مردی در ویسکانسین به قتل 6 نفر در سرقت مواد مخدر متهم شد

بازرسان بیرکلی را با داده‌های تلفن همراه به قتل‌ها مرتبط دانستند که شامل یک سلفی بود که به نظر می‌رسید در زیرزمین خانه‌ای گرفته شده بود که اجساد چند ساعت پس از کشته شدن قربانیان در 20 ژانویه پیدا شد. بازرسان گفتند بیرکلی ظاهر شد. یکی از عینک های گران قیمت قربانیان در عکس.

مقامات قبلاً شش قربانی را میشل ویلیامز 49 ساله شناسایی کرده بودند. دونتا ویلیامز، 44; دونالد اسمیت، 43 ساله; چارلز هاردی، 42 ساله; جاونی لیدل، 31; و کالب جردن، 23. میشل ویلیامز، سه تن از قربانیان در خانه ای زندگی می کردند که اجساد در آن پیدا شد.



Source link روز یکشنبه برای تراویس لامار بیرکلی که به شش فقره قتل متهم است، یک میلیون دلار وثیقه تعیین شد. وکیلی که وکالت برکلی را در این جلسه بر عهده داشت از اظهار نظر در مورد این پرونده خودداری کرد.

میلواکی (AP) – یک مرد 34 ساله ویسکانسین در قتل شش نفر که در ماه ژانویه در یک دوبلکس میلواکی مرده پیدا شدند متهم شده است.

شکایت علیه بیرکلی نام پسر عموی او را مشخص نکرده است. هیچ فرد دیگری در ارتباط با این پرونده دستگیر نشده است و پلیس اعلام کرد که اطلاعات بیشتری در روز یکشنبه در دسترس نیست.

هر شش قربانی در 23 ژانویه با گلوله زخمی شدند، اما اسناد دادگاه که جزئیات اتهامات برکلی را شرح می دهد نشان می دهد که آنها ممکن است سه روز قبل کشته شده باشند.

شاهدی که در اسناد دادگاه شناسایی نشده است، همچنین به پلیس گفت که بعد از مرگ بیرکلی را با اسلحه، پول نقد و مواد مخدر که گمان می‌رود متعلق به یکی از قربانیان است، دیده است.

به گزارش WISN، اسناد دادگاه همچنین می گوید که یک شاهد به پلیس گفته است که بیرکلی اعتراف کرده است که شش نفر را به همراه پسر عمویش در یک سرقت ناخواسته مواد مخدر کشته اند. اسناد دادگاه حاکی از آن است که گلوله های کشف شده در محل حادثه از دو سلاح مختلف بوده است.