مصاحبه شرم آور بیل ماهر با کریس کومو

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

این خبر پس از آن منتشر شد که مشخص شد در ماه مه همان سال، کومو به عنوان مشاور غیررسمی برادرش، فرماندار اندرو کومو، در رابطه با اتهامات متعدد آزار جنسی علیه او (در نقض آشکار اخلاق روزنامه نگاری) عمل می کرد. کومو بابت این نقض رفتار عذرخواهی کرد و قول داد که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد و CNN به او اجازه داد تا کنسرت آرام خود را ادامه دهد.

بازگشت جان اولیور به فیلم فرار وحشیانه جاش هاولی در 6 ژانویه

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

HBO

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ماهر به پرسیدن سؤالات کاوشگری مانند «حال برادرت چطور است؟»، کومو را به بحث در مورد اینکه برادرش چگونه «مبارزه می‌کند» و «با چیزهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کند» را مطرح کرد.

در 4 دسامبر 2021، پس از تحقیقات انجام شده توسط یک شرکت حقوقی خارجی، CNN میزبان ستاره خود کریس کومو را خاتمه داد.

همه اینها ما را به جمعه شب و مصاحبه نشسته کومو با به موقعبیل ماهر

پس از شوخی‌های مونولوگ وحشتناکی درباره مرگ و میر ناشی از کووید و آبله میمون‌ها، ماهر کومو را به اتاق دعوت کرد. به موقع شروع کرد و کارها را با پرسیدن اینکه آیا او «خوشحال است» شروع کرد، قبل از اینکه حتی بیشتر از میهمانش سؤالات سافت بال را مطرح کند و بداند که آیا اکنون که رتبه‌بندی سی‌ان‌ان در غیاب او کاهش یافته است، احساس «خوبی» دارد یا خیر.

واقعاً جای تعجب نیست از مردی که چیزهای کمی را بیشتر از دفاع از مردان برجسته متهم به چیزهای نفرت انگیز دوست دارد.

چهار ماه بعد، در سپتامبر، رئیس سابق کومو، شلی راس، او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد. نیویورک تایمز نوشته (کومو با آن مخالفت کرد اما معتقد بود که این حادثه “ماهیت جنسی” نداشته است). در اواخر نوامبر، دادستان کل نیویورک شواهدی را منتشر کرد مبنی بر اینکه کومو، خبرنگار CNN، منابع خود را برای کثیف کردن متهمان برادرش تحت فشار قرار داده است، به طور منظم با ملیسا دروسا، دستیار ارشد فرماندار کومو در تماس بوده و به برادرش کمک کرده تا اظهارات عمومی در مورد اتهامات را ارائه دهد. متعاقباً CNN او را تعلیق کرد. در همین زمان، اتهام آزار جنسی دیگری علیه کومو مطرح شد. سی‌ان‌ان او را اخراج کرد و کومو را وادار کرد که ۱۲۵ میلیون دلار غرامت علیه این شبکه درخواست کند. او قرار است یک برنامه جدید در NewsNation میزبانی کند، که ظاهراً یک چیز است.

“آیا این همان چیزی نیست؟” ماهر پرسید.

او همچنین سعی کرد سی‌ان‌ان را برای شلیک ریاکارانه معرفی کند، زیرا «سی‌ان‌ان گفت که استانداردهای روزنامه‌نگاری را نقض می‌کند… اما آنها تصمیم آگاهانه گرفتند که به‌جای ارائه اخبار مستقیم، به سمت عقیده حرکت کنند» – که یک ژیمناستیک ذهنی جدی است، که معادل اپیشن است. روزنامه‌نگاری با کومو در حال زیر پا گذاشتن اخلاق روزنامه‌نگاری با استفاده از منابع رسانه‌ای‌اش نه تنها برای نصیحت کردن برادر رسوا شده‌اش، بلکه برای تحقیق از متهمانش، علاوه بر این که میزان دخالت او را در زمانی که برای اولین بار آشکار شد، نشان نداد.

سپس، مجری اچ‌بی‌او، خود مرد سی‌ان‌ان را از دست داد.

آیا تا به حال فکر می کردید که سقوط او زنان باشد؟ من هرگز او را به‌عنوان آن مرد تصور نمی‌کردم.

کومو با توپ بازی نمی کرد و پاسخ داد: “می خواهی آنها را اخراج کنم؟”

ماهر گفت: «نمی‌دانم نصیحت می‌کردی یا نه [Governor Cuomo] در طول این رسوایی، و سپس وقتی کومو اعتراف کرد که این کار را کرده است، ابراز شوکه کرد، حتی اگر همه اینها موضوعی است بسیار ثبت عمومی

ماهر در مورد شرایط اخراج کومو از CNN، غرامت 125 میلیون دلاری که از این شبکه می‌خواهد، اتهامات آزار جنسی علیه او، یا هر چیزی که ممکن است مهمان و دوستش را به اشتباه بیاندازد، غفلت کرد.

“من چیزهای خوب برای مردم آنجا می خواهم. من دوست ندارم چگونه به پایان رسید. من تیم بزرگی داشتم که نتونستم باهاش ​​خداحافظی کنم. من فقط می خواهم ادامه دهم،” کومو خاطرنشان کرد.

«#بزرگسالی» ویژه HBO بیل ماهر جایی است که کمدی می میرد

HBO

ماهر وقتی گفت که چرا شان هانیتی و لورا اینگراهام از فاکس نیوز اجازه داشتند شغل خود را حفظ کنند در حالی که همیشه به ترامپ مشاوره می دادند، استدلال بهتری داشت و کومو این اجازه را نداشت. (پاسخ کوتاه: فاکس نیوز مدت‌ها پیش، وقتی نوبت به میزبانان صبحگاهی و پربیننده‌شان می‌رسد، اخلاق روزنامه‌نگاری را از پنجره بیرون انداخت.)