مردی 109 ساله که هنوز هر روز با ماشین خود رانندگی می کند، نکات ساده ای برای عمر طولانی دارد

او یک فرزند، سه نوه و هفت نتیجه دارد. همسر 54 ساله او در سال 1992 درگذشت.

بسیاری از اعضای خانواده او اخیراً در خانه او جمع شده بودند تا جشن تولد 109 سالگی او را با پیتزا و کیک هویج، مورد علاقه او جشن بگیرند.

درانسفیلد در ماه مارس 109 ساله شد.  (با احترام به اریکا لیست)

درانسفیلد در باشگاه وزنه نمی زد و ورزش نمی کرد، اما در طول زندگی خود به حرکت ادامه داد.

درانسفیلد متولد 28 مارس 1914 نه تنها از طول عمر باورنکردنی برخوردار است، بلکه سالم طول عمر، با ذهن و بدن مناسب. او می گوید که هرگز به بیماری های مهمی مانند سرطان یا بیماری قلبی مبتلا نشده است. لیست اضافه می کند که Dransfield همیشه سالم بوده است.

درانسفیلد در ماه مارس 109 ساله شد. (با احترام به اریکا لیست)

او دردهایش را بر نمی گرداند. او دردها و دردهای روزانه ای را که من در 48 سالگی دارم، دریافت نمی کند. او سردرد نمی گیرد، چنین چیزی. اریکا لیست، نوه درانسفیلد می گوید: این دیوانه است.

شیر هنوز هم در زندگی او نقش دارد: این صدساله نوشیدن Ovaltine – یک طعم دهنده و مکمل غذایی شیر – هر روز بعد از صبحانه را برای طول عمر او می داند. لیست می گوید که او آنقدر در مورد آن صریح بوده است که وقتی ۱۰۰ ساله شد، همه در جشن تولد او اووالتین نوشیدند.

فعال بمان

خانواده‌اش می‌گویند که این صدساله برای حرکت بین طبقه اصلی خانه، اتاق خوابش در طبقه بالا و زیرزمینی که در آن لباس‌هایش را می‌شویند، به کمک نیاز ندارد.

وینسنت درانسفیلد، 109 ساله، می گوید که هنوز هر روز با هیوندای خود رانندگی می کند.  (با احترام به اریکا لیست)

در مورد زندگی حرفه ای درانسفیلد، او 60 سال کار کرد – بیشتر آن به عنوان مدیر قطعات خودرو – قبل از اینکه در اواخر دهه 70 زندگی اش بازنشسته شود: “من هنوز می خواستم کار کنم، اما همسرم گفت، وقت آن رسیده که کار را ترک کنی.” .

شیر برای بدن مفید است

«بعد از فوت مادربزرگم، این واقعاً چیزی بود که او را نگه داشت. هر روز از ساعت 3 تا 5 به آتش نشانی می رفت و همه پیرمردها آنجا می نشستند و پاتوق می کردند. او اشاره می کند که مانند خانواده او بود.

درانسفیلد در 50 سالگی سیگار کشیدن را شروع کرد، زیرا یکی از آتش نشانان همکارش سیگاری به او پیشنهاد کرد و او از آن خوشش آمد. اما حدود 20 سال بعد او را ترک کرد.

لیست می‌گوید که پدربزرگش همچنان که بزرگ‌تر شد و عضوی از «باشگاه 3 تا 5» بود، در خانه آتش‌نشانی کار می‌کرد.

درانسفیلد در خانه استراحت می کند. او به طور مستقل زندگی می کند و همه کارهای خانه را به تنهایی انجام می دهد. (با احترام به اریکا لیست)

درانسفیلد بیش از 80 سال به عنوان عضوی از اداره آتش نشانی داوطلبانه محلی خدمت کرد و برای مدتی رئیس بود.

او به طور مستقل در خانه خود در لیتل فالز، نیوجرسی زندگی می کند، جایی که از سال 1945 در آنجا اقامت داشته است.

لیست به یاد می آورد: “او یک روز به من گفت که قرار است سیگار را ترک کند.” او سیگارها را بیرون انداخت و تمام شد. او دیگر هرگز سیگار نکشید.»

مثبت بمان

من شیر می‌نوشیدم و خوب غذا می‌خوردم زیرا در مزرعه کار می‌کردم. درانسفیلد می‌گوید و اغلب به عقب برمی‌گردم و فکر می‌کنم که آنها شروع خوبی در زندگی و استخوان‌های بدنم به من دادند.

من در طول عمرم خیلی خیلی خیلی خوش شانس بودم. من احساس کاملی دارم.»

لیست اشاره می کند که در 109 سالگی، درانسفیلد هنوز برای خودش آشپزی می کند، اگرچه این معمولاً به معنای گرم کردن سوپ روی اجاق گاز یا غذاهای آماده در مایکروویو است. او دوست دارد از رستورانی که در کنار خانه اش قرار دارد غذا بخرد.

درانسفیلد از سال 1945 در همان خانه زندگی می کند.

هیچ وقت برای اصلاح یک عادت بد دیر نیست

او می‌گوید: «21 ساله بودم که به آتش‌نشانی پیوستم و این تمرینی بود که هر روز انجام می‌دادم – به زنگ‌های آتش‌سوزی در لیتل فالز پاسخ می‌دادم.

در اینجا آنچه باید در مورد این صد ساله بدانید و توصیه های او برای زندگی طولانی است:

برای انجام کاری که دوست دارید وقت بگذارید

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

افرادی که 100 سال یا بیشتر عمر می کنند دیگر کمیاب نیستند، اما برای مردان غیرمعمول است که این مدت طولانی زندگی کنند. بر اساس مطالعه صد ساله نیوانگلند در دانشگاه بوستون، 85 درصد از افراد صد ساله زن و 15 درصد مرد هستند. دلایل نامشخص است.

لیست می‌گوید: «آنچه دیوانه‌کننده است این است که او مراقب رژیم غذایی خود نبود.