مشاور سابق امنیت داخلی مایک پنس گفت که او یک بار اسناد طبقه بندی شده را در اتاق خانم ها پیدا کرده است.

  • اولیویا تروی به عنوان مشاور امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس خدمت می کرد.

  • تروی در MSNBC گفت: “من وحشت را به یاد دارم.” از جایی که فشار خون را بالا می برید نوعی فشار خون در شما افزایش می یابد، و می گویید: “اوه، با این چه کار کنم، من مسئولیت محافظت از آن را دارم.”

    تروی گفت: “مردم اسناد را به اطراف حمل می کردند، به ویژه منصوبان سیاسی، و به طور سنتی شما آنها را در یک کیسه می گذاشتید، و آن را محکم می کردید، و کیسه را قفل می کردید و سپس آن را حمل می کردید.” این چیزی نیست که در کاخ سفید معمول نبود، و من فکر می‌کنم موقعیت‌های متعددی وجود داشته است که شما می‌توانید چنین رفتاری را ببینید.»

    تروی گفت: “من اطلاعات طبقه بندی شده ای را در اتاق بانوان کاخ سفید یک بار در ساختمان دفتر اجرایی آیزنهاور پیدا کردم.” “انتظار نداشتم وارد اتاق خانم ها شوم و سندی مثل آن پیدا کنم.”

    تروی افزود که این یک “مشخصه” است که همکارانش به درستی اسناد را مدیریت نمی کردند.

    تروی گفت: «برای کسانی از ما که مجوزهای لازم را داریم، دوباره، شما مسئولیت حفاظت از اطلاعات را دارید. “شما آن را به خانه حمل نمی کنید و آن را برای چند ماه در یک مرکز طبقه بندی نشده نگهداری نمی کنید.”

    اظهارات او چند روز پس از حمله اف‌بی‌آی به املاک مار-آ-لاگو ترامپ و توقیف جعبه‌هایی از اسناد طبقه‌بندی شده است.

یک مشاور سابق کاخ سفید گفت که یک بار اسناد طبقه بندی شده را “در اتاق خانم ها” پیدا کرده است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    تروی به اینسایدر گفت که او اسناد را در قفسه ای در حمام در زمانی که قبل از همه گیری همه گیر شده بود، پیدا کرد و “فکر کرد عجیب است که کسی آنها را گذاشته و فراموش کرده است.”

    یک مشاور سابق امنیت داخلی در دوران دولت ترامپ گفت که یک بار اسناد طبقه بندی شده را “در اتاق خانم ها” در کاخ سفید پیدا کرده است.

    اولیویا تروی که به عنوان مشاور امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس خدمت می کرد، این حکایت را روز یکشنبه در MSNBC به اشتراک گذاشت.

    او افزود: “مهم نیست که چه می گوید، چه چیزی در واقع حاوی آن است. نکته اصلی این است که اطلاعات ذخیره می شود و باید به درستی و ایمن حمل شود زیرا اگر این اطلاعات به دست افراد نادرست برسد، ممکن است جان افراد را به خطر بیندازد.”

    گزارش‌های مربوط به حمله اف‌بی‌آی حاکی از آن است که ماموران فدرال بر این باورند که ترامپ دارای سوابق ریاست‌جمهوری است که رسماً دارایی دولت است. واشنگتن پست گزارش داد که بازرسان به دنبال اسناد محرمانه ای بودند که تسلیحات هسته ای آمریکا را توصیف می کرد.

    اظهارات او چند روز پس از حمله اف‌بی‌آی به املاک مار-آ-لاگو رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ منتشر می‌شود. این آژانس هفته گذشته حدود 12 جعبه اسناد طبقه بندی شده را از ملک فلوریدا کشف و ضبط کرد.

    در MSNBC، او گفت که فوراً اسناد طبقه بندی شده را به نیروهای امنیتی گزارش کرده است، اما این موضوع به هر کسی که مجوز امنیتی داشته باشد مربوط می شود.