مردی که متهم به قتل برخاست می گوید بی گناه است

در هفته‌های قبل از مرگ او، Takeoff و Quavo فیلم «تنها برای لینک‌های بی‌نهایت ساخته شده» را منتشر کردند. تیک آف امیدوار بود که آلبوم مشترک به توانایی های شعری او احترام بگذارد و به پادکست Drink Champs گفت: “وقت آن رسیده که گل هایم را به من بدهم.”

___

کلارک، با دستبند و لباس نارنجی در زندان، در جلسه روز دوشنبه چیزی نگفت. Letitia Quinones، یکی از وکلای کلارک، پس از جلسه به خبرنگاران گفت که کلارک احساس “عصبی و نگرانی” دارد، زیرا “او به چیزی متهم شده است که معتقد است از آن بیگناه است، پس چگونه کسی در چنین شرایطی انجام می دهد؟”

میگوس اولین بار با موفقیت عظیم “ورساچه” در سال 2013 موفق شد. آنها 4 بازدید از 10 بازدید برتر در بیلبورد 100 را به دست آوردند، اگرچه تیک آف در آهنگ شماره 1 چند هفته ای آنها “Bad and Boujee” با حضور Lil Uzi Vert نبود. آنها سه‌گانه‌ای از آلبوم‌ها به نام‌های «فرهنگ»، «فرهنگ II» و «فرهنگ III» را منتشر کردند که دو آلبوم اول در جدول آلبوم بیلبورد 200 در رتبه اول قرار گرفتند.

هوستون (AP) – وکیل مردی که ماه گذشته متهم به تیراندازی مرگبار خواننده رپ تاکوف شد، دوشنبه گفت که مرگ این نوازنده در خارج از سالن بولینگ هوستون یک تراژدی بود، اما موکل او می‌گوید که او از این جنایت بی‌گناه است.

Juan A. Lozano را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/juanlozano70





منبع

تیک آف که به نام Kirsnick Khari Ball متولد شد، جوان‌ترین عضو Migos، سه گروه موسیقی رپ نامزد جایزه گرمی از حومه آتلانتا بود که عمویش کواوو و پسر عموی او افست نیز در آن حضور داشتند.

“تحقیقات زیادی وجود دارد که باید انجام شود. … بنابراین، ما فقط از همه می خواهیم که ذهن خود را باز نگه دارند و اجازه دهند سیستم نقش خود را انجام دهد و اجازه دهد قانون اساسی سهم خود را انجام دهد و آن این است که در حال حاضر او تا زمانی که گناهش ثابت نشود بی گناه است.

کوئینونز گفت: “او سعی نمی کرد جایی برود.”

پاتریک خاویر کلارک، 33 ساله، در یک دادگاه کوتاه حضور پیدا کرد که در آن دادستان ها و وکلای مدافع او موافقت کردند تا جلسه کاهش وثیقه را در 14 دسامبر برگزار کنند. کلارک هفته گذشته به اتهام قتل دستگیر شد و با 2 میلیون دلار وثیقه زندانی شد.

او گفت که مرگ تیک آف یک “تراژدی بود و اغلب در جوامع ما اتفاق می افتد.”

سوابق دادگاه حاکی از آن است که کلارک در حالی که پس از گرفتن پاسپورت سریع آماده ترک کشور به مقصد مکزیک بود دستگیر شد و “مقدار زیادی” پول نقد در اختیار داشت.

تیک آف، 28 ساله، هنگامی که بیش از 30 نفر در حال ترک یک مهمانی خصوصی در سالن بولینگ بودند، از ناحیه سر و پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پلیس هیوستون روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت که تیراندازی به دنبال اختلاف نظر بر سر یک بازی “پرسود” تاس در حوالی ساعت 2:30 بامداد روز 1 نوامبر رخ داد، اما تیک آف درگیر نبوده و “یک نظاره گر بی گناه” بوده است.

روز دوشنبه در پاسخ به این سوال که آیا کلارک تیک آف را می‌دانست، کوئینونز گفت: “ما واقعاً نمی‌خواهیم در این مرحله به واقعیت‌ها بپردازیم.”

کوئینونز گفت که کلارک قصد داشت برای تعطیلات به مکزیک برود اما قبل از دستگیری سفر خود را لغو کرده بود.

تروی فاینر، رئیس پلیس هیوستون هفته گذشته گفت که بازرسان نمی‌دانند که کلارک به مهمانی دعوت شده است یا از تیک آف اطلاع دارد. طبق اسناد دادگاه، کلارک به عنوان دی جی کار می کند.

پلیس گفته است که یک مرد و یک زن دیگر با شلیک گلوله مجروح شدند و حداقل دو نفر تیراندازی کردند. پلیس گفت که بازرسان همچنان در تلاش برای ردیابی شاهدان هستند.

دادستان ها از اظهار نظر در روز دوشنبه خودداری کردند.