مشتریان ناآگاه در یک رستوران کنتاکی گفتند که پس از پخش یک رویداد GOP، فیلم گرافیکی حمله ای که برونا تیلور را به قتل رساند، احساس درماندگی می کردند.


اعتراض برونا تیلور

صدها معترض BLM در 13 مارس 2021 در میدان تایمز جمع شدند و برای برونا تیلور در شهر نیویورک، ایالات متحده در خیابان ها راهپیمایی کردند.Tayfun Coskun/Anadolu Agency از طریق گتی ایماژ

  • یک گروه حزب جمهوری خواه کنتاکی میزبان رویدادی برای یکی از افسران درگیر در حمله پلیس بود که منجر به مرگ برونا تیلور شد.

  • گروه و رستوران درگیر از آن زمان پس از شکایت غذاخوری ها از شنیدن صدای شلیک گلوله، با واکنش منفی مواجه شدند.

  • کیس جانسون، یکی از مهمانان رستوران، گفت که گروه GOP به جامعه یک عذرخواهی بدهکار است.

یک گروه زنان حزب جمهوری خواه کنتاکی میزبان یک شام با حضور جاناتان متینگلی – یکی از افسران دخیل در قتل برونا تیلور 26 ساله – به عنوان سخنران بود و فیلم حمله ای را که منجر به کشته شدن او در طول مراسم شد پخش کرد.

این رویداد که توسط باشگاه زنان جمهوری خواه جنوب مرکزی کنتاکی در 17 ژانویه در طبقه بالای رستوران یونانی Anna’s در بولینگ گرین برگزار شد، شکایات دیگری را در پی داشت که در حال صرف غذا در رستوران بودند و صدای گرافیکی و شلیک گلوله را هنگام غذا خوردن شنیدند. وعده های غذایی آنها

یکی از غذاخوری‌ها، کیس جانسون، در یک مصاحبه تلفنی به اینسایدر گفت که این “شکنجه ضربه روحی روی سکه ما بود.”

جانسون گفت که وقتی متینگلی، گروهبان سابق اداره پلیس مترو لوئیزویل، در یک طبقه بالاتر معرفی شد، در حالی که او در حال غذا خوردن بود، چراغ‌ها پایین آمدند در حالی که ده‌ها مهمان غیرمرتبط با این مراسم در زیر شام صرف کردند. متینگلی که در حین ارائه خود از نمایش اسلاید و میکروفون استفاده می کرد، به خاطر نقشش در حمله مارس 2020 مورد اتهام جنایی قرار نگرفت و از آن زمان تاکنون کتابی درباره این درگیری نوشته است.

جانسون مدیر رستوران را زمانی که شکایت کرد و گفت که به نظر می‌رسد افرادی که در مراسم GOP شرکت می‌کردند، به برخی دیگر از غذاخوری‌ها طعنه می‌زدند، «بسیار بی‌اعتبار» توصیف کرد.

او به اینسایدر گفت: «بعد از گفتگو با او، فکر می‌کنم ناامیدی ما واقعاً در آن لحظه به جوش آمد. ما احساس درماندگی می‌کردیم. ما برای این هزینه می‌پردازیم، و این وحشتناک است.

او افزود: “و این زمانی بود که ما شروع به ضبط کردیم و سعی کردیم از آنجا بیرون بیاییم قبل از اینکه اوضاع بین ما و مردم طبقه بالا بالا بیاید، زیرا آنها سعی داشتند ما را بترسانند. آنها به رنگین پوستان گروه ما خیره شده بودند و چهره می ساختند. نوعی مخالفت با آنها، مانند “یه کاری انجام بده. بیا اینجا”.

جانسون، یک تحلیلگر 34 ساله از بولینگ گرین، ویدئویی را در فیس بوک به اشتراک گذاشت که از رویارویی او و یکی از دوستانش با صاحب رستوران، ویلسون قهاجا، و شکایت از اینکه برخی از مهمانان رویداد GOP خیره شده بودند و “خنده می زدند” به اشتراک گذاشت. به آن ها.

دوست جانسون که سیاه‌پوست است می‌گوید: “من نمی‌دانستم که امشب این اتفاق می‌افتد. چرا مهمان‌ها از آنچه که در آن رزرو می‌کردیم آگاه نبودند؟ من این‌جا نمی‌نشستم.” به قهاجه در ویدیو. “به نظر من خیلی بی ادبانه است.”

قهاجه در بین جرعه هایی از فنجان قهوه پاسخ داد: “این اولین چیزی است که در مورد آن می شنوم. من هیچ نظری ندارم. آنها اتاق را برای غذا خوردن رزرو کردند.” “من کاری به آن ندارم، پس.”

وقتی جانسون و دوستش شکایت کردند که رزرو کرده‌اند و “برای خوردن اینجا پول پرداخت کرده‌اند” اما هیچ هشداری مبنی بر وقوع این رویداد مخرب دریافت نکردند، قهاجه پاسخ داد: “در حال خدمت رسانی هستید، درست است؟”

هنگامی که آنها پس از پرداخت صورت حساب خود از رستوران خارج شدند، جانسون گفت که او و دوستانش شعار می دادند: “اسمش را بگو”، شعاری که آگاهی زنان سیاه پوستی را که قربانی خشونت پلیس شده اند افزایش می دهد و به یک فریاد تجمع در پرونده تیلور تبدیل می شود.

در پاسخ، جانسون گفت که مهمانی او شنیده است که متینگلی در میکروفون خود می گوید: “بیا اینجا. ممکن است چیزی یاد بگیری.”

نمایندگان رستوران و Mattingly بلافاصله درخواست های Insider برای اظهار نظر در روز شنبه را پاسخ ندادند.

حدود 80 نفر در رویداد GOP شرکت کردند که در آن متینگلی عکس‌ها و فیلم‌هایی از این حمله را ارائه کرد، طبق The New Republic. در پستی که از آن زمان حذف شد، باشگاه زنان جمهوری خواه در جنوب مرکزی کنتاکی برای این رویداد تبلیغ کرد و گفت که متینگلی “آنچه را که واقعاً در جریان حمله ای که برونا تیلور را کشت، اتفاق افتاد، آنچه او دید، و اینکه چگونه روایت رسانه ها مخدوش و منحرف شده است را به اشتراک خواهد گذاشت. برای قرار گرفتن در یک خط داستانی نادرست و بیدار،” بر اساس TNR.

بخش Bowling Green-Warren County از NAACP منتشر شد بیانیه این رویداد را “وحشتناک” خواند.

سخنگوی باشگاه زنان جمهوری خواه جنوب کنتاکی مرکزی به درخواست Insider برای اظهار نظر در روز شنبه پاسخی نداد.

این رویداد ابتدا قرار بود در باشگاه بولینگ گرین کانتری برگزار شود و کاندیدای فرمانداری کنتاکی رایان کوارلز نیز در آن حضور داشت. TNR گزارش داد، با این حال، هم کوارلز و هم باشگاه کانتری بعداً از این کار عقب نشینی کردند.

جانسون به Insider گفت که باشگاه GOP یک عذرخواهی به جامعه بدهکار است.

جانسون گفت: “آنها باید از خانواده برونا تیلور و جامعه بولینگ گرین ما عذرخواهی کنند زیرا این بازتابی از ما نیست.” ما از سود بردن از قتل حمایت نمی کنیم.»

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع