مشکلات دموکرات ها در نوادا دنیای کوچکی از بادهای سرگردان در سراسر کشور است

این گروه به تازگی یک آگهی آنلاین به زبان های انگلیسی و اسپانیایی منتشر کرده است که رابرتسون را در مورد سقط جنین مورد هجوم قرار داده است و شروع به ارسال پست های دوزبانه برای حمله به بکر برای “افراط گرایان” که از کمپین او حمایت می کنند، کرده است. یکی دیگر از تلاش‌های پست مستقیم PAC، پیگیری پیترز برای انکار انتخابات 2020 و متهم کردن او به «کم کردن بودجه آموزش عمومی» است.

در حالی که اقتصاد ممکن است چالش‌برانگیزترین مانع برای دموکرات‌ها در سال جاری باشد، اما این تنها مانع نیست: جمهوری‌خواهان و رای‌دهندگان غیرحزبی تقریباً 60 درصد از رای‌دهندگان نوادا را تشکیل می‌دهند که از لحاظ تاریخی مشارکت کمتری در انتخابات میان‌دوره‌ای دارند.

اکثر رای دهندگان درهای خود را باز نمی کنند. و هنگامی که برخی پاسخ می دهند، کاوشگران ممکن است ای کاش نمی کردند.

اکنون بازار رسانه ای لاس وگاس که یکی از گران ترین بازارهای این کشور است، مملو از تبلیغات مسابقات مجلس نمایندگان و همچنین سه مسابقه در سراسر ایالت، از جمله نبرد برای وزیر امور خارجه است. شکستن هیاهو در هفته های پایانی برای کاندیداهای مجلس نمایندگان که سعی در دستیابی به رای دهندگانی دارند که ممکن است ندانند در کدام منطقه زندگی می کنند تقریباً غیرممکن است.

دموکرات ها همچنین معتقدند که می توانند با رأی دهندگان مستقل و میانه رو که طرفدار حقوق سقط جنین هستند، پیشروی کنند. آنها لومباردو را به دلیل تغییر مکرر دیدگاه خود در مورد سقط جنین مورد حمله قرار دادند و لاکسالت را به عنوان حامی قابل اعتماد ممنوعیت سقط جنین فدرال معرفی کردند.

حزب در سال‌های اخیر بر تغییر جمعیت‌شناسی دولت تکیه کرده بود و از کارگرانی که در جستجوی مسیری دست یافتنی برای رسیدن به رویاهای طبقه متوسط ​​به آنجا هجوم آورده بودند، سرمایه‌گذاری می‌کرد. اما دموکرات‌های نوادا می‌آموزند که جمعیت‌شناسی به تنهایی سرنوشت نیست. جمعیت گذرا این ایالت، ایجاد پایگاه قابل اعتماد رای دهندگان را دشوار کرده است، رای دهندگان بالقوه در جستجوی کار در جای دیگری ترک می کنند، زیرا تعداد بیشتری از فرزندان مهاجران در ایالت به سن رای می رسند. و با مرگ رید در سال گذشته، دموکرات‌ها رهبر کهنه‌کاری را از دست می‌دهند که هرگز از چرخاندن دستان خود برای جذب کمک‌کنندگان و فعالان دریغ نکرد.

جمهوری خواهان به ویژه مطمئن هستند که چنین پیام هایی به حزب کمک می کند تا حمایت رای دهندگان لاتین تبار را که تقریباً 20 درصد از رای دهندگان را تشکیل می دهند، از بین ببرد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثریت رای‌دهندگان لاتین تبار همچنان طرفدار دموکرات‌ها هستند، اما اگر بیش از 30 درصد از این رای‌دهندگان رای خود را به جمهوری‌خواهان بدهند، حزب جمهوری‌خواه می‌تواند برنده شود.

کسانی که نوادا را بهتر می شناسند، همیشه وضعیت آبی آن را چیزی در خور یک بیابان می دانند: نوعی سراب. دموکرات ها در واقع یک اقلیت در میان رای دهندگان ثبت نام شده هستند و اکثر پیروزی های حزب در دهه گذشته به طور محدود قطعی شده است. اما دولت مدت‌هاست که یک محور نمادین برای این حزب بوده است – برای ائتلاف ملی و تسلط آن بر غرب آبی حیاتی است.

نوادا برای ایجاد مشاغل مهمان‌نوازی و خدماتی که به‌طور موقت در اثر همه‌گیری از بین رفته‌اند، کاملاً به گردشگری متکی است. و در حالی که استراحتگاه‌های لاس وگاس استریپ بار دیگر شلوغ هستند، سفرها و کنفرانس‌های بین‌المللی هنوز شروع نشده و هزاران نفر هنوز بیکار هستند. حداقل دستمزد ایالتی به 10.50 دلار در ساعت افزایش یافته است، اما اجاره بها به مراتب افزایش یافته است.

“شما فکر می کنید من به آن دموکرات ها پس از تمام کارهایی که برای خراب کردن اقتصاد انجام داده اند رای خواهم داد؟” یک رای دهنده یک روز عصر هفته گذشته از ورودی خود در محله ای کارگری در شرق لاس وگاس فریاد زد.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

او گفت: «من همیشه در حوزه‌ای شرکت می‌کنم که منطقه‌ای سخت است، بنابراین هرگز با اطمینان وارد انتخابات نمی‌شوم. من وارد مبارزه می شوم تا در مقابل رای دهندگانم ادعای خود را مطرح کنم. مطمئناً این تفاوتی ندارد.»

رقبای جمهوری خواه در یک نظرسنجی جدید از نوادا ایندیپندنت و OH Predictive Insights با اندکی پیشتاز از سیسولاک و کورتز ماستو بودند، اگرچه پیشتازها در حاشیه خطا بودند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است هفته جاری برای نامزدهای جمهوری خواه در شمال این ایالت گردهمایی برگزار کند.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

او گفت: «رای‌دهندگان نوادا نمی‌خواهند دولت در انتخاب‌های شخصی‌شان دخالت کند، که من فکر می‌کنم این یک مسئله بزرگ است و در این انتخابات رخ خواهد داد».

خطوط جدید ناحیه هورسفورد کمی دموکرات‌تر از سایرین است و رقیب جمهوری‌خواه او، سام پیترز، محافظه‌کار توطئه‌خواه که بارها انتخابات 2020 را دزدیده شده خوانده است، ساده‌ترین گزینه برای ترسیم افراط‌گرا است. واسرمن گفت که انتظار دارد این هفته پیش‌بینی خود را به نفع هورسفورد تنظیم کند، از یک رقابت خالص به رقابتی که متمایل به دموکرات است.

حتی سرسخت‌ترین حامیان دموکرات نیز چالش‌های شدید را در زمانی که بسیاری از مردم هنوز برای تامین نیازهای اولیه مانند اجاره، گاز و خواربار با مشکل مواجه هستند، اذعان دارند. هر دو حزب در تلاشند تا رای دهندگان طبقه کارگر ایالت را جذب کنند، رای دهندگانی که نسبت به بسیاری از ایالت های نوسانی دیگر از ثروت کمتری برخوردار هستند و احتمال کمتری دارند مدرک دانشگاهی داشته باشند.

سوزی لی، نماینده مجلس شورای اسلامی به موج آزادیخواهانه در رای دهندگان اشاره کرد که با تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو در مقابل وید فعال شد.

اکنون، دموکرات‌ها در نوادا با زیان‌های احتمالی در انتخابات نوامبر مواجه هستند و برای تغییر لرزه‌ای که می‌تواند به جمهوری‌خواهان کمک کند کنترل هر دو مجلس کنگره را به دست آورند، آماده می‌شوند. سناتور کاترین کورتز ماستو همچنان یکی از آسیب پذیرترین نمایندگان دموکرات در کشور است. فرماندار استیو سیسولاک در حال مبارزه با قدرتمندترین رقیب خود است. و سه دموکرات مجلس نمایندگان همگی ممکن است کرسی های خود را از دست بدهند.

جرمی هیوز، دستیار کمپین بکر، گفت: «تبلیغ سوزی درباره آوریل است و آگهی آوریل مربوط به آوریل است. او فرصتی را برای معرفی مجدد خود به مردم از دست داد.

جنگنده دموکرات که توسط سناتور سابق هری رید ساخته شد، در حال پیشرفت است و به مهم ترین موج خسارات در بیش از یک دهه اخیر خیره شده است.

نوادا دارای چهار ناحیه مجلس نمایندگان است که سه ناحیه آن توسط دموکرات‌ها اشغال شده است – لی و نمایندگان استیون هورسفورد و دینا تیتوس. همه به شدت در معرض خطر در نظر گرفته می شوند. دیوید واسرمن، تحلیلگر مجلس نمایندگان در گزارش سیاسی غیرحزبی کوک، گفت که دموکرات‌ها در قانون‌گذاری ایالتی استراتژی پرخطر و با پاداش بالا را هنگام ترسیم مجدد کرسی‌های مجلس ایالت در پیش گرفتند و رای‌دهندگان دموکرات را از منطقه مرکزی تیتوس در لاس‌وگاس تخلیه کردند تا از قدرت حمایت کنند. مناطق دور افتاده اکنون، نقشه ایالتی دارای سه ناحیه است که کمی به سمت دموکراتیک متمایل می شوند.

میگوئل گونزالس، سرآشپز 55 ساله ای که خود را یک مسیحی محافظه کار توصیف می کند که بیشتر عمرش به جمهوری خواهان رای داده است، مودب تر بود اما بیشتر از این متقاعد نشد. او پس از گرفتن مشتی بروشور از کاوشگران اتحادیه گفت: «من اصلاً با هیچ کاری که دموکرات ها انجام می دهند موافق نیستم.

تیتوس، یک دست سیاسی باتجربه که در دانشگاه نوادا، لاس وگاس، قبل از کسب کرسی مجلس در سال 2008، علوم سیاسی تدریس می کرد، بیش از یک دهه است که با رقابت واقعی روبرو نشده است. رقیب او، مارک رابرتسون، دارای سابقه نظامی، شخصیت ملایم و پیوندهای قوی با کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان، یک نیروی قدرتمند در نوادا است.

آسیب‌پذیری‌ها در نوادا منعکس‌کننده چالش‌های دموکرات‌ها در سراسر کشور، به‌شدت در غرب است. نگرانی‌ها در مورد تورم و اقتصاد تقریباً هر نگرانی دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد، به‌ویژه برای رای دهندگان طبقه کارگر و لاتین تبار که حزب مدت‌هاست روی آنها حساب کرده است. و جمهوری خواهان بر این باورند که رای دهندگان دموکرات های در قدرت را به دلیل چشم انداز ضعیف اقتصادی مقصر می دانند.

لومباردو با تکرار تکرار مکرر نیاز به تنوع بخشیدن به اقتصاد ایالتی، گفت: «ما در اینجا بیشترین آسیب را دیدیم زیرا همه تخم مرغ هایمان را در یک سبد داریم. او خواستار برنامه های بیشتر برای ایجاد یک خط لوله ثابت از برقکاران، لوله کش ها و رانندگان کامیون شد. ما به توسعه نیروی کار نیاز داریم زیرا این مشاغل با کیفیت هستند.»

گروه های ملی دموکرات، همانطور که در هفته های پایانی در سایر دوره های انتخاباتی انجام دادند، در حال آماده سازی یک ماموریت نجات هستند. PAC اکثریت مجلس، که به رهبری دموکرات ها وابسته است، بیش از 11 میلیون دلار در جایگاه های تبلیغاتی در بازار لاس وگاس برای آخرین انفجار رزرو کرده است.

در حالی که جمهوری خواهان بر این باورند که دیدگاه های اقتصادی ضعیف به آنها فرصتی برای حمله تهاجمی داده است، دموکرات ها نیز معتقد نیستند که آنها باید کاملاً تدافعی باشند. در عوض، نامزدهای حزب در تلاش هستند تا پیامی را ارائه دهند که به دقت طراحی شده است، با اذعان به نگرانی های رای دهندگان و در عین حال نشان می دهد که اقتصاد در حال بهبود است و به زودی بهتر خواهد شد، زیرا همه گیر کمرنگ می شود.

«مقدار قابل توجهی از نگرانی و ترس در مورد اقتصاد و به ویژه در مورد هزینه مسکن وجود دارد. هزینه بنزین شما بیشتر است. هزینه اجاره شما بیشتر است. خانواده های کارگری آسیب می بینند.

لی ممکن است سرسخت‌ترین رقیب جمهوری‌خواه، آوریل بکر را داشته باشد، که تبلیغات مثبت با تمرکز ملایم، او را از حملات دموکرات‌ها، که بسیاری از آنها ناشی از کمپین مالی خوب لی هستند، محافظت کرده است.

Xochitl Hinojosa، مشاور دموکرات که در ایالت کار کرده است، گفت: “مسیر پیروزی همه از طریق جامعه اسپانیایی تبار می گذرد.” دموکرات‌ها بالاخره متوجه شده‌اند، ما در طول دهه‌ها به طور قابل توجهی روی رای‌دهندگان سیاه‌پوست سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و موفق بوده‌ایم، اما ما فرض کرده‌ایم که اسپانیایی‌ها به نفع ما خواهند بود، و اینطور نبود.

برای ماه‌هاست که جمهوری‌خواهان دموکرات‌ها را به دلیل ایجاد مشکل در بازگشت به وضعیت عادی اقتصادی مقصر می‌دانند. جوزف لومباردو، کلانتر منطقه لاس وگاس که برای فرمانداری نامزد می شود، در جریان رویدادی که صاحبان مشاغل کوچک را هدف قرار داده بود، با نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و سفیر سازمان ملل متحد، صحنه را به اشتراک گذاشت. او تعطیلی های اولیه بیماری همه گیر در سال 2020 را به یاد آورد و استدلال کرد که شهرداران جمهوری خواه به طور مؤثرتری بین نیاز به ایمن نگه داشتن مردم و نیاز به اشتغال آنها تعادل ایجاد کرده اند.

جان اشبروک، مشاوری که با کمپین آدام لاکسالت، نامزد جمهوریخواه مجلس سنا کار می کند، گفت: «این ناب ترین نمونه از انتخابات همه پرسی است که شما بیش از هر جای دیگری در کشور دارید. او افزود که ناامیدی بر سر تورم، “رای دهندگانی را ایجاد کرد که به سادگی خواهان تغییر هستند.”

بن ری، مدیر ارتباطات لیست امیلی، که برای انتخاب زنان حامی حقوق سقط جنین کار می کند، گفت: «این یک بازار دشوار است. “شما رای دهندگان زیادی دارید که باید در ساعت های فرد با آنها صحبت کنید. آنها قرار نیست اخبار ساعت 6 را دریافت کنند زیرا شیفت آنها شروع می شود.

مزیت زمامداری به لی اجازه می دهد تا مفاد لایحه زیرساخت دو حزبی را که به کمبود آب مزمن لاس وگاس رسیدگی می کند، مطرح کند. اما از آنجایی که نوادا دارای چنین جمعیت گذرا است، مسئولیت کمتر اهمیت دارد.

لاس وگاس – اعضای اتحادیه کارگران آشپزی که درها را می کوبند تا از رای بیرون بیایند، در خط مقدم نفرین شده نبرد میان دوره ای حزب دمکرات هستند.