مشاور قدیمی می گوید که نماینده زلدین از تماس های حامیان در مورد نامزدی برای ریاست RNC استقبال می کند

جان برابندر یکشنبه گفت: «او از سراسر کشور تماس گرفته است. «به احتمال زیاد او حداقل آن را بررسی خواهد کرد. او در حال برقراری تماس است، با مردم صحبت می کند، به آنها گوش می دهد، اما فراتر از آن نرفته است.»

رونا مک دانیل، رئیس RNC، نگفته است که آیا در نشست زمستانی حزب در ژانویه به دنبال انتخاب مجدد خواهد بود یا خیر، و همچنین تامی هیکس، رئیس مشترک، نگفته است. طبق قوانین حزب، دو پست برتر باید در اختیار یک مرد و یک زن باشد.

سناتور تام کاتن، R-Ark، روز یکشنبه در برنامه “Face the Nation” شبکه CBS از زلدین تمجید کرد، اگرچه به پیشنهاد احتمالی RNC اشاره نکرد.

زلدین، نماینده چهار دوره مجلس نمایندگان از لانگ آیلند، با 53 درصد به 47 درصد از فرماندار دموکرات کتی هوچول شکست خورد – در ایالتی که ترامپ در سال 2020 با 22 درصد از دست دادن. این بلیت به عنوان نیرویی برای کمک به جمهوری‌خواهان برای دستیابی به چهار کرسی مجلس نمایندگان در ایالت، به ویژه کرسی‌های شان پاتریک مالونی، رئیس کمیته دموکرات‌های کنگره.

واشنگتن – مشاور رسانه ای وی گفت، لی زلدین، نماینده جمهوری خواهان، که هفته گذشته در رقابت نزدیک به فرمانداری شکست خورد، با مقامات منتخب حزب جمهوری خواه و فعالان حزبی که می خواهند او برای ریاست کمیته ملی جمهوری خواهان نامزد شود، صحبت کرده است. .

این حزب در یک انتخابات میان دوره ای ناامیدکننده است که در آن نتوانست سنا را تصاحب کند، و با وجود رقابت های متعدد و کنترل مجلس هنوز مشخص نیست، پیش بینی ها در مورد کسب اکثریت راحت حزب جمهوری خواه محقق نشد.

سخنگوی RNC به درخواست برای اظهار نظر در عصر یکشنبه پاسخی نداد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

در شرایطی که انتظار می‌رود دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا سه‌شنبه سومین نامزدی را برای ریاست‌جمهوری اعلام کند، و بسیاری از نامزدهای سطح بالای مورد حمایت او – و دروغ‌های انتخاباتی 2020 او – که در انتخابات میان‌دوره شکست خورده‌اند، مقامات جمهوری‌خواه در مورد اینکه چه کسی ممکن است صحبت کند. اگر مک دانیل و هیکس انتخاب شده توسط ترامپ نیست، کنترل را در دست بگیرید.

«حتی در جاهایی که کمی کوتاه آمدیم، مانند رقابت لی زلدین برای فرمانداری در نیویورک، او در مقایسه با جمهوری‌خواهان در انتخابات اخیر بسیار خوب عمل کرد و احتمالاً با آوردن چهار نماینده جمهوری‌خواه جدید کنگره به نجات مجلس نمایندگان کمک کرد. کاتن گفت.