مرگ نیکولز مکالمات درباره مسئولیت‌پذیری پلیس را تجدید می‌کند، ترامپ به مسیر مبارزات انتخاباتی بازگشت: به‌روزرسانی‌های زنده

– کن تران

پرسنل امنیتی در 29 ژانویه 2023 در خارج از جاده دسترسی به خانه رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدنز در ویلمینگتون، دلاور، مواضع می گیرند.

این مجلس پس از بازگشایی مدارس و مشاغل، برداشته شدن دستورات ماسک و بسیاری از کارکنان بخش خصوصی عمدتاً به عنوان یک انتخاب سبک زندگی به جای تصمیم مبتنی بر سلامت عمومی، در حال حرکت است. جمهوری خواهان مجلس نمایندگان عمدتا بایدن و سیاست های فدرال را هدف قرار می دهند.

آب نبات وودال

خانه برای پایان دادن به دوران همه گیری COVID-19 نقل مکان می کند

این سفر پس از بیش از دو ماه آشفتگی سیاسی برای ترامپ پس از اعلام اواسط نوامبر در مورد کمپین انتخاباتی‌اش در سال 2024 انجام شد. تعداد فزاینده ای از جمهوری خواهان می گویند رئیس جمهور سابق نمی تواند در سال آینده پیروز شود و حزب باید به دنبال پرچمدار دیگری باشد.

– کن تران

نماینده ایالات متحده ایلهان عمر، دموکرات، (C)، که توسط نماینده اریک سوالول، دی-کالیفرنیا، و نماینده آدام شیف، دی-کالیفرنیا ملحق شد، در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد وظایف کمیته برای 118 امین ایالات متحده صحبت می کند. کنگره، در ساختمان کنگره ایالات متحده در 25 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی.

ترامپ در دردسر: حمایت جمهوری خواهان از پیشنهاد وی در سال 2024 در میان شکست های سیاسی و قانونی کاهش می یابد

این کار اواخر امروز بعدازظهر در کمیته تازه منصوب شده قوانین مجلس نمایندگان آغاز می شود، که لوایحی را برای بازگرداندن کارگران فدرال به دفاتر خود، اعلام پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی که توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ آغاز شده بود و توسط رئیس جمهور جو بایدن ادامه یافت، بررسی می کند. لغو دستور فدرال در مورد واکسن برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

آب نبات وودال

بایدن قانون زیرساخت در تونل بالتیمور را تبلیغ می کند

کوین مک کارتی، رهبر وقت اقلیت مجلس نمایندگان از کالیفرنیا، با خبرنگاران در کاخ سفید در واشنگتن، 29 نوامبر 2022، در مورد دیدار خود با رئیس جمهور جو بایدن صحبت می کند.

پرزیدنت جو بایدن در این هفته بر دستاوردهای دو حزبی دولت خود تمرکز کرده است. او رویدادی را در ساعت 2:45 بعد از ظهر در بالتیمور برگزار می کند تا جایگزینی تونل ریلی بزرگ را که توسط قانون زیرساخت دو حزبی تامین می شود، مورد توجه قرار دهد.

ما به اقدام قاطع کاخ سفید نیاز داریم تا یا اکثر کارگران فدرال را به دفتر خود بازگردانیم یا دارایی‌های عظیم خود را برای استفاده توسط دولت محلی، سازمان‌های غیرانتفاعی، کسب‌وکارها و هر کاربری که مایل به احیای آن است، دوباره تنظیم کنیم. او گفت، با اشاره به اینکه دولت فدرال مالک یا اجاره یک سوم فضای اداری شهر است.

“آقای. هورسفورد، یکی از دموکرات‌های نوادا، در بیانیه‌ای گفت: نیکولز یک پدر، دوست و همکار محبوب بود که باید امروز هم زنده باشد. “گروه سیاه پوست کنگره از اتهامات غم انگیزی که زمینه ساز مرگ وحشیانه تایر نیکولز به دست مجریان قانون است، آشفته است و ما باید تلاش کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که سیستم حقوقی ما افسران پلیس پاسخگو را نگه می دارد که بدون مجازات، تعداد زیادی را در جوامع ما می کشند. “

55 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که معتقدند جمهوری خواهان مجلس به جای تمرکز بر اولویت های دیگر، زمان زیادی را صرف تحقیق درباره بایدن می کنند. پنجاه و چهار درصد از پاسخ دهندگان همچنین گفتند که معتقدند جمهوری خواهان در تحقیقات خود بیش از حد انعطاف ناپذیر خواهند بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به همراه اعضای تیم رهبری وی، در یک رویداد مبارزات انتخاباتی 2024 در کلمبیا، کارولینای جنوبی، در 28 ژانویه 2023 سخنرانی می کند.

مجلس در مورد برکناری عمر از کمیته امور خارجه رأی گیری می کند

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 50 درصد از پاسخ دهندگان عملکرد شغلی بایدن را تایید نمی کنند در حالی که 45 درصد آنها را تایید می کنند. اعداد و ارقام برای جمهوری خواهان نیز که تحقیقات گسترده ای را در مورد کاخ سفید آغاز کرده اند، نوید خوبی ندارد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مرگ نیکولز مکالمه پلیس را تحریک می کند. ترامپ در راه: به روز رسانی زنده



منبع

مجلس نمایندگان قرار است در هفته جاری درباره برکناری ایلهان عمر، نماینده دموکرات مینه سوتا، از کرسی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان رای گیری کند.

حضور والدین نیکولز در ایالت اتحادیه به احتمال زیاد تضمین می کند که بایدن در سخنرانی هفته آینده خود به مرگ خود و اصلاحات پلیسی اشاره کند.

استیو اسکالیز، رهبر اکثریت در بیانیه‌ای گفت: «اگر انتظار می‌رود مردم آمریکا در محل کار حاضر شوند، کارمندان فدرال باید با همان استاندارد حفظ شوند.

پرسنل امنیتی در 29 ژانویه 2023 در خارج از جاده دسترسی به خانه رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدنز در ویلمینگتون، دلاور، مواضع می گیرند.

“ما اینجا هستیم”: ترامپ به مسیر مبارزات انتخاباتی در ایالت های اولیه رای گیری بازمی گردد

نماینده ایالات متحده ایلهان عمر، دموکرات، (C)، که توسط نماینده اریک سوالول، دی-کالیفرنیا، و نماینده آدام شیف، دی-کالیفرنیا ملحق شد، در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد وظایف کمیته برای 118 امین ایالات متحده صحبت می کند. کنگره، در ساختمان کنگره ایالات متحده در 25 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی.

تعیین تکلیف کمیته نماینده ایلهان عمر: انتظار می‌رود که مجلس نمایندگان در هفته جاری درباره برکناری ایلهان عمر، نماینده دموکرات، از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان رای‌گیری کند. مشخص نیست که آیا آرای کافی برای تلاشی که توسط رئیس مجلس مک کارتی و مخالفان جمهوری خواه عمر حمایت می شود وجود دارد یا خیر.

  • سناتور دیک دوربین، رئیس کمیته قضایی سنا، یکشنبه در این هفته ABC گفت: «ما به یک گفتگوی ملی در این مورد نیاز داریم.

    برخی از جمهوری خواهان مجلس، مشروعیت ادعاهای مک کارتی را زیر سوال برده و نگران هستند که برکناری عمر به عنوان انتقام سیاسی تلقی شود. و با اکثریت محدود حزب جمهوری خواه در مجلس، مشخص نیست که آیا آرای کافی برای حذف عمر از کمیته روابط خارجی وجود دارد یا خیر.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، روز شنبه مبارزات انتخاباتی عمومی را با حملات مجدد به اهداف قدیمی از سر گرفت: رئیس‌جمهور جو بایدن، انتخابات 2020، دادستان‌های فدرال و ایالتی، و فهرست طولانی‌تر مخالفان جمهوری‌خواه.

    این تمرکز زمانی انجام می شود که بایدن برای سخنرانی ماه آینده خود در مورد وضعیت اتحادیه و کمپین احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2024 آماده می شود.

    ترامپ در حین معرفی «تیم رهبری کارولینای جنوبی» خود در مراسمی در ساختمان ایالتی در مرکز شهر کلمبیا، به حامیانش گفت: «ما این کار را دوباره انجام خواهیم داد. هر دو ایالت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 انتخابات مقدماتی زودهنگام برگزار می کنند.

    آنها توسط استیون هورسفورد، رئیس انجمن سیاهپوستان کنگره دعوت شده بودند، که این هفته درخواست ملاقات با رئیس جمهور را در تلاش مجدد برای اصلاح پلیس پس از متهم شدن افسران به قتل درجه دوم، تجاوز شدید، آدم ربایی، سوءرفتار رسمی و ظلم در کشور دارد. مرگ نیکولز

    او همچنین خاطرنشان کرد که موریل بوزر، شهردار واشنگتن دی سی در سخنرانی افتتاحیه خود در 2 ژانویه از کاخ سفید کمک خواست تا کارگران فدرال را به شهر بازگرداند یا برخی از دفاتر خالی فدرال را رها کند.

    هالی روزنکرانتز

    آمریکایی ها به همان اندازه نگران اسناد محرمانه بایدن و ترامپ هستند

    ویدیوهای ضرب و شتم وحشیانه تایر نیکولز و مرگ متعاقب آن در ممفیس، تنسی، مکالمات پیرامون قوانین مسئولیت‌پذیری پلیس فدرال مانند قانون عدالت جورج فلوید در پلیس را تجدید کرده است.

    والدین عزادار تایر نیکولز در سخنرانی رئیس جمهور جو بایدن در روز 7 فوریه شرکت خواهند کرد.

    افکار عمومی به همان اندازه نگران اسناد محرمانه بایدن و ترامپ هستند: نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز نشان داد که درصدهای یکسان – 67 درصد – مربوط به اسناد محرمانه‌ای است که هم در اختیار بایدن و هم در اختیار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قرار دارد.

  • ما پرسیدیم: آیا پس از ترامپ، بایدن، پنس، روسای جمهور سابق دیگر اسناد محرمانه در اختیار دارند؟

    – دیوید جکسون

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به همراه اعضای تیم رهبری وی، در یک رویداد مبارزات انتخاباتی 2024 در کلمبیا، کارولینای جنوبی، در 28 ژانویه 2023 سخنرانی می کند.

    در اینجا چه چیز دیگری در سیاست می گذرد.

    • بر اساس یک نظرسنجی که روز یکشنبه توسط NBC منتشر شد، با وجود تفاوت های متعدد در تعداد اسناد کشف شده و نحوه واکنش بایدن و ترامپ به این اکتشافات، 67 درصد آمریکایی ها نگران اسناد طبقه بندی شده کشف شده در جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ هستند. اخبار.

      مجلس بزرگ‌ترین کار خود را در این هفته روی لوایحی متمرکز کرده است که برای عبور از کشور از همه‌گیری و لغو سیاست‌های کووید طراحی شده است.

      مخالفان جمهوری خواه عمر و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، به دلیل اظهارات گذشته او در مورد حمایت آمریکا از اسرائیل، بر برکناری او تاکید می کنند. او در توییتی که اکنون در سال 2012 حذف شده است، اسرائیل را متهم کرد که جهان را هیپنوتیزم کرده است. عمر از آن زمان به دلیل این اظهارات عذرخواهی کرده است.

      ترامپ به مبارزات انتخاباتی بازگشت: رئیس‌جمهور سابق پس از اینکه کمپین انتخاباتی‌اش از زمان آغاز به کار در اواخر سال 2022 تا حد زیادی ساکت بود، روز شنبه در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی ظاهر شد.

    والدین تایر نیکولز برای شرکت در وضعیت اتحادیه

    کنگره نیز روز دوشنبه به جلسه خود بازگشته است زیرا قانونگذاران به بحث در مورد افزایش سقف بدهی برای جلوگیری از بحران اقتصادی ادامه می دهند. قرار است کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، روز چهارشنبه با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و درباره کاهش هزینه‌ها در ازای افزایش سقف بدهی بحث کند.

    کوین مک کارتی، رهبر وقت اقلیت مجلس نمایندگان از کالیفرنیا، با خبرنگاران در کاخ سفید در واشنگتن، 29 نوامبر 2022، در مورد دیدار خود با رئیس جمهور جو بایدن صحبت می کند.