مرد 27 ساله چینی به دلیل ظاهر جوانش برای یافتن شغل با مشکل مواجه است

اطلاعات بیشتر از NextShark: پدر دو فرزند چینی در شیفت های 19 ساعته کار می کند تا به 7 کودک دیگر از خانواده های در حال مبارزه کمک کند.

مائو ناراحتی خود را در این مورد ابراز کرد دویین در 22 ژوئیه، جایی که او توضیح داد که او تنها کسی است که می تواند از نظر مالی از پدرش که ظاهراً از سکته مغزی اخیر رنج می برد حمایت مالی کند. او همچنین یک را به اشتراک گذاشت کلیپ شناسنامه اش دو روز بعد به عنوان مدرکی مبنی بر این که او در سال 1995 در یک اینترنت بی ایمان به دنیا آمد.

مائو شنگ، از استان گوانگدونگ، بوده است مواجه شدن با رد شغل سال ها به دلیل ظاهر جوانش. چندین شرکت، مائو را تکذیب کرده‌اند، زیرا گمان می‌کنند از او برای افشای شرکت‌هایی استفاده می‌شود که از قوانین کار کودکان سوء استفاده می‌کنند.

این جوان 27 ساله یک مورد را توضیح داد که در آن او و دوستش هر دو برای کار در یک کارخانه درخواست دادند، اما مدیر فقط دوستش را استخدام کرد.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

یک گردشگر در چین در ویدئویی در حال تمسخر ببرهای سفید در محوطه باغ وحش خود عکس گرفته است



منبع

ویدیوی اصلی Douyin از زمان آپلود 68000 لایک و 19000 نظر به دست آورده است.

زن جنوب آسیا پس از اینکه همسایه او را به “تغذیه اجباری” پسر هنگام نگهداری از بچه متهم کرد شوکه شد

از زمانی که این ویدئو در فضای مجازی پخش شد، مائو به یک شهرت محلی تبدیل شد و چندین شرکت به او پیشنهاد شغل دادند. در یک ویدئوی بعدی، مائو اظهار داشت که یکی از پیشنهادات را پذیرفته است. این جوان 27 ساله اکنون امیدوار است بتواند پول کافی برای حمایت از پدر و بهبودی او به دست آورد. او همچنین افزود که مشتاقانه منتظر است تا دوست دختر پیدا کند و خانواده تشکیل دهد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: چین کودکان تبتی را از شرکت در کلاس های زبان تبتی در داخل و خارج از مدرسه منع می کند

تصویر ویژه از طریق دویین

یک مرد 27 ساله در چین به دلیل شباهتش به یک کودک خردسال نتوانسته شغلی پیدا کند زیرا شرکت ها گمان می کنند او به عنوان یک مامور دولتی کار می کند.