مرد تگزاسی پس از بیرون کشیدن مایع ناشناخته هنگامی که هیئت منصفه او را به اتهام تجاوز جنسی به کودکان محکوم کرد جان خود را از دست داد

بک به Denton Record-Chronicle گفت: «ما افرادی داشتیم که غش می‌کردند، حملات قلبی داشتند و تیراندازی می‌کردند، اما در 27 سال زندگی من هرگز چنین اتفاقی نیفتاده بود.

مقامات کلانتری شهرستان دنتون به عنوان بازرسان این مرگ ذکر شده اند.

وقتی مقامات او را بررسی کردند، لکلیر بیهوش بود. او بعداً به یک بیمارستان محلی منتقل شد و در آنجا مرگش اعلام شد.

اما هنگامی که یک هیئت منصفه کانتی دنتون حکم مجرمیت خود را علیه ادوارد لکلر اعلام کرد، او “آن را به دام انداخت”، Denton Record-Chronicle گزارش داد.

به گفته وب سایت دفتر معاینات پزشکی شهرستان تارانت، لکلر در ساعت 3:21 بعد از ظهر پنجشنبه در بیمارستان درگذشت.

به گفته وکلای دخیل در این پرونده، دنتون رکورد کرونیکل گزارش داد که مرد 57 ساله یک بطری بزرگ آب حاوی آب کدر به نظر می‌رسید، اما در طول محاکمه از آن ننوشیده بود.

به گفته وکلای دادگستری، لکلر، که با قید وثیقه آزاد شده بود، بازداشت و به سلول نگهداری که در مجاورت دادگاه قرار دارد، فرستاده شد. به گزارش Record-Chronicle، هیئت منصفه به بیرون از اتاق فرستاده شده بود تا قاضی بتواند تصمیم بگیرد که مرحله مجازات دادگاه چه زمانی آغاز می شود.

مایک هاوارد، وکیل مدافع دالاس، به Denton Record-Chronicle گفت که انتظار می‌رود دادگاه در ساعت 8:30 صبح جمعه دوباره تشکیل شود و او فکر می‌کند قاضی باید هیئت منصفه را آزاد کند و «اعلام محاکمه بد» کند.



منبع

سوابق دادگاه شهرستان دنتون نشان می دهد که این جرم در جولای 2016 رخ داده است و او دو سال بعد دستگیر شد. او در سال 2018 با قرار وثیقه 30000 دلاری آزاد شد تا محاکمه شود.

مرد فریسکو که به تازگی به اتهام تجاوز جنسی به کودکان محکوم شده بود، بعد از ظهر پنجشنبه پس از اینکه یک بطری آب حاوی مایع ناشناخته ای را در دادگاه دنتون کانتی «بغل کرد» درگذشت.

به گزارش Denton Record-Chronicle، بک گزارش داد که بطری آب لکلر به عنوان مدرک جمع آوری شده است.

اولین دستیار دادستان جیمی بک با دفتر دادستان ناحیه دنتون به Record-Chronicle گفت که یک بازپرس به وکیل دادگستری در مورد کاری که Leclair انجام داده بود هشدار داد.

Leclair، یک استخدام شرکتی، در پنج مورد تجاوز جنسی به یک کودک، که همه آنها شامل یک قربانی بود، مجرم شناخته شد.

به گزارش دنتون رکورد-کرونیکل، بک گفت که قربانی برای شهادت در دادگاه لکلر که از دوشنبه در ساختمان دادگاه های شهرستان دنتون در خیابان مک کینی در دنتون آغاز شد، پرواز کرد. او روز پنجشنبه به پنج اتهام محکوم شد.