مسافر شب را در یک قطار خواب گذراند و از خواب بیدار شد و متوجه شد که هرگز ایستگاه را ترک نکرده است

Caledonian Sleeper خدمات شبانه را بین لندن و اسکاتلند انجام می دهد.جین بارلو/PA/Getty Images

  • قطارها در سراسر بریتانیا تحت تأثیر قرار گرفتن خطوط ریلی در دمای بیش از 100 درجه فارنهایت دچار لغو شد.

کاترین دربندی، مدیر عامل سرکو برای Caledonian Sleeper، در بیانیه ای به گاردین از مسافران عذرخواهی کرد و گفت که این لغو به دلیل نقصی بود که در اواخر عصر در پی گرمای شدیدی که هفته گذشته بریتانیا را درنوردید، در خط شناسایی شد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

سرکو بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

“ما تمام تلاش خود را برای حمایت از مهمانان آسیب دیده انجام دادیم، از جمله ارائه اقامت شبانه در هواپیما و گزینه هایی برای سفر با خدمات ریلی جایگزین در روز بعد. همه مهمانان بازپرداخت کامل دریافت خواهند کرد.”

متکالف، یکی از مدیران خیریه که برای کار به سفر می رفت، افزود: “کال اسلیپر توییت کرد که سرویس شب گذشته بود، اجازه دهید مردم سوار شوند، و ما را رها کردند تمام شب اینجا بنشینیم. آنها به همه اجازه دادند داخل شوند و بخوابند و فقط بخوابند. ما را اینجا رها کرد.”

مسافری شب را در یک قطار خوابیده گذراند و ساعاتی بعد از خواب بیدار شد و متوجه شد که هرگز ایستگاه را ترک نکرده است.

مسافری در قطار خوابیده از گلاسکو به لندن از خواب بیدار شد و متوجه شد که هرگز از ایستگاه خارج نشده است.

  • او در کمال تعجب گفت که ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار شد و متوجه شد که هنوز در گلاسکو است زیرا قطار هرگز ایستگاه را ترک نکرده است.

    او به بی بی سی گفت که توسط یک کارمند دوستانه با یک رول سوسیس از خواب بیدار شد و کمی بعد به خانه رفت.

    کالسکه خواب کالدونین

    جیم متکالف توییت کرد که چهارشنبه شب سوار بر کالدونین اسلیپر در گلاسکو اسکاتلند شد و انتظار داشت صبح روز بعد در لندن از خواب بیدار شود.

    Caledonian Sleeper که توسط Serco Transport اداره می شود، یک سرویس قطار شبانه است که از لندن و از لندن به مقصدهایی در اسکاتلند با اسکله های یک طرفه تا 405 پوند (486 دلار) هزینه دارد.

    جیم متکالف توییت کرد که ساعت 5:30 صبح توسط یک کارمند صمیمی که گفت آنها حرکت نکرده اند از خواب بیدار شد.

  • متکالف در توییتر خود نوشت: «در 15 سال استفاده از این قطار، و در بسیاری از پیچ و خم‌های عجیب و غریب، این باید عجیب‌ترین باشد. “بیدار شوید، و قطار هرگز گلاسکو را ترک نکرد. فقط تمام شب اینجا نشسته بود، و اکنون ما را در ساعت 5:30 صبح در شهر اشتباهی از آن پرت کردند.”