مردی در جورجیا که پسرش را به دلیل طولانی‌مدت گرفتن غذا از مک‌دونالد شلیک کرد، از زندان فرار کرد

قاضی که به‌خاطر سخنرانی‌های گاه کوبنده‌اش و احکام اغلب سخت‌گیرانه‌اش برای خونسردترین قاتلان شناخته می‌شود، به هیل گفت که گاهی اوقات پیامی را برای مردم محلی ارسال می‌کند: خشونت در اینجا تحمل نخواهد شد.

سیمز به هیل گفت: «خیلی اوقات پیش نمی‌آید که کسی از همان دری که با شلیک گلوله وارد شده بود از دادگاه من بیرون می‌رود. «آنها عموماً با دستبند ترک می کنند. اما تا حدودی ایمان دارم که دیگر تو را نخواهم دید.»



منبع

هیل گفت: «این زمانی بود که فشار خونم بالا رفت.

اما سیمز گفت در مورد هیل هیچ پیامی برای ارسال وجود ندارد.

وکیل هیل، دبرا گومز، به قاضی گفت که درگیری پدر و پسر آنطور که پلیس در ابتدا در گزارش های خود ذکر کرده بود “ساده” نبود.

دادستان لورن براون روز دوشنبه استدلال کرد که هیل باید تا حدی به دلیل تشدید مشاجره به جای “فقط حذف خود” به زندان برود. براون گفت، در عوض، هیل یک تفنگ دستی کالیبر 40 را برداشت.

قاضی هاوارد زی سیمز با اشاره به یک ماکون در سال 2003 که بیش از 2 دلار قرض گرفته بود برای خرید فست فود قتل عام کرد، گفت: «ما مردمی را در این اطراف بر سر سیب زمینی سرخ کرده کشته شده ایم، بنابراین دیگر هیچ چیز مرا شگفت زده نمی کند.»

او گفت که استدلال آنها “از کنترل خارج شد.”

ویلی مک کینلی هیل، روز دوشنبه، 8 اوت 2022، در دادگاه عالی کانتی بیب، سمت چپ، جایی که او به حمله شدید در تیراندازی و مجروح شدن پسر 17 ساله‌اش در آگوست 2020 در یک مشاجره در خانه آنها در جنوب غربی مکون اعتراف کرد. .

هیل، 51 ساله، در حالی که روز دوشنبه در دادگاه عالی کانتی بیب نشسته بود و به تازگی به اتهام حمله شدید در این پرونده اعتراف کرده بود، با چهار سال زندان روبرو شد.

دو تابستان پیش، هیل پسر 17 ساله‌اش را در جریان مشاجره‌ای که پس از فرستادن پسرش به مک‌دونالد برای برداشتن غذا به پایان رسید، به گلوله بستند.

او گفت که خونسردی خود را از دست داده است، که به تازگی قصد داشت پسر “سخت سر” خود را از خانه بیرون کند.

ویلی مک کینلی هیل، روز دوشنبه، 8 اوت 2022، در دادگاه عالی کانتی بیب، سمت چپ، جایی که او به حمله شدید در تیراندازی و مجروح شدن پسر 17 ساله‌اش در آگوست 2020 در یک مشاجره در خانه آنها در جنوب غربی مکون اعتراف کرد. .

قاضی به هیل گفت که مورد او یک مورد نادر است.

او اعتراف کرده بود که گلوله‌ای شلیک کرده است – به‌طور تصادفی، هیل ادعا می‌کرد – که شانه پسرش را پاره کرد و ترقوه پسر را شکست.

سیمز به هیل گفت که والدین و نوجوانان به اندازه کافی با هم بحث می کنند، اما آنها به شلیک گلوله متوسل نمی شوند.

سیمز گفت: «بر اساس همه چیزهایی که دیده‌ام و شنیده‌ام، تا زمانی که پسرت را تیراندازی نکردی، تو آدم خوب و برجسته‌ای هستی».

هیل، که سابقه جنایی نداشت و به مدت دو دهه در کارخانه کاشی سقفی جنوب میکون کار کرده است، در ادامه سخنرانی کرد.

هیل عذرخواهی کرد و گفت که اکنون رابطه او با پسرش خوب است. او از آن زمان به پسر یک کامیون داده است.

زمانی که بازگشت پسر بیش از یک ساعت طول کشید و با غذای سرد، تنش طولانی مدت بین این زوج به تیراندازی منجر شد.

هیل به عنوان اولین مجرم به 12 سال حبس تعلیقی محکوم شد. اگر او این شرایط را نقض کند، احتمالا به مدت چهار سال به زندان محکوم می شود.

تیراندازی زمانی که در 24 اوت 2020 در بخش فرعی Beaumont Heights در نزدیکی جاده ویلیامسون در جنوب غربی ماکون رخ داد، خبر محلی نشد.

او به قاضی گفت: “عصبانیت من را به بهترین شکل گرفت.”

گومز گفت: «تاریخ طولانی در خانواده وجود داشته است. … این بحث فقط مربوط به مک دونالد نبود».

براون تصدیق کرد که پسر هیل «نمی‌خواهد پدرش را ببیند که به زندان می‌رود».

هیل گفت که وقتی پسرش بعد از بیش از یک ساعت رانندگی با غذای سرد حاضر شد، پسرش باهوش شد.

او گفت که اسلحه زمانی منفجر شد که هیل پسرش را هل داد تا او را از خانه شان بیرون کند.

قاضی گفت: “من شما را به زندان نمی فرستم، آقای هیل.” “من روزانه به اندازه کافی با تراژدی روبرو می شوم تا جایی که نمی خواهم آن را تشدید کنم.”

ویلی مک کینلی هیل در حالی که در مقابل قاضی منتظر سرنوشت خود نشسته بود با دستمال کاغذی اشک می کشید.

هیل گفت: «این کاملاً یک تصادف بود. من نمی خواستم به او شلیک کنم. من قصد تیراندازی به او را نداشتم. مرد، وقتی آن اسلحه منفجر شد، آن چیز مرا خیلی ترساند.»