مرد متهم به چاقو زدن به کارمند سنا پس از آزادی

پلیس نیل را پس از مشاهده یک تلفن همراه که در محل رها شده بود، پیدا کرد. اسناد دادگاه به دست آمده توسط آسوشیتدپرس می‌گویند که نیل به افسران گفته است که صدایی را شنیده است که “به او می‌گوید کسی او را می‌گیرد” کمی قبل از حمله.

__

بازرسان معتقدند این حمله تصادفی بوده است. قربانی، فیلیپ تاد – که برای سناتور جمهوری خواه رند پل از کنتاکی کار می کند – به بازرسان گفت که قبلاً مهاجم خود را ندیده بود و نیل قبل از اینکه او را با چاقو بزند چیزی نگفت یا درخواستی نکرد.

واشنگتن (AP) – یک کارمند سنای ایالات متحده روز سه شنبه پس از اینکه پلیس اعلام کرد توسط مردی که یک روز قبل از زندان فدرال آزاد شده بود در حال خروج از رستورانی در واشنگتن مورد حمله قرار گرفت، در بیمارستان بستری شد.

او گفت نیل از گوشه ای ظاهر شد و در حالی که با یکی از دوستانش در حال راه رفتن بود به او حمله کرد.

مظنون، گلین نیل، 42 ساله، به اتهام حمله به قصد قتل پس از حمله روز شنبه دستگیر شد. اداره فدرال زندان ها به آسوشیتدپرس گفت که نیل روز جمعه از زندان فدرال در مریلند آزاد شده است.

بر اساس اسناد دادگاه، تاد دچار سوراخ شدن ریه و خونریزی مغزی احتمالی شد.

نیل پس از به دست آوردن به اصطلاح «اعتبار زمان خوب» به عنوان بخشی از اصلاحات اساسی عدالت کیفری دو حزبی معروف به قانون قدم اول که توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ به قانون تبدیل شد، آزاد شده بود.

یک وکیل مدافع نیل بلافاصله به ایمیلی که به دنبال نظر بود پاسخ نداد.

مری کلر جالونیک، نویسنده آسوشیتدپرس در این داستان مشارکت داشت.



منبع