مردی در چین خواستار بازپرداخت بخشی از هزینه های مجلل عروسی به همسر خود می شود

لی گفت که پولی را که از کار به دست آورده، پس انداز والدینش و پولی که از اقوامش قرض گرفته بود، مصرف کرده تا هزینه را پوشش دهد.

مردی پس از اینکه علناً از همسرش خواسته است بخشی از هزینه عروسی خود را به او بازپرداخت کند، در رسانه های اجتماعی چین به سرعت در حال پخش شدن است.

کیان به دادگاه گفت که تب گرفت و تصمیم گرفت برای دو روز در خانه پدر و مادرش بهبود یابد و به خانه شوهرش بازگردد.

در یک کلیپ که به صورت آنلاین ظاهر شده است، لی می تواند باشد خواستار شنیده شد کیان مجموعاً 140000 یوان (تقریباً 19900 دلار) از طریق بلندگو به او بازپرداخت کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد چینی به دلیل هدیه دادن آینه های آرایش به زنان با دوربین های جاسوسی داخلی دستگیر شد.

این مرد که توسط رسانه های محلی با نام لی شونینگ شناسایی شده است. تظاهراتی برگزار کرد خودش بیرون از خانه ای که همسرش، کیان یولو، با پدر و مادرش در استان هنان چین زندگی می کند.

لی به نقل از او گفت: “ما فقط جواهراتی را که برای او خریده بودیم که بیش از 40000 یوان ارزش دارد و 100000 یوان پول نقد می‌خواهد پس بدهد.” پست صبحگاهی چین جنوبی همانطور که می گویند.

تصویر ویژه از طریق ویدیو گلابی

بیشتر از NextShark: ویدیوی نجار معلول 66 ساله که بر مشکلات زندگی غلبه می کند الهام بخش میلیون ها نفر در چین است.



منبع

لی از آن زمان درخواست تجدیدنظر داد که برای جلسه دادرسی ماه آینده تعیین شده است.

با این حال، تنها 33 روز پس از عقد ازدواج، کیان تصمیم گرفت پس از مشاجره به خانه والدینش برود.

به گفته لی، کیان بعد از اینکه به خواب رفت ناراحت شد و یک شب دیروقت از سر کار او را قفل کرد. در ژوئن، ماه‌ها پس از کوچ کیان، لی تلاش کرد درخواست طلاق بده در یک دادگاه محلی اما به دنبال ادعای کیان مبنی بر اینکه آنها با خوشحالی ازدواج کرده اند، رد شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: چین حمایت از روسیه در اوکراین را تکذیب می‌کند و در عوض آمریکا را به دلیل «سوختن شعله» مقصر می‌داند.

لی گفت: زمانی که از طریق یک خواستگار با هم آشنا شدیم، فقط 3 کیلومتر از هم فاصله داشتیم. ما نسبت به هم احساس خوبی داشتیم و فقط سه روز بعد از آن نامزد کردیم.

این زوج جدا شده در اواخر ژانویه از طریق یک عروسی مجلل ازدواج کردند که برای هو 510000 یوان (تقریباً 72600 دلار) هزینه داشت. طبق گزارش ها، این هزینه شامل هدایای نامزدی، یک ماشین و پول نقد به قیمت عروس که خانواده کوان خواسته بودند، می شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن قرنطینه شده چینی پس از ضبط دوربین های مداربسته توسط کارکنان بهداشتی که سگش را تا حد مرگ کتک می زنند، ویران شد.