مشاور سابق بازداشتگاه جوانان GA که با نوجوان رابطه جنسی داشت، می‌گوید: «فکر نمی‌کردم».

نوجوان بعداً گفت که او و ویلیامسون چند ماه قبل از کشف رابطه جنسی داشتند. علیرغم ادعای ظاهری او مبنی بر اینکه شرکت کننده مایل در اعمال – که در زمان بازداشت او اتفاق افتاد – چنین تماسی ممنوع است.

لورندا دنیس ویلیامسون در دادگاه عالی شهرستان بالدوین در روز جمعه، 5 اوت 2022، جایی که او به رابطه جنسی با یک زندانی نوجوان 18 ساله در یک بازداشتگاه جوانان در Milledgeville در سال 2021 اعتراف کرد.

او گفت که در سال های 2020 و 2021 در ازدواجش “مشکلاتی” داشت. او گفت که دختر 18 ساله ای که با او در بازداشتگاه رابطه جنسی داشت، “پیشرفت” کرده و مدتی با او “پیگیری” کرده است.

“بله خانم.”

ویلیامسون گفت که او نیست.

مشاور، لورندا دنیس ویلیامسون، 54 ساله، از گری، از سال 2014 توسط وزارت دادگستری ایالتی برای نوجوانان استخدام شده بود و در آنجا به جوانانی که با مسائل مربوط به سلامت روان و سوء مصرف مواد سر و کار داشتند، کمک می کرد.

ویلیامسون با اشاره به مشکلات زناشویی خود پاسخ داد: “فقط در آن زمان.”

پس از اینکه همکاران YDC متوجه شدند که ویلیامسون و نوجوان در مواردی در تماسی که به نظر آنها بیش از حد بازیگوش یا «تماس نامناسب» بود، که احتمالاً شامل بوسیدن می‌شد، مشغول شدند، بازرسان فیلم‌های امنیتی دفتر ویلیامسون را بررسی کردند و اعمال جنسی را کشف کردند.

لورندا دنیس ویلیامسون در دادگاه عالی شهرستان بالدوین در روز جمعه، 5 اوت 2022، جایی که او به رابطه جنسی با یک زندانی نوجوان 18 ساله در یک بازداشتگاه جوانان در Milledgeville در سال 2021 اعتراف کرد.

او گفت: «زندگی من در خانه وحشتناک بود، و اوضاع به سمت جنوب پیش می رفت، بد. … قبل از این، گفتن (به او) به نوعی آسان بود، “یک روز از اینجا می روی و با کسی ملاقات خواهی کرد و زندگی خوبی خواهی داشت.” … اما او فقط به اظهار نظر ادامه داد و … دیگر نه گفتن (به او) سخت بود.»

مسکالی به ویدئوهایی اشاره کرد که جنایات ویلیامسون را آشکار کرد.

ویلیامسون گفت که دیگرانی که او با آنها کار می کرد از این رفتار بازیگوش آگاه بودند و گاهی در مورد آن شوخی می کردند. اما وقتی که توسط دادستان تحت فشار قرار گرفت، ویلیامسون نتوانست از کسی که در مورد آن اطلاع داشت نام ببرد.

نانسی اسکات ماسکالی، دادستان روز جمعه در دادگاه گفت: «او گفت که هر دوی آنها از وجود دوربین در دفتر (ویلیامسون) آگاه بودند. او گفت که (ویلیامسون) فقط بی پروا شد و اهمیتی نداد… چه چیزی ضبط شده است. او حتی گفت که اگر به آنچه روی دوربین است اهمیت می داد، دوربین را از بین می برد – که مشخصاً این کار را نکرد.

وکیل ویلیامسون، جی تراویس گریفین، به قاضی گفت که روابط ویلیامسون با این نوجوان “یک ناهنجاری در زندگی او” بود.

“می خواستی دستگیر شوی؟” مسکالی پرسید.

“بله خانم.”

“تو از توجهی که به خود می گرفتی دوست داشتی… اینطور نیست؟” دادستان پرسید.

گریفین گفت: «او اشتباه کرد. او یک اشتباه وحشتناک مرتکب شد. این بدترین اشتباهی است که او در زندگی خود مرتکب شده است. و، قضاوت کنید، من فکر نمی کنم که هیچ یک از ما باید با بدترین کاری که انجام داده ایم تعریف شود. … اما همانطور که ماهیت اتهامات جنایی است، این چیزی است که او را تعریف می کند. زندگی او همانطور که قبل از این حادثه می دانست، کاملاً به پایان رسیده است.

لورندا دنیس ویلیامسون، سمت راست، در دادگاه عالی شهرستان بالدوین در روز جمعه، 5 اوت 2022، با وکیلش جی تراویس گریفین.  ویلیامسون در سال 2021 به داشتن رابطه جنسی با یک زندانی نوجوان 18 ساله در یک بازداشتگاه جوانان در Milledgeville اعتراف کرد.

ویلیامسون، با اشاره به رابطه خود با این نوجوان زندانی، گفت: “من حدود دو سال در برابر این مرد جوان مقاومت کردم” اما در نهایت او “تمام بینش و قضاوت خود را از دست داد.”

مسکالی گفت: “در بعضی از آنها می خندی، نه؟”

“خوب داری؟”

ویلیامسون، که اصالتا اهل مکون است، در رشته عدالت جنایی در کالج به عنوان دانشجوی کارشناسی تحصیل کرد. او بعداً مدرک کارشناسی ارشد گرفت. او گفت که از زمانی که پس از دستگیری در تابستان گذشته، رابطه برقرار کرد، در رستوران‌های محلی کار می‌کرد تا مخارج زندگی خود را تامین کند. او گفت که با دختر و سه نوه اش به خانه آمده و به آنها کمک کرده است.

دادستان ها از قاضی آماندا اس پتی خواسته بودند که ویلیامسون را به دلیل برخورد غیرقانونی ویلیامسون با پسر نوجوانی که او به عنوان ارائه دهنده خدمات اجتماعی مشاوره می داد، به 10 سال زندان محکوم کند.

یک مشاور سابق در یک بازداشتگاه جوانان در اینجا روز جمعه به جرم داشتن رابطه جنسی و انجام سایر اعمال بدنی با یک زندانی 18 ساله که سال گذشته در این مرکز مشاوره می‌کرد، اعتراف کرد.

ویلیامسون پاسخ داد: “نه خانم” و بعداً اضافه کرد: “من به وضوح فکر نمی کردم.”

چهار قسمت از این قسمت ها که در اواخر آوریل 2021 اتفاق افتاد، توسط یک دوربین امنیتی که مشرف به میز مشاور در پردیس توسعه جوانان Milledgeville بود، ضبط شد.

“آگاهی داشتی که بالای سرت دوربینی بود که همه اینها را ضبط می کرد؟”

“بله خانم.”

ویلیامسون روز جمعه در دادگاه عالی شهرستان بالدوین به چهار فقره تماس جنسی توسط یک کارمند یا نماینده درجه یک مجرم شناخته شد و به پنج سال زندان و سپس 20 مورد دیگر به صورت مشروط محکوم شد.

لورندا دنیس ویلیامسون، سمت راست، در دادگاه عالی شهرستان بالدوین در روز جمعه، 5 اوت 2022، با وکیلش جی تراویس گریفین. ویلیامسون در سال 2021 به داشتن رابطه جنسی با یک زندانی نوجوان 18 ساله در یک بازداشتگاه جوانان در Milledgeville اعتراف کرد.



منبع

اکنون دو سال است که به این دادگاه می گویید که یک جوان بازداشت شده در YDC به شما تحمیل می کند … و به ذهنتان خطور نکرده است که ممکن است لازم باشد به کسی بگویید که یک جوان در حال ضربه زدن است. روی تو؟» مسکالی گفت.

Moskaly، دادستان، بعداً از ویلیامسون پرسید که آیا او قربانی را مقصر می‌داند.

ویلیامسون در حین شهادت روز جمعه گاهی گریه می کرد.