مرد مسلح با شناسه پلیس لس آنجلس در تیراندازی به 3 افسر

“متاسفانه، آن مظنون با بازکردن آلونک و تیراندازی به سمت ماموران به آن عامل شیمیایی پاسخ داد.” استیسی اسپل روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت.

پس از تیراندازی چهارشنبه شب در محله لینکلن هایتس در نزدیکی مرکز شهر، این افسران، همه افسران ارشد و اعضای یک واحد نگهداری سگ K-9 اداره پلیس لس آنجلس، در وضعیت پایداری در بیمارستان بستری شدند.

افسران LAPD حدود ساعت 4 بعدازظهر چهارشنبه به دنبال یک آزاده مشروط بودند که بعداً به عنوان Magana شناخته شد. اما وقتی او را پیدا کردند، او را در یک آلونک محصور کردند و از اطاعت از دستورات برای تسلیم سرباز زدند.

اللابرادا، دستیار رئیس پلیس لس آنجلس گفت: زمان طولانی این بن بست نشان می دهد که افسران “وقت خود را صرف تلاش برای کاهش تنش و مهمتر از آن حل مسالمت آمیز می کنند.” و متأسفانه رفتار این فرد منجر به آن نشد. یک وضعیت بسیار کشنده.”



منبع

این وضعیت کمی قبل از ساعت 9 شب به پایان رسید، پلیس بعداً گفت که مظنون در محل حادثه پیدا شد و مرگ او اعلام شد.

فرد مسلح جاناتان ماگانا نام داشت. پزشکی قانونی تعیین خواهد کرد که آیا او در اثر خودکشی جان خود را از دست داده یا توسط پلیس در جریان درگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

ربات های SWAT برای زیر نظر گرفتن مظنون فرستاده شدند و یکی از آنها گاز به سوله شلیک کرد.

جزئیات دیگری در مورد تیراندازی بلافاصله در دسترس نیست.

لس آنجلس (AP) – پلیس لس آنجلس روز پنجشنبه مظنونی را که گفته می شود به سه افسر شلیک کرده و زخمی کرده است، به عنوان یک آزاده مشروط 32 ساله شناسایی کرد که ساعاتی پس از درگیری جسد پیدا شد.

افسران K-9 برای کمک فراخوانده شدند و افسران از آنچه پلیس به عنوان “عامل شیمیایی” گاز توصیف کرد در تلاش دیگری برای وادار کردن Magana به تسلیم استفاده کردند.