعیت بازی مانند چگونه هستم – انرژی من، انتظارات، سرعتی که با آن بازی می‌کنیم.

آلن لازارد این هفته به دلیل مصدومیت مچ پا تمرین نکرده است و وضعیت او برای بازی یکشنبه در مینه سوتا نامشخص است. این بدان معناست که آرون راجرز، کوارتربک Packers و MVP می‌توانند بدون دریافت کننده برتر خود باشند، زیرا آنها با زندگی بدون آدامز سازگار می‌شوند، بازیکنی که دو بار All Pro در ماه مارس به لاس‌وگاس رایدر مبادله شد.

پاتریک پس از شروع 28 بازی برای پکرز در دو فصل گذشته، با شیکاگو بیرز قرارداد امضا کرد.

دابز، منتخب دور چهارم از نوادا، گفت: “اعتماد به نفس ما هنوز بالاست.” آلن لازارد، صرف نظر از اینکه او بازی می‌کند یا نه، او همچنان ما را به همان روشی که اگر بازی می‌کرد فشار می‌آورد. همه ما می‌دانیم که این فقط یک ذهنیت مرد بعدی است.»

آرون راجرز گفت: «فکر نمی‌کنم (لزارد) برای آماده شدن برای رفتن به تمرین زیادی نیاز داشته باشد، بنابراین خواهیم دید که هفته چگونه پیش می‌رود.

GREEN BAY، Wis. (AP) – داوانته آدامز ممکن است تنها گیرنده قابل توجهی نباشد که وقتی گرین بی پکرز فصل خود را آغاز می کند، از دست می رود.

هیچ کدام از آنها در فصل گذشته بیش از 28 پاس نگرفتند.

گیرنده های گرین بی معتقدند که حتی اگر روز یکشنبه در قدرت کامل نباشند می توانند تولید کنند.