مردی که متهم بود قربانی را با مشت به کما می‌کشد، پس از آزادی بدون وثیقه مجدداً بازداشت شد.

ویدئوی نظارتی نشان می‌دهد که مردی از پشت به عیسی کورتس 52 ساله نزدیک می‌شود و با مشت به سر او می‌کوبد. او قبل از اینکه ظاهراً صحنه را ترک کند چیزی به تماشاگران می گوید.

طبق گزارش ها، کورتس از صبح یکشنبه در حال پیشرفت بود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی پس از ضرب و شتم، تف بر روی زن کره ای مسن در نیویورک دستگیر شد

کورتس، یک مهاجر مکزیکی، دچار شکستگی جمجمه، شکستگی استخوان گونه و خونریزی مغزی شد. او بیهوش شد و در نهایت در یک کمای پزشکی قرار گرفت.

بوی، یک مهاجر ویتنامی، معلوم شد به آزادی مشروط مادام العمر برای تجاوز جنسی به یک دختر 17 ساله در سال 1994. او یک مجرم جنسی ثبت شده در سطح 3 است که بالاترین طبقه بندی در رجیستری است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ایلینویز قانونی را امضا می کند که به موجب آن اولین ایالت به درس تاریخ آسیایی آمریکایی نیاز دارد

اطلاعات بیشتر از NextShark: نوجوانی که در مقابل خانه بیهوش بود به طور مرموزی در کوئینز می میرد

پس از اینکه دارسل کلارک، دادستان منطقه برانکس، اتهامات اولیه تلاش برای قتل او را به حمله و آزار و اذیت تقلیل داد، بوئی بدون وثیقه آزاد شد. این حرکت به سرعت باعث اعتراض عمومی شد زیرا تاریخ جنایی Bui شروع به آشکار شدن کرد.

Van Phu Bui، یک مجرم جنسی 55 ساله، اولین بار در روز چهارشنبه در ارتباط با حمله غیرقانونی خارج از رستوران Fordham Heights در برانکس قبل از ساعت 11 شب روز 12 اوت دستگیر شد. او مجدداً به دلیل نقض آزادی مشروط دستگیر شد. در جمعه.

فرماندار کتی هوچول روز جمعه گفت مردی که به اتهام شکستن جمجمه مرد دیگری در شهر نیویورک بدون وثیقه آزاد شد، دوباره به بازداشتگاه منتقل شد.

من یک نفر را زدم و او در بیمارستان است. نمی‌دانم او مرده است یا نه گفت.

در یک کنفرانس مطبوعاتی نامربوط در بعد از ظهر جمعه، Hochul اعلام کرد که او شخصا دستور داده بود که بوئی دوباره دستگیر شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پلیس در جستجوی فارغ التحصیل MIT در قتل دانشجوی ییل «مسلح و خطرناک» تلقی شد

هوچول به خبرنگاران گفت: «من به دست خودم اقدام کردم. «تا دقایقی پیش، آن شخص اکنون در بازداشت است. این در جهت من است.»

افسر آزادی مشروط بوئی، نیکسا ریورا، گفت که انتظار می رود اتهامات وی به جنایات ارتقا یابد. مظنون پس از حمله با او تماس گرفت و گفت که او در “مشکل” است.

تصویر ویژه از طریق فرماندار کتی هوچول (سمت چپ) و اداره پلیس نیویورک (درست)





منبع