مرگ تایر نیکولز سؤالات سختی را در مورد نژاد در پلیس ایجاد می کند

هانس منوس از مرکز مستقر در کالیفرنیا گفت: یکی از مسائلی که باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد، واحد تخصصی است که افسران پلیس ممفیس به آن تعلق داشتند – به اصطلاح تیم SCORPION – که ممکن است با نظارت کمی عمل کرده و جوامع رنگین پوست را هدف قرار دهد. برای عدالت پلیسی (جیم استریکلند، شهردار ممفیس روز جمعه گفت که این واحد غیرفعال شده است.)

رابینسون گفت، حتی با وجود تنوع بخشیدن به ادارات پلیس و افزودن افسران سیاه پوست بیشتر، آنها در ایجاد و اجرای تغییرات ساختاری مورد نیاز برای حذف پلیس نژادپرستانه شکست خورده اند.

به گفته پلیس، نیکولز در شرایط وخیم در بیمارستان بستری شد و سه روز بعد درگذشت. بن کرامپ و آنتونیو رومانوچی وکلای خانواده نیکولز در بیانیه ای مشترک گفتند، یافته های اولیه یک کالبد شکافی مستقل نشان داد که نیکولز “از خونریزی شدید ناشی از ضرب و شتم شدید رنج می برد.”

فیلم “وحشتناک” از دستگیری: خانواده تایر نیکولز، وکیل بن کرامپ پس از دیدن ویدیو صحبت می کنند

اینکه چگونه رقابت افسران بر معترضان در خیابان ها – و هر هیئت منصفه آینده در دادگاه – تأثیر خواهد گذاشت، باید دید. اما کارشناسان، فعالان و وکلا به USA TODAY گفتند که نژاد افسران درگیر اهمیت بسیار کمتری نسبت به نژاد قربانی دارد. آنها می گویند یک “فرهنگ تاریخی مغرضانه پلیس” سیاه پوستان را بدون توجه به نژاد افسران در معرض خطر قرار می دهد.

“مطالعه بعد از مطالعه نشان داده است که سیاه پوستان بیشتر احتمال دارد متوقف شوند، بیشتر مورد بازرسی قرار گیرند، بیشتر مورد حمله قرار بگیرند، احتمال بیشتری برای کشته شدن وجود داشته باشد. من فکر نمی کنم که شما نمی توانید بگویید که این در مورد نژاد نیست، زیرا افسران سیاه، او گفت: “در کشور ما چیزی وجود ندارد که از مسائل نژادی جدا باشد. این هم نیست.”

جوآنا شوارتز، استاد دانشکده حقوق UCLA و نویسنده کتاب آتی «حفاظ شده: چگونه پلیس دست نیافتنی شد»، گفت که دخالت افسران سیاهپوست نژاد را از معادله خارج می کند و تفاوت ها در مورد اینکه چه کسی قربانی خشونت پلیس است را نادیده می گیرد.

مالکوم راف، وکیل دادگاهی با مورفی، فالکون و مورفی، شرکت حقوقی بالتیمور، می‌گوید: «اگر همین الان به محله‌های بالتیمور بروید و بپرسید که آیا نژاد افسران پلیس فاسد یا بداخلاق اهمیت دارد، آنها قطعاً نمی‌گویند. وکالت خانواده گری در دعاوی مدنی بود.

او گفت: «مطمئناً این نژاد مظنون است که بیشترین اهمیت را دارد. “این فرهنگ مغرضانه تاریخی پلیس است که باعث مرگ می شود [Nichols]”

او گفت: «نیازی نداریم که نژاد افسران را بدانیم تا بدانیم که پنج افسر بدون نظارت در یک جامعه داریم و درخواست پرونده سازی می کنیم». “این چیزی است که به آرامی در اینجا ظاهر می شود.”

افسران پلیس سیاه پوست در گذشته متهم به وحشیگری و کشتن قربانیان سیاهپوست شده اند. سه نفر از شش افسر پلیس بالتیمور که متهم به دستگیری و متعاقب آن مرگ فردی گری 25 ساله در سال 2015 بودند سیاه پوست بودند.

سرلین “سی جی” دیویس، رئیس پلیس ممفیس، اقدامات افسران را “غیرقابل درک” و “غیر وجدان” خواند، اما با توجه به اینکه هر پنج افسر سیاه پوست بودند، نقش رقابت در این حادثه را کم اهمیت جلوه داد.

این ترکیبی از تصاویر رزرو ارائه شده توسط کلانتر شهرستان شلبی، از چپ، Tadarrius Bean، Demetrius Haley، Emmitt Martin III، Desmond Mills، Jr. و Justin Smith را نشان می دهد.  پنج افسر سابق پلیس ممفیس به قتل درجه دو و جرایم دیگر در دستگیری و مرگ تایر نیکولز، یک راننده سیاه‌پوست که سه روز پس از درگیری با مأموران در حین توقف ترافیک جان باخت، متهم شدند. 26، 2023. (دفتر کلانتر شهرستان شلبی از طریق AP) ORG XMIT: TNHO202

راف گفت، یکی از تفاوت‌های قابل‌توجه، سرعت اخراج پنج افسری که در دستگیری نیکولز دخیل بودند و به جرایم جدی متهم شدند، بود، در حالی که افسران سفیدپوست در تیراندازی‌های قبلی پلیس ممکن است با پرداخت حقوق معلق شده باشند.

در سکانس طولانی مرگ مردان سیاهپوست به دست پلیس آمریکا، مرگ تایر نیکولز در ممفیس دارای بسیاری از نشانه‌های مشترک بود: توقف ترافیک که به خشونت تبدیل می‌شود، جامعه خشمگین و انتشار انتقادی فیلم‌های ویدئویی. .

این ترکیبی از تصاویر رزرو ارائه شده توسط کلانتر شهرستان شلبی، از چپ، Tadarrius Bean، Demetrius Haley، Emmitt Martin III، Desmond Mills، Jr. و Justin Smith را نشان می دهد. پنج افسر سابق پلیس ممفیس به قتل درجه دو و جرایم دیگر در دستگیری و مرگ تایر نیکولز، یک راننده سیاه‌پوست که سه روز پس از درگیری با مأموران در حین توقف ترافیک جان باخت، متهم شدند. 26، 2023. (دفتر کلانتر شهرستان شلبی از طریق AP) ORG XMIT: TNHO202

رالف ریچارد بنکس، استاد حقوق و مدیر دانشکده مرکز عدالت نژادی استنفورد، می‌گوید: «سیاه‌پوستان و افسران پلیس سیاه‌پوست می‌توانند همان برداشت‌ها یا دیدگاه‌هایی را که افسران پلیس سفیدپوست از سیاه‌پوستان دارند، با خود داشته باشند. “هیچ چیزی نیست که آنها را ایمن کند.”

«مسائل و مشکلات در اجرای قانون را از میز خارج می کند [are] او به سی‌ان‌ان گفت: «اینطور نیست. این در مورد کرامت و صداقت انسانی، مسئولیت پذیری، و وظیفه حفاظت از جامعه ما است. و همانطور که این ویدیو به شما نشان خواهد داد، مهم نیست که چه کسی یونیفرم را پوشیده است، که همه ما همین مسئولیت را داریم. بنابراین مسابقه را از جدول خارج می کند. اما به من نشان می دهد که سوگیری ممکن است عاملی در نحوه تعامل ما با جامعه باشد.”

مرگ نیکولز حتی قبل از جمعه شب، زمانی که پلیس ممفیس ویدئوی گرافیکی مربوط به 7 ژانویه را منتشر کرد، به سرفصل های سراسری تبدیل شد. این فیلم نشان می دهد که افسران در حال تلاش برای دستگیری نیکولز در چراغ قرمز، و دوباره پس از تعقیب و گریز به محله ای نزدیک هستند. در مجموع، افسران با اسپری فلفل، تیزر، باتوم و همچنین مشت و لگد به نیکولز ضربه زدند. نیکولز برای مادرش فریاد می زند که افسران او را می زنند. سپس در حالی که مکرراً به زمین می خورد، او را نگه می دارند.

آنچه ویدیو نشان می دهد: پلیس ممفیس با خشونت تایر نیکولز را در ایستگاه ترافیکی مورد ضرب و شتم قرار داد که منجر به مرگ او شد

هر پنج افسر هفته گذشته اخراج شدند و به قتل درجه دوم و سایر جرایم در ارتباط با مرگ نیکولز متهم شدند.

افسران پلیس تایر نیکولز سیاه پوست هستند: «نژاد مظنون از همه مهمتر است

رشاد رابینسون، رئیس Color of Change، یک سازمان آنلاین عدالت نژادی، اظهارات دیویس را “عمیقاً مایه تاسف” خواند. او گفت که حادثه نیکولز به تعصبات نژادی سیستماتیک ذاتی در شبکه های پلیسی اشاره دارد که بدون توجه به رنگ افسران باید ریشه یابی شوند.

جرویس و گان را در توییتر دنبال کنید: @MrRJervis، @jguynn.

اما این مورد از جهت دیگری منحصر به فرد بود. هر پنج افسر پلیس که اکنون متهم به قتل او هستند سیاه پوست هستند.

مرگ گری روزها شورش و غارت را تحت تأثیر قرار داد و منجر به تحقیقات وزارت دادگستری ایالات متحده شد. هر شش افسر در آن پرونده تبرئه شدند و یا در نهایت اتهامات آنها لغو شد.

او گفت: «آنچه که این نشان می‌دهد این است که ما یک مشکل عمیق داریم که فراتر از سیاه و سفید است و مربوط به آبی است. این در مورد ماهیت و زیرساخت های پلیس در این کشور است که هر روز پیامی را ارسال می کند.

فعالان می گویند که افسران سیاه پوست بیشتر به تنهایی نمی توانند نژادپرستی سیستماتیک را برطرف کنند

او گفت: «به نظر می‌رسد زمانی که افسران سیاه پوست هستند، همیشه یک اقدام سریع وجود دارد. “این خیلی گویاست.”

رئیس پلیس ممفیس نقش نژاد را کم اهمیت جلوه داد

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: تایر نیکولز سیاه است، افسران نیز سیاه هستند: مرگ او در مورد نژاد چه می گوید



منبع