مسلسل کلی جوایز موسیقی آمریکا را به خاطر لباسش به تعویق انداخت و نگران بود که لیونل ریچی را به چوب بریزد.


مسلسل کلی و لیونل ریچی در AMA.

مسلسل کلی و لیونل ریچی در AMA.ABC از طریق Getty Images

  • مسلسل کلی گفت که لباس تند او شروع جوایز موسیقی آمریکا را در ماه گذشته به تاخیر انداخت.

  • کارکنان جوایز به دلیل نگاه خلاقانه‌اش نمی‌دانستند چگونه او را بنشینند.

  • این خواننده نگران بود که لیونل ریچی را که در کنار او نشسته بود به چوب بچسباند.

ماشین تفنگ کلی در دهه گذشته با همکاری با کامیلا کابلو، دعوا با امینم و تغییر از هیپ هاپ به پاپ پانک به یک ستاره جهانی تبدیل شده است. این خواننده همچنین به لطف رابطه اش با بازیگر مگان فاکس، خبرساز شده است.

اما Machine Gun Kelly که نام اصلی او کولسون بیکر است، اخیراً با پوشیدن کت و شلوار بنفش پر جنب و جوش که با میخ های فلزی بزرگ تزئین شده بود، در مراسم جوایز موسیقی آمریکا شرکت کرد.

این ستاره چهارشنبه شب در برنامه “Jimmy Kimmel Live” وضعیت را توضیح داد و توضیح داد که ظاهر غافلگیر کننده در واقع شروع مراسم را به تاخیر انداخت زیرا کارکنان نمی دانستند چگونه او را بنشینند.

کلی گفت: “هیچکدام از ما به این فکر نکردیم که باید بنشینیم وقتی که می گفتیم “اوه، بیا این کت و شلوار دیوانه را بسازیم.” من احساس می‌کنم که نمایش جوایز پنج دقیقه به تأخیر افتاد فقط به این دلیل که ما به صندلی رسیدیم و کارکنان به صندلی نگاه کردند و به لباس من نگاه کردند و به صندلی من نگاه کردند و به لباس من نگاه کردند و گفتند: «من نمی‌کنم». نمی دانم فقط آن را بفهم.»

این کت و شلوار همچنین زمانی که عکس‌هایی از کلی که در کنار هنرمند مشهور لیونل ریچی نشسته بود، در فضای مجازی منتشر شد. اما این ستاره گفت که از اینکه کارکنان خواننده “سلام” را در کنار او نشسته اند ناراحت است.

کلی گفت: “این همه مدت طول کشید تا بنشینم، و بعد دیدم لیونل ریچی دارد می آید، و یک صندلی خالی در کنارم دیدم، و گفتم: “لطفا نگذارید این مرد کنار این احمق بنشیند. کت و شلوار.'”

کلی گفت که او همچنین به طرز باورنکردنی نگران بود که ریچی را با یکی از میخ های کت و شلوار به چوب بچسباند و در طول مراسم از ترس اینکه میخ ها را به ریچی نزدیک کند، کف نزد.

او به یاد می آورد: “او نشست و آن را بررسی کرد و آن را لمس کرد. ما آنقدر به هم نزدیک بودیم که می ترسیدم برای وین بردی کف بزنم، بنابراین هر بار که او شوخی می کرد به نظر می رسید که سرگرم نشده ام، اما این فقط به این دلیل بود که من این کار را نکردم. نمی‌خواهم لیونل ریچی را به چوب بریزم.»

این خواننده به شوخی گفت که این کت و شلوار ترکیبی از “بارنی و اتاق شکنجه “بازی تاج و تخت” است، اما گفت که او واقعاً با ریچی صحبت نکرده است زیرا “به سختی می توان از میخ های آهنی دو فوتی عبور کرد.” بی دست و پا – به شکلی نامناسب.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع