مرد تگزاسی به دلیل فیلمبرداری از خود در حال تجاوز به کودک 60 سال زندان محکوم شد

میلر، 35 ساله، در 12 ژانویه پس از آن دستگیر شد که پدر دختر، که میلر با او اقامت داشت، گفت که او به میلر وارد شد که به دختری که در آن زمان 9 ساله بود، تجاوز کرد. در بیانیه دادستانی آمده است که میلر به پلیس اعتراف کرده است که سال ها دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه شمالی تگزاس در بیانیه ای اعلام کرد که مارک آلن میلر، از رولت، روز پنجشنبه توسط یک قاضی فدرال در دالاس پس از اعتراف به گناهکار بودن به دو فقره تولید پورنوگرافی کودکان محکوم شد.

در طول جلسه صدور حکم، یک تحلیلگر پزشکی قانونی دپارتمان پلیس Rockwall شهادت داد که دستگاه های الکترونیکی میلر حاوی بیش از 8000 تصویر جنسی صریح از کودکان دیگر است.



منبع

پدر به بازرسان گفت که او و میلر بیش از یک دهه با هم دوست بودند و میلر شب را در خانه آنها می ماند. پدر صدایی شنید و رفت تا آن را بررسی کند. پدر وقتی دید که میلر در اتاق نشیمن جایی که در آن خوابیده نیست، به اتاق دخترش رفت و متوجه شد که میلر به او تجاوز می کند. پدر میلر را زیر اسلحه نگه داشت تا زمانی که پلیس رسید.

دالاس (AP) – مقامات روز جمعه گفتند که یک مرد در منطقه دالاس پس از اعتراف به جرم خود به جرم فیلمبرداری از تجاوز جنسی به دختری 7 ساله به 60 سال زندان محکوم شد.

تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی از دستگاه های الکترونیکی میلر نشان داد که او حداقل پنج فیلم و 132 تصویر از پورنوگرافی کودکان مربوط به قربانی را که مربوط به دو سال قبل، یعنی زمانی که او 7 ساله بود، تولید کرده است.