مصاحبه وحشتناک امبر هرد با ساوانا گاتری

درباره The Daily Beast بیشتر بدانید.

“اگر گاتری به انجام این مصاحبه ها ادامه دهد، امروز باید به مراتب بیشتر از این که گاتری از طریق کار مشاوره ای شوهرش توسط تیم روابط عمومی دپ غنی شده است، سلب مسئولیت کند.” کار یکی دیگه. “تضاد آشکار منافع بسیار بی احترامی به خانم هرد است.”

در نیمه اول مصاحبه که در روز دوشنبه پخش شد، مجری خبر از بازیگر پرسید که آیا او علیه دپ خشونت فیزیکی را تحریک کرده است یا خیر، از او در مورد نوارهایی که به گفته هرد از متن خارج شده است، پرسید و به او اطلاع داد که متمم اول از آن محافظت می کند. دروغ”. در پایان مصاحبه، گاتری به همان اندازه بدبین و از پاسخ‌های هرد ناراضی به نظر می‌رسد و به بازیگر می‌گوید که «اشاره» او به دپ در نوشته‌اش «غیر قابل انکار» است. او همچنین از هرد پرسید که آیا به TMZ در مورد گرفتن عکس با کبودی از او در سال 2016 هشدار داده است یا خیر. آزمایش. و توسط هرد به چالش کشیده شد و کاملاً فاقد بینش در مورد سوء استفاده بود.

NBC

در حالی که تصور فرآیند فکری پشت سازماندهی این مصاحبه و استفاده از آن در سرمقاله بعدی دشوار است، ممکن است هرد، که علناً نسبت به هیئت منصفه و حامیان دپ ابراز همدردی کرد، می خواست به مردم نشان دهد که می تواند در این مصاحبه شرکت کند. مکالمه مودبانه با شخصی که نزدیک به بدخواهان او است. با این حال، به نظر عجیب و بدجنس به نظر می رسد که تیم هرد به مشتری خود اجازه می دهد تا در اولین حضور تلویزیونی بزرگ پس از محاکمه، سؤالات ضعیف و بی طرفانه گاتری را تحمل کند. بازیگر زن

صرف نظر از قصد یا دانشی که هرد و تیمش قبل از مصاحبه دریافت کردند، این واقعیت که هرد اکثریت جلسه را صرف دفاع از خود در برابر ادعاهای منتشر شده گسترده کرد، تراژدی دیگری برای این بازیگر است که وضعیت او در مورد بعدی آکوامن ادامه در هوا باقی می ماند در نهایت، غم انگیزترین بخش شکست این است که چقدر قابل پیشگیری بود.

اگرچه هرد یا نمایندگانش هنوز درباره این جنجال صحبت نکرده اند، منابعی در همان مقاله می گویند که هرد و تیمش هر دو از ارتباط گاتری با این پرونده آگاه بودند و مایل بودند که مصاحبه را ادامه دهند. ضرب الاجل پخش ویژه جمعه ها

هیئت منصفه فاش می کند که چرا از جانی دپ جانبداری کرده است

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. همین الان ثبت نام کنید

علیرغم برنده شدن در آن دعوای متقابل خاص، و همچنین دعوای حقوقی بریتانیا در سال 2020 که مشخص کرد دپ در 12 مورد از 14 مورد از هرد سوء استفاده کرده است، لژیون طرفداران وسواسی دپ در رسانه های اجتماعی و او به طور گسترده به عنوان یک دروغگو در چشمان عمومی معرفی شده است. از زمانی که او برای اولین بار در سال 2016 ادعای سوء استفاده کرد، همتایان هالیوودی داشت. به طور مشابه، گاتری در مورد آکوامن او را روی نوارها و سایر شواهد ارائه شده توسط تیم دپ فشار می دهند، در حالی که به راحتی بسیاری از نوارها و سایر شواهد ارائه شده توسط هرد را نادیده می گیرند. (کارآزمایی بریتانیا به طور قابل توجهی شواهد بیشتری را نسبت به آزمایش ویرجینیا تایید کرد که ممکن است به توضیح نتایج مختلف کمک کند.)

هفته قبل، گاتری فاش کرد که همسرش، مایکل فلدمن، درست قبل از شروع مصاحبه با وکلای دپ، کامیل واسکوئز و بنجامین چو، به عنوان وکیل برای تیم حقوقی دپ در طول محاکمه افترا کار کرده است. این مصاحبه در توییتر پخش شد و بلافاصله با واکنش کاربرانی روبرو شد که ادعای تضاد منافع را داشتند.

در طول محاکمه در ویرجینیا، که در اول ژوئن به پایان رسید، هیئت منصفه تصمیم گرفت که هرد به دپ بدنام کرده است. واشنگتن پست مقاله ای در سال 2018 تحت عنوان خود منتشر کرد و خود را قربانی خشونت خانگی توصیف کرد. دپ 15 میلیون دلار غرامت دریافت کرد، اما فقط 10.35 میلیون دلار به دلیل سقف ایالتی در غرامت مجازات دریافت خواهد کرد. هیئت منصفه همچنین پس از اینکه متوجه شد که او توسط وکیل دپ، آدام والدمن، بدنام شده است، پس از اینکه او هرد را متهم به “فریبکاری” کرد، به هرد 2 میلیون دلار غرامت پرداخت کرد.

یک کودک 12 ساله در برابر ازرا میلر حکم حمایتی دریافت می کند

مطلع باشید و به گزارش های بی نظیر The Daily Beast دسترسی نامحدود داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





Source link

این اولین بار نیست که یک مجری تلویزیونی نسبت به خشونت خانگی بی احساس است یا از نحوه سازگاری بازماندگان با موقعیت های خشونت آمیز با شریک زندگی خود بی اطلاع است. (مصاحبه باربارا والترز با ریحانا را پس از ماجرای او با کریس براون یا مصاحبه گیل کینگ با FKA Twigs درباره اتهامات او علیه شیا لبوف را تماشا کنید). با این حال، بینندگان و خبرنگاران از این که گاتری در وهله اول اجازه مصاحبه با هرد را داشت، متحیر مانده‌اند.

NBC

چهار شنبه، امروز قسمت دوم یک مصاحبه اختصاصی با امبر هرد بازیگر را پخش کرد – اولین جلسه تلویزیونی او پس از شکست در دعوای تهمت انفجاری علیه همسر سابقش، بازیگر جانی دپ. در میان افشاگری های دیگر، این زن 36 ساله مدعی شد که هنوز دپ را “دوست دارد” و در مقاله خود در مرکز پرونده تمایل به “لغو” او را انکار کرد.

کارشناسان روزنامه نگاری از آن زمان به بحث و جدل در یک امور داخلگزارش rتصمیم گاتری برای مصاحبه با وکلای دپ را “کمی دیوانه” خواند و به “مشارات مالی” اشاره کرد و دید که چگونه می توان از فلدمن دوباره استفاده کرد هنگامی که هرد به دنبال درخواست تجدید نظر در مورد حکم هیئت منصفه است.

“اگر من مسئول تبلیغات یا مدیر روابط عمومی امبر هرد بودم، احتمالاً اولین مصاحبه بزرگ را با کسی که تضاد منافع را فاش کرده است، انجام نمی دادم.” نوشت یک کاربر توییتر