مشاور حزب جمهوری خواه می گوید سخنرانی ضد MAGA بایدن او را به گریه انداخت و او را امیدوار کرد

بایدن اذعان کرد که همه جمهوری‌خواهان این ایدئولوژی افراطی را نمی‌پذیرند، اما گفت: «شکی نیست» که جمهوری‌خواهان مدرن تحت تسلط ترامپ و پایگاه او هستند.

والدینم به من گفتند که آمریکایی ها ذاتاً خوب هستند. بر اساس فضیلت، آنها مردم را می پذیرند. من، چقدر از آن دور شده ایم.»

برای مدت طولانی، ما به خودمان اطمینان داده ایم که دموکراسی آمریکا تضمین شده است. اما اینطور نیست. ما باید از آن دفاع کنیم. از آن محافظت کنید. برای آن بایستید. بایدن هشدار داد که تک تک ما.

بایدن در سخنرانی خود در ساعات اولیه روز جمعه از فیلادلفیا از آمریکایی ها خواست در برابر جمهوری خواهان افراطی و حامیان ترامپ که به مجریان قانون حمله کرده اند، به دنبال مشروعیت زدایی از نتایج انتخابات و تضعیف روند انتخابات کشور هستند، دفاع کنند.

“همه چیز واقعا تاریک است. واقعا سنگینه ما در قلمروی ناشناخته هستیم. “ما وارد هستیم [an] لحظه ای کاملاً باورنکردنی در حال حاضر، جایی که ما فردی را داریم که می خواهد کشور را برای منافع خود ربوده باشد.»

یک استراتژیست حزب جمهوری خواه گفت که از سخنرانی اخیر رئیس جمهور جو بایدن در محکومیت جمهوری خواهان افراطی که انتخابات را به خاطر خطراتی که برای دموکراسی آمریکا ایجاد می کنند، محکوم کرد، گریه او را گرفت.

جمهوری خواهان MAGA به قانون اساسی احترام نمی گذارند. آنها به حاکمیت قانون اعتقادی ندارند. آنها خواست مردم را به رسمیت نمی شناسند، از پذیرش نتایج یک انتخابات آزاد سرباز می زنند.»

پس چیزی که من از جو بایدن شنیدم این بود که: آمریکایی های خاصی در میان ما هستند که افراط گرا و افراطی هستند. و این به هر یک از ما بستگی دارد که نه تنها هوشیار باشیم و عقب نشینی کنیم، بلکه مسئولیت جدیدی را نیز بر عهده بگیریم.»

او ادامه داد: «بنابراین آنچه دیشب از جو بایدن شنیدم، امید زیادی به من داد. «در واقع، اگر بخواهم با شما صادق باشم، این باعث شد که مثل یک بچه گریه کنم. چون مرا به یاد پدر مرحومم می‌اندازد که در سال 1970 به آمریکا آمد و مادرم را که در سال 1980 آمد. اما من طوری بزرگ شدم که به خوبی مردم آمریکا ایمان داشته باشم.»

بسیاری از جمهوری خواهان لفاظی های بایدن را تفرقه افکنانه محکوم کرده اند، از جمله خود ترامپ که آن را “بدترین، نفرت انگیزترین و تفرقه انگیزترین سخنرانی رئیس جمهور آمریکا” خواند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع