مردی که متهم به حمله به نماینده جمهوریخواه زلدین بود پس از متهم شدن به جنایت بلافاصله آزاد شد

اداره کلانتر شهرستان مونرو گفت که جاکوبونیس به تلاش برای حمله در درجه دوم متهم شد و پس از محاکمه در دادگاه شهر پرینتون آزاد شد.

او گفت: «از شنیدن این موضوع که نماینده کنگره زلدین مجروح نشده و مظنون در بازداشت است، احساس آرامش کردم. من این رفتار خشونت‌آمیز را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنم – جایی در نیویورک ندارد.»

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

زلدین در توییتی نوشت: «کلمات او در حالی که چند ساعت پیش سعی داشت به من ضربه بزند، این بود که «تموم شدی»، اما چندین شرکت کننده، از جمله @EspositoforNY، به سرعت وارد عمل شدند و با آن مرد برخورد کردند. «نیروهای انتظامی در عرض چند دقیقه در صحنه حاضر شدند. مهاجم احتمالاً فوراً آزاد خواهد شد تحت قوانین نیویورک.”

مردی که متهم به حمله به نماینده جمهوریخواه زلدین بود پس از متهم شدن به جنایت بلافاصله آزاد شد

به گزارش فاکس نیوز، جو شنلی، مدیر ملی AMVETS، با جاکوبونیس مقابله کرد.

زلدین، وکیل دادگستری و کهنه سرباز جنگ عراق که از سال 2015 نماینده لانگ آیلند شرقی در کنگره بوده است، در انتخابات سراسری نوامبر در مقابل کتی هوچول، فرماندار نیویورک، دموکرات، رقابت می کند. هوچول که در آگوست گذشته پس از استعفای سلفش اندرو کومو به دلیل رسوایی آزار جنسی سوگند یاد کرد، عصر پنجشنبه علیه حمله به زلدین صحبت کرد.

پلیس یک مرد 43 ساله متهم به حمله به نماینده لی زلدین (R.، NY) با یک شی تیز در یک ایستگاه تبلیغاتی در شمال نیویورک در شامگاه پنجشنبه به یک جنایت متهم شد و چند ساعت پس از دستگیری از بازداشت آزاد شد. گفت.

او افزود: “من مثل همیشه مصمم هستم که سهم خود را برای ایمن کردن دوباره نیویورک انجام دهم.”

WHEC-TV گزارش داد که اعضای حضار در پست کهنه سربازان جنگ های خارجی که در آن زلدین در حال سخنرانی بود، وارد عمل شدند تا مهاجم را تحت کنترل درآورند، او را خلع سلاح کردند و با استفاده از زیپ هایی که از پوسترهای تبلیغاتی کشیده شده بود، او را مهار کردند.

شنلی به خروجی فرد مورد حمله گفت: «فکر می‌کنم از جیبش دست راستش بالا آمد و تیغه‌ای روی دستش بود. انگشتان او مانند دو سوراخ انگشت در تیغه بود و به سمت نماینده کنگره می رفت. و زلدین نماینده کنگره اولین لانچ را مسدود کرد. و سپس در حالی که دوباره سعی می کرد پرنده شود، او را از پشت گرفتم و او را روی زمین گرفتم و او را روی زمین نگه داشتم.

زلدین، که نامزد جمهوریخواه فرمانداری نیویورک است، در حال سخنرانی در مورد اصلاحات وثیقه در ایستگاهی از تور اتوبوس خود با نام “Unite to Fire Hochul” در پرینتون بود که ادعا می شود دیوید جی. جاکوبونیس به سمت او شلیک کرد و یک شی تیز بیرون کشید.

زلدین در توئیتی جداگانه گفت: «از شرکت‌کنندگانی که به سرعت برای کمک به کار آمدند و افسران مجری قانون که به سرعت پاسخ دادند سپاسگزارم».

مهاجم اندکی پس از اینکه زلدین پیش بینی کرد که “به احتمال زیاد فورا آزاد خواهد شد” آزاد شد.

پس از حمله، زلدین به صحنه بازگشت و سخنان خود را به پایان رساند.