مردی متهم به تلاش برای بیرون آوردن چشم راننده اتوبوس یوتا به دلیل آسیایی بودنش بود

[Source]



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: Voice of Original Doraemon Passes Away در 84 سالگی

اطلاعات بیشتر از NextShark: Megan Thee Stallion با May Lee و Fashion Nova برای کمک 50000 دلاری به مبارزه با نفرت ضد آسیایی شریک می شود.

Uemura هفت سال در UTA بوده است. علاوه بر پارگی قرنیه چپ، این حمله باعث پارگی پرده گوش، هماتوم پیشانی چپ سر، تورم صورت و پارگی دیگری در پشت سرش شد که برای بستن آن به شش منگنه نیاز داشت.

وارد به دو فقره خلع سلاح یک افسر پلیس (جنایت درجه یک)، ضرب و جرح شدید (جنایت درجه سوم)، دو مورد حمله به یک افسر (جنحه کلاس A) و مداخله در دستگیری افسر (یک کلاس) متهم شد. ب جنحه)، ABC 4 گزارش شده است. او به زندان سالت لیک کانتی محکوم شده است.

بر اساس گزارش ها، نمایندگان در نهایت توانستند وارد را مهار کرده و او را با دستبند ببندند.

Uemura موفق شد بلند شود اما برای بار دوم سرنگون شد. وارد سپس «سعی کرد بیرون برود [Uemura’s] چشم چپ که باعث پارگی هلالی شکل شده است [his] قرنیه چپ،» در اتهامات عنوان شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: خانواده مرکز پرستاری منطقه خلیج را به کتک زدن مادربزرگ 87 ساله متهم می کند

بر اساس گزارش ها، وی در حین دریافت دستور به سر و صورت یک افسر مشت زد.

داستان های مرتبط:

اومورا گفت: «تا زمانی که به بیمارستان رسیدم آن را کنار هم نگذاشتم که چرا این مرد از من می‌پرسید اهل کجا هستم و من می‌گویم من اهل سالت لیک سیتی هستم.» فاکس 13. “سپس فکر کردم، “اوه، منظورش این است که شما اهل کدام کشور هستید”، بنابراین فکر می‌کنم این کم و بیش یک جنایت نفرت است.

افسر وارد را به زمین چسباند، اما ظاهراً دومی به مقاومت خود ادامه داد و حتی سعی کرد اسلحه افسر را از غلاف او بگیرد. در این سوگندنامه آمده است که وقتی معاونان پشتیبان وارد شدند، وارد به تنه یکی از آنها لگد محکمی زد “که جلیقه‌اش از کار افتاد.”

کامرون مایکل وارد، 25 ساله، برای حادثه 20 دسامبر، که طبق گزارش ها در منطقه Millcreek Trax Station در 210 W. 3300 South رخ داد، با اتهامات جنایت و جنایات متعدد روبرو است.

بنا بر گزارش ها، اومورا، یک سرباز کهنه سرباز، در این حمله ناخواسته دچار جراحات متعدد شد. او معتقد است که به دلیل آسیایی‌تبار بودن هدف قرار گرفته است.

وارد مدت کوتاهی پس از حمله دستگیر شد، اما بدون حادثه.

مردی در ارتباط با حمله وحشیانه به راننده اتوبوس اداره حمل و نقل یوتا (UTA) و تلاش متعاقب آن برای خلع سلاح افسران پلیس در هفته گذشته متهم شده است.

وارد به راننده UTA، نیل اومورا، نزدیک شد، پس از اینکه راننده دومی به ایستگاه رفت و از اتوبوسش پیاده شد، طبق اسناد شارژ که توسط وی مشاهده شد. KSL. سپس طبق گزارش ها وارد از راننده پرسید: “تو اهل کجا هستی؟”

اطلاعات بیشتر از NextShark: «راستش هرگز احساس آزادی بیشتری نکرده‌ام»: ویدیوی جدید احساس سیاه‌پوستان آمریکایی از زندگی در ژاپن را به اشتراک می‌گذارد

طبق اسناد اتهام، وارد چندین بار به سر و صورت اومورا مشت زد. پس از اینکه Uemura روی زمین افتاد، وارد به ضرب و شتم او و لگد زدن او ادامه داد.