مرد کالیفرنیایی پس از محرومیت از غذای رایگان به برادرزاده صاحب رستوران تایلندی حمله کرد

به گفته پلیس برکلی، مشتری به دلیل جرایم سنگین دستگیر شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ریکیشی، کشتی‌گیر بزرگ ساموایی، برای قتل خواهرزاده‌اش درخواست کمک احساسی عمومی می‌کند.

تصویر ویژه از طریق @DionLimTV





منبع

سارا در پیامی به افرادی که در جریان این حادثه وارد عمل شدند و به ABC7 منتقل شد، گفت: “فقط می خواهم بگویم از کمک شما بسیار سپاسگزارم و شما بسیار مهربان هستید. شما در آن روز از کمک به ما دریغ نکردید. اگر آن روز هیچ کس کاری نمی کرد، آن مرد می توانست فرار کند. واقعاً، واقعاً از شما که مشتری ما هستید و یک سامری خوب هستید، سپاسگزاریم.»

بیشتر از NextShark: گروهی از مردان در هند از ضبط یک قربانی حمله 12 ساله در حالی که فریادهای کمک او را نادیده می گرفتند فیلم گرفتند.

سارا گفت که این مرد به دلیل مرگ در خانواده به همان شکلی که انجام داد رفتار کرد.

سایر بینندگان اقدامات مشتری را زیر سوال بردند.

“این اولین بار است که ما این حادثه را می بینیم. یکی از صاحبان رستوران که سارا نام دارد، به ABC 7 گفت: این کاملاً شوک بود و همه ترسیده بودند.

سامری های خوب نیز در توییتر به دلیل ایستادن فوری مورد ستایش قرار گرفتند.

بر اساس گزارش ها، برادرزاده پس از اینکه سعی کرد با مشتری صحبت کند تا ببیند مشکل چیست مورد حمله قرار گرفت. ABC7.

در ویدیویی که اکنون ویروسی شده است، مشتری در نزدیکی پایین صفحه دیده می‌شود که برادرزاده را با لگد و لگد بر روی میز می‌چرخاند، قبل از اینکه هنگام افتادن روی زمین به شکمش لگد بزند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پلیس 2 مظنون را در قتل راننده Uber Kon Fung در سایگون کوچک اوکلند دستگیر کرد

عامل جنایت سپس به سمت در خروجی می دود، اما شاهدان در رستوران به سرعت او را از خروج منع کردند.

یک مشتری در فیلم‌های نظارتی دستگیر شد که به برادرزاده صاحب یک رستوران تایلندی در برکلی کالیفرنیا حمله فیزیکی می‌کرد، پس از اینکه طبق گزارش‌ها از دریافت غذای رایگان محروم شد.

او از این ناراحت بود که نمی توانست غذای رایگان دریافت کند؟ چرا فکر می‌کند می‌تواند غذای رایگان دریافت کند؟» یک کاربر توییت کرد.

در حالی که بسیاری از مشتریان در سرویس بهداشتی یا آشپزخانه رستوران مخفی شده بودند، گزارش شده است که دو غذاخوری به نگه داشتن مرد کمک کردند و منتظر آمدن پلیس برکلی بودند.

این حادثه حوالی ساعت 17:15 روز 9 نوامبر رخ داد.

«آن دو مشتری برای کاری که انجام دادند قهرمانان مطلق هستند. بسیاری از مردم به او اجازه می‌دادند از در بیرون برود.» یکی از کاربران نوشت.