مردی که معترضان 6 ژانویه را از سرزنش افسر سابق مایکل فانون متوقف کرد، سکوت را می شکند

پارلاتو به گریو گفت که “امیدوار است” اتهامات معلق لغو شود.

پارلاتو در پی این حادثه دستگیر و پس از مدت کوتاهی از بازداشت پلیس آزاد شد.

استفان پارلاتو گفت: «آنچه واقعاً من را برانگیخت این ایده بود که آنها سعی می‌کنند این مردی را تحریک کنند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و احتمالاً تا پایان عمرش به PTSD مبتلا خواهد شد».

یک معترض در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی از بالکن اتاق سنا آویزان شده است. (عکس از Win McNamee/Getty Images)

بین او و تعقیب‌کنندگانش فاصله‌ای وجود داشت و فقط یک گام در این بین برای جلوگیری از آزار و اذیت او و دادن فضایی به او برای ادامه بدون این سوءاستفاده وجود داشت.» و سپس یکی از آزاردهنده ها خود را روی زمین انداخت و شروع به داد و فریاد کرد که انگار به او حمله شده است.

او به گریو گفت که در حالی که افسر سابق در اواخر عصر از ساختمان خارج می شد، شاهد تکان دادن معترضان به فانونه بود.

در طول جلسه استماع، پارلاتو بیرون ساختمان کانن هاوس ایستاده بود و به آرامی تابلویی را با لفاظی های ضد ترامپ به نمایش می گذاشت و می خواست دیدگاه های خود را درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق به اشتراک بگذارد.

واشنگتن دی سی - 06 ژانویه: معترضان در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی وارد اتاق سنا شدند.  کنگره امروز جلسه مشترکی را برای تایید پیروزی جو بایدن در کالج الکترال 306 بر 232 در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برگزار کرد.  معترضان طرفدار ترامپ پس از تظاهرات گسترده در پایتخت این کشور وارد ساختمان کنگره آمریکا شدند.  (عکس از Win McNamee/Getty Images)

او گفت: «فکر می‌کنم هر قاضی – که اهل ماگا نیست – شواهد و اظهارات شاهدانی را که در صحنه در دفاع از من داده شد، ببیند.» “امیدوارم که این امر منجر به رد این موضوع شود. اگر نه، فکر می کنم وکیل بگیرم.»

واشنگتن، دی سی – 06 ژانویه: یک معترض پرچم ترامپ را در داخل ساختمان کنگره ایالات متحده در نزدیکی اتاق سنا در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی نگه می دارد. کنگره امروز جلسه مشترکی را برای تایید پیروزی جو بایدن در کالج الکترال 306 بر 232 در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برگزار کرد. گروهی از سناتورهای جمهوریخواه گفتند که آرای کالج الکترال چندین ایالت را رد خواهند کرد مگر اینکه کنگره کمیسیونی را برای بررسی نتایج انتخابات تعیین کند. (عکس از Win McNamee/Getty Images)

پارلاتو در یک لحظه گفت که دیگر نمی تواند عقب بایستد و آزار و اذیت فانون را تماشا کند، بنابراین تصمیم گرفت دست به کار شود.

واشنگتن دی سی – 06 ژانویه: معترضان در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی وارد اتاق سنا شدند. کنگره امروز جلسه مشترکی را برای تایید پیروزی جو بایدن در کالج الکترال 306 بر 232 در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برگزار کرد. معترضان طرفدار ترامپ پس از تظاهرات گسترده در پایتخت این کشور وارد ساختمان کنگره آمریکا شدند. (عکس از Win McNamee/Getty Images)

جلسه بعدی پارلاتو برای 24 آگوست برنامه ریزی شده است.

The post مردی که معترضان 6 ژانویه را از سرزنش افسر سابق مایکل فانون متوقف کرد، سکوت را شکست appeared first on TheGrio.



منبع

TheGrio بر روی تلویزیون شما از طریق Apple TV، Amazon Fire، Roku و Android TV رایگان است. همچنین، لطفا برنامه های موبایل گریو را دانلود کنید امروز!

او افزود: «آن‌ها او را تعقیب می‌کردند تا جایی که او مجبور شد بچرخد و از راه دیگر برود تا سعی کند از آنها دور شود. اینجا او یکی از وحشیانه ترین قربانیان شورش کاپیتول است که مورد حمله و آزار قرار گرفته است.»

یک معترض در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی از بالکن اتاق سنا آویزان شده است.  (عکس از Win McNamee/Getty Images)

استفن به گریو گفت که در شش سال گذشته “بخش زیادی از زمان و منابع مالی خود را برای ابراز نگرانی” در مورد رئیس جمهور سابق اختصاص داده است. او افزود که اجازه نخواهد داد این مصیبت او را از پیگیری آنچه که به نظرش درست است باز دارد.

پارلاتو به گریو گفت که او معتقد است معترضان فقط “برای تحریک به این صحنه فرستاده شده اند.”

پارلاتو اوایل همان شب گفت، همان گروه معترضان «ماگا جوان» دیگران را آزار می‌دادند، اما وقتی آنها فانون را دیدند اوضاع بدتر شد.

مایکل فانون، افسر اداره پلیس متروپولیتن واشنگتن، در جریان کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده در 27 ژوئیه 2021 در ساختمان اداری کانن هاوس در واشنگتن دی سی شهادت می دهد. (عکس از اندرو هارنیک-پول/گتی ایماژ)

پنجشنبه گذشته، کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه هشتمین جلسه استماع خود را برگزار کرد که در آن فانون در مورد وقایعی که در جریان حمله به کنگره آمریکا رخ داد شهادت داد. به گزارش آسوشیتدپرس، فانون به کمیته گفت که او را خائن خطاب کردند، در حالی که حامیان ترامپ در جریان شورش های کنگره مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

“هیچ راهی وجود ندارد که من مورد آزار و اذیت قرار بگیرم یا با این احساس که من نمی توانم نظراتم را در اینجا بیان کنم، کلاهبرداری کنم. این ملت در خطر است.» “هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم خودم را صبح در آینه نگاه کنم بدون اینکه بدانم هر کاری که ممکن است انجام می دهم.”

مردی که در کانون مصیبت هفته گذشته بین مایکل فانون، افسر سابق پلیس دی سی و گروهی از حامیان ترامپ قرار داشت، بالاخره صحبت کرد.

وقتی دیدند افسر فانون از جلسه خارج شد و آنها مثل یک دسته سگ هار بودند که به دنبال او می روند و نظرات بسیار تحریک آمیزی از نوع توطئه می گویند، وقتی دیدند که افسر فانون از جلسه خارج شد، به اوج خود رسید. اصلا قرار بود اون روز اونجا باشی؟ آیا شما یک مامور اف بی آی هستید؟ آیا شما آنتیفا هستید؟» او به یاد آورد.

«فکر می‌کنم این چیزی است که واقعاً به من انگیزه داد… این ایده که آنها سعی می‌کنند این مردی را تحریک کنند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته و احتمالاً تا پایان عمرش به PTSD مبتلا خواهد شد. آنها سعی می کنند او را به درگیری تحریک کنند، و این فقط من را عصبانی کرد.

واشنگتن، دی سی - 06 ژانویه: یک معترض پرچم ترامپ را در داخل ساختمان کنگره ایالات متحده در نزدیکی اتاق سنا در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن دی سی نگه می دارد.  کنگره امروز جلسه مشترکی را برای تایید پیروزی جو بایدن در کالج الکترال 306 بر 232 در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برگزار کرد.  گروهی از سناتورهای جمهوریخواه گفتند که آرای کالج الکترال چندین ایالت را رد خواهند کرد مگر اینکه کنگره کمیسیونی را برای بررسی نتایج انتخابات تعیین کند.  (عکس از Win McNamee/Getty Images)

استفان پارلاتو، طراح بنر، پس از حمله به یکی از حامیان ترامپ که در 21 ژوئیه پس از یک جلسه استماع توسط کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده انجام شد، دستگیر و به حمله ساده متهم شد.

مایکل فانون، افسر اداره پلیس متروپولیتن واشنگتن، در جریان کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده در 27 ژوئیه 2021 در ساختمان اداری کانن هاوس در واشنگتن دی سی شهادت می دهد.  (عکس از اندرو هارنیک-پول/گتی ایماژ)