مسدود کردن فنلاند و سوئد از ناتو لحظه «روسیه، اگر گوش می‌دهی» جاش هاولی بود.

در حالی که بسیار چشمگیر است، افتخارات KCATA به APTA محدود نمی شود. این آژانس به دلیل سوابق برنامه‌های نوآورانه‌اش مانند کرایه صفر، حمل‌ونقل خرد و Freedom On-Demand که دسترسی بیشتر و انعطاف‌پذیرتر به مشاغل، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و مسکن مقرون به صرفه‌تر را فراهم می‌کند، به عنوان پیشرو در صنعت شناخته می‌شود. این برنامه‌ها در شهر کانزاس کار می‌کنند، زیرا بر اساس منابع مالی موجود به رفع نیازهای بیش از حد محلی کمک می‌کنند.

اگر به اعزام نمایندگانی به توپکا که متعهد به مبارزه با حقوق شخصی هستند ادامه دهیم، آسیب ها ادامه خواهد داشت.

هیئت تحریریه ستاره اشتباه می کند که رئیس جمهور جو بایدن باید برخی از بدهی های وام کالج فدرال را ببخشد. (8 اوت، 5A، “بایدن باید به قول خود در مورد کمک به بدهی وام های دانشجویی فدرال عمل کند”) دادن مقدار کمی هزینه زیادی دارد.

تورم ارتباط چندانی با افزایش هزینه آموزش عالی ندارد و در هر دانشکده در هر ایالت این اتفاق افتاده است. در مقطع لیسانس توسط دانشجویانی تدریس می شود که دستمزد ناچیزی و بدون هیچ مزیتی دریافت می کنند.

هی کرملین

RideKC توسط انجمن حمل و نقل عمومی آمریکا به عنوان سیستم برتر سال 2022 برای سیستم های متوسط ​​انتخاب شد. این جایزه در سراسر کشور بسیار مورد توجه است و در صنعت حمل و نقل عمومی مورد توجه است.

دیوید فون درهل در تفسیر 8 آگوست خود با عنوان «مقام تنها و مردانه هاولی در قبال ناتو» نوشت که جاش هاولی، سناتور ایالت میسوری «استدال می‌کرد که گسترش ناتو تنها می‌تواند به معنای تضعیف مقاومت ایالات متحده در برابر هژمونی چین در شرق اقیانوس آرام باشد». فون دره به درستی با این ادعا مخالف است، اما او نمی تواند به واضح ترین نتیجه برسد که چرا هاولی تنها سناتوری بود که با افزودن فنلاند و سوئد به ناتو مخالفت کرد.

– کیمبرلی سلا، مدیر اجرایی انجمن حمل و نقل عمومی میسوری، سنت لوئیس

حکومت اقلیت

بر اساس گزارش APTA، نامزدی RideKC بر اساس رویکرد آن به جابجایی عادلانه در مناطق مختلف خدمات، تلاش‌های تغییر نام تجاری منطقه‌ای و پیشبرد سیاست‌های عادلانه کرایه به اوج رسید.

– جان ای. بیشاپ، آچیسون

هزینه های کالج

در مورد آن فکر کنید، مردم: گسترش ناتو کدام کشور مستبد را بیشتر تهدید می کند؟ کدام کشور مستقیماً در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مداخله کرد تا اطمینان حاصل شود که یک نامزد اقتدارگرا انتخاب می شود؟ و کدام سناتور میسوری بلندپروازانه به دنبال بالاترین مقام در ایالات متحده است؟

حمل و نقل عمومی جوامع پر رونق را ایجاد می کند، شغل ایجاد می کند، ازدحام ترافیک را کاهش می دهد و محیطی پاک تر را ترویج می کند. تشکر از RideKC برای رهبری آن. همانطور که آژانس به انجام کارهای بزرگ ادامه می دهد، چشم ها به سمت آژانس خواهد ماند.

هیچ کس افزایش را زیر سوال نمی برد. کسی جوابشو میدونه؟

KCATA همچنین به انجمن حمل و نقل عمومی میسوری کمک می کند تا در یک برنامه ایالتی با کالج ها و دانشگاه ها برای توسعه و ارائه خط لوله مستمری از نامزدهای واجد شرایط برای موقعیت های اپراتور و مکانیک پیشگام شود.

با شنیدن این خبر مبنی بر اینکه ویت مریفیلد واکسن کووید-19 را دریافت کرده است، اولین فکر من این بود: صدای شلیک در سراسر جهان شنیده می شود. (6 اوت، 8A، “مریفیلد به تورنتو می پیوندد، می گوید واکسینه شده است”)

– باربارا دامکه، شهر کانزاس

آفرین به RideKC

– الیزابت کوک، شاونی

در نهایت، ویت

اگرچه تقریباً دو سوم رأی دهندگان کانزاس به حمایت از انتخاب شخصی در مورد سقط جنین رأی دادند، اقلیت نتایج را نمی پذیرند. کانزاس به دلیل اینکه مقصدی برای شفقت و پناهگاهی برای زنان از ایالت های دیگر است، هدف حملات قرار خواهد گرفت. این اقلیت در ردای تقدس بدون محبت و شفقت نسبت به زنان در شرایط بحرانی پوشیده خواهد شد.

مقدار پول پیشنهادی است بزرگ و تورم زا خواهد بود. این کمکی نمی کند که زندگی را تغییر دهد. این مبلغ توسط افرادی پرداخت می شود که توانایی مالی دانشگاه را ندارند و افرادی که برای کالج پرداخت می کنند. این یک هدیه از طرف افرادی است که نمی خواهند هدیه دهند.

عدم رای دادن به گسترش ناتو یک سیگنال کاملا واضح به کرملین است که هاولی می خواهد عروسک بعدی آن باشد.

– روزالینا شوبروک، روستای دشت



منبع

هیچ کس نمی خواهد در مورد فیل در اتاق بپرسد: قیمت دانشگاه. چه چیزی هزینه شهریه را تعیین می کند؟ من شوهرم را در دهه 1950 با یک شغل با حداقل دستمزد به دانشگاه ایالتی کانزاس فرستادم. شهریه هر ترم ۱۱۰ دلار بود. همه اساتیدش استاد تمام با حقوق و مزایا بودند. ما با 24 دلار در ماه با احتساب آب و برق در خانه های زوج های متاهل زندگی می کردیم.