مردی فکر می‌کرد که می‌تواند با خودروی سرقتی فرار کند، اما یک کارگر جنرال موتورز کلید را زد تا موتور را بکشد

بیشتر: Fond du Lac po مردی را که روز شنبه در خیابان Marquette به ضرب گلوله کشته شد به عنوان براندون A. Johnson، 40 شناسایی کرد. تحقیقات همچنان فعال است

در یک خبر، مقامات کلانتر شهرستان فوند دو لاک گفتند شنبه شب به آنها اطلاع داده شد که جنرال موتورز در حال ردیابی خودروی سرقتی در بین ایالتی 41 در شهر الدورادو، شمال فوند دو لاک است. معاون کلانتری ماشین را پیدا کرد و شروع به تعقیب آن کرد. راننده گاز گرفت و سعی کرد از معاون فرار کند.

وقتی می توانید با جنرال موتورز تماس بگیرید چه کسی به یک سیستم امنیتی شیک نیاز دارد؟

ممکن است یک سارق بالقوه خودرو، امروز، پس از اینکه سعی کرد از خودروی گشتی که در تعقیب بود پیشی بگیرد، این سوال را از خود بپرسد تا جنرال موتورز از راه دور خودروی دزدیده شده را به تدریج متوقف کند و یک معاون را قادر سازد تا از آنجا بلند شود و دستگیر شود. این شرکت حتی فلاشرهای خودرو را روشن کرد تا احتمال برخورد با خودروی دیگر را کاهش دهد.

با داگ اشنایدر با شماره (920) 431-8333 یا [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @PGDougSchneider.

نمایندگان انتظار دارند راننده با اتهام فرار یا فرار از افسر و اداره وسیله نقلیه بدون رضایت مالک مواجه شود.

خودروی دزدیده شده با فلاشرها به توقفی نزدیک I-41 و جاده نظامی غلتید. نمایندگان راننده، مردی 39 ساله سیمور را بدون حادثه دستگیر کردند.

این مقاله در ابتدا در Fond du Lac Reporter منتشر شد: جنرال موتورز با زدن سوئیچ دزد خودرو را در شهرستان فوند دو لاک متوقف کرد.





منبع

بقیه اش تاریخ است. یک کلانتر به جنرال موتورز اطلاع داد. آنها از راه دور دوشاخه را کشیدند.