مرد دریاچه شستا پس از اصابت 4 گلوله در دفاع از دوستش در جریان جنایت مشکوک به نفرت، بهبود می یابد

دکتر آدورا متیوز، کارگردان ساتر، که باربر را یک “بیمار ایده آل” خواند، گفت: “تراویس مرد سختی است.” در حالی که به سختی برنده شد، غیرعادی است که فردی که آسیب مغزی دارد به اندازه او بهبود یابد.

جسیکا اسکروپانیک گزارشگر ویژگی های شبکه Record Searchlight/USA Today است. او علم، هنر، مسائل اجتماعی و داستان های سرگرمی را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و در فیس بوک به جسیکا در Get Out بپیوندید! نه Cal recreation گروه فیس بوک. برای حمایت و حفظ این کار، لطفاً همین امروز مشترک شوید. متشکرم.

باربر گفت که او خودش را اینطور نمی بیند. من خودم را فردی می دانم که کار درست را انجام داده است.»

شاهدان گفتند که باربر برای دفاع از دوست، خانواده و عروس آینده‌اش در جریان حمله وارد عمل شد.

دایشا باربر گفت، وقتی او از شب زنده ماند، پزشکان گفتند که احتمالاً “سبزی” خواهد بود و قادر به صحبت یا راه رفتن نیست. برای خوشحالی همه، او پیشرفت کرد – اگرچه وقتی 15 روز بعد از مرسی آزاد شد، “واقعاً نامش را نمی دانست.”

باربر گفت: “من هرگز به این نوع عشق و حمایت مشکوک نبودم و احساس نکردم.” “من می خواستم بتوانم یک زندگی عادی داشته باشم، مانند آنچه در حال حاضر زندگی می کنم. نمی دانم که آیا هرگز دوباره 100٪ خواهم شد یا نه، و از این بابت خوب هستم.”

به گفته کلانتری این دوست به دلیل جراحات وارده تحت مداوا قرار گرفت و مرخص شد.

مردی که از دریاچه شستا به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود، 17 ماه پس از اصابت چهار گلوله به او بهبودی فوق‌العاده را انجام داد.

دایشا باربر در حالی که شوهرش می‌خندید، گفت: «به سرش شلیک شد» تا او به طور جدی درباره ازدواج فکر کند. این زوج در 22 اکتبر 2021 با هم ازدواج کردند. “او همیشه تیز هوش بود. او هنوز همان مرد است.”

باربر در کنفرانس مطبوعاتی زوم گفت که حال او خوب است. این حادثه به او آموخت که چقدر خوش شانس بود که دوستان زیادی داشت و دوست دختر پنج ساله اش برای او چقدر خاص بود.

ویلیام تراویس باربر، 35 ساله، یک لکه طاس سه اینچی در پشت سر خود دارد که در آن تپانچه شلاق زده شده است و زخم هایی که گلوله ها از سر و دست راست او عبور کرده و در ناحیه ساق پا و کشاله ران او مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. پزشکان نیمی از جمجمه او را برای چند ماه برداشتند، سپس وقتی جراحاتش به اندازه کافی بهبود یافت، آن را جایگزین کردند.

این مقاله در ابتدا در Redding Record Searchlight منتشر شد: مرد دریاچه Shasta پس از اصابت 4 گلوله در جریان جنایت نفرت ادعایی بهبود یافت.





منبع

اما وقتی باربر در 18 آوریل 2021 به مرکز پزشکی مرسی در ردینگ رسید، پزشکان در زنده ماندن او تردید کردند. آنها او را در کمای ناشی از مواد مخدر قرار دادند و به خانواده و دایشا گفتند که خداحافظی کنند.

دایشا باربر به سمت ساتر رفت و وقتی او نمی توانست صحبت کند به جای او صحبت کرد و دختر 13 ساله خود و سگ خانواده “کوکی” را برای تشویق او آورد.

متیوز با تکرار اظهارات شاهدان گفت: “او یک قهرمان است.”

سیلاس متیو هسلبرگ از ساکرامنتو با قرار وثیقه 2 میلیون دلاری در بازداشت است. بر اساس گزارش کلانتر، او به جنایات متعدد از جمله دو فقره اقدام به قتل با افزایش جرایم ناشی از نفرت و نقض حقوق مدنی متهم است. هسلبرگ که در زمان حمله 21 ساله بود، به کارآگاهان گفت که دوست باربر را n-word نامیده است، سپس یک اسلحه را بیرون آورده، به دنبال مرد می رود و از پشت به او شلیک می کند.

دایشا باربر در حالی که دست راست شوهرش را گرفته بود، گفت: “این دست جان من را نجات داد.” “او یک قهرمان است.”

بر اساس یک گزارش تحقیقاتی از کلانتری شهرستان شستا، در 18 آوریل 2021، باربر، خانواده‌اش و یک دوست 41 ساله ناشناس در حال پایان دادن به یک سفر ماهیگیری در ورودی سالت کریک در نزدیکی پل قدیمی بزرگراه 99 بودند. مردی به آنها نزدیک شد، یک توهین نژادی فریاد زد و از پشت به دوست باربر که سیاه پوست است شلیک کرد.

همه چیز همیشه بامزه نبود.

پرونده جنایت نفرت Lakehead: مقامات می گویند که تیرانداز “از راه خود خارج شد” تا به مرد برای مسابقه خود حمله کند

بر اساس این گزارش، زمانی که باربر سعی کرد کمک کند، او و هسلبرگ با مشکل مواجه شدند. هسلبرگ چندین بار به باربر شلیک کرد و دو مرد از خاکریز به پایین افتادند، باربر در سقوط چشم خود را خاراند. سپس هسلبرگ به پشت سر باربر شلیک کرد، اسلحه را دور انداخت و رفت.

باربر که با نام اصلی خود تراویس شناخته می شود، 2.5 هفته در موسسه توانبخشی ساتر در روزویل یاد گرفت که چگونه صحبت کند، بلع، تعادل و راه برود.

باربر وقتی ساتر را ترک کرد، شانس خود را بیشتر کرد و با بازدید از کازینو هارد راک در ویتلند جشن گرفت. او پوکر سه کارته بازی می کرد – بازی ای که در زمان بستری شدن در بیمارستان به پرستاران آموزش داده بود. دایشا باربر گفت که او یک “چند صد” دلار برنده شد.