مردی در ایلینوی پس از سقوط از ماشین در حال حرکت در حالی که به نیروهای دختر پیشاهنگ دخترش کمک می کرد تا کمک های مالی را جمع آوری کند جان خود را از دست داد.

به گفته پچ، آرون لامور، 45 ساله، به درخواست او در 6 نوامبر به دخترش، میا، در رانندگی غذا در لنوکس، ایلینویز کمک می کرد که از ماشینی که حدود 5 مایل در ساعت در حال حرکت بود، افتاد. همسر لامور، ارین، به پچ گفت که او ابتدا فکر می‌کرد که او سقوط را جعل کرده و آسیبی ندیده است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

رایان تالاگا به پچ گفت که خانواده لامور به سرعت تصمیم گرفتند که او را قبل از اینکه او را از خدمات حمایتی نجات دهند، اهدای عضو کنند.

همسر لامور گفت که او فردی “بسیار سبک دل” و “احمق” بود.

برادر شوهر لامور، رایان تالاگا، به پچ گفت که “آنها حتی به خانه اول هم نرسیدند” قبل از اینکه لامور “پای خود را از دست داد” و “از ماشین به عقب بر روی سنگفرش افتاد و سرش را به پشت کوبید.” “

پس از سقوط، LaMore برای سی تی اسکن به بیمارستان Silver Cross منتقل شد، اما وضعیت او به سرعت رو به وخامت رفت و پزشکان تصمیم گرفتند او را به بیمارستان دانشگاه شیکاگو منتقل کنند. در 11 نوامبر، روز کهنه سربازان، LaMore از خدمات نجات خارج شد و تسلیم جراحاتش شد.

به گفته GoFundMe که خانواده اش راه اندازی کرده اند، آرون لامور، 45 ساله، پس از سقوط دچار شکستگی جمجمه شد.

  • به گفته GoFundMe که برای حمایت از خانواده اش راه اندازی شده بود، آرون لامور پس از سقوط از یک ماشین در حال حرکت جان خود را از دست داد.GoFundMe

    • بیمارستان دانشگاه شیکاگو یک پیاده روی قهرمان به افتخار لامور برگزار کرد، یک رویداد تشریفاتی برای قدردانی از بیمارانی که می میرند و اهداکنندگان عضو هستند. تالاگا در GoFundMe نوشت که LaMore که یک کهنه کار بود، “برای همیشه یک قهرمان و قهرمان خواهد بود.”

      Talaga به Patch گفت: «ما سعی کردیم با کار با Gift of Hope، یک موقعیت وحشتناک را به موقعیتی تبدیل کنیم که کمی احساس آرامش به ما بدهد. خانواده لامور درخواست می کنند که به جای گل، کمک های یادبودی به پروژه هدیه امید و جنگجوی زخمی ارسال شود.

      مردی در ایلینوی پس از سقوط از یک ماشین در حال حرکت در حالی که به اجرای یک راندن غذای کنسرو شده برای نیروهای دختر 12 ساله دخترش کمک می کرد جان باخت.

      مردی در ایلینویز هنگام کمک به نیروهای پیشاهنگ دخترش پس از سقوط از ماشین جان خود را از دست داد.

    • به گفته GoFundMe که برای حمایت از خانواده اش راه اندازی شده بود، آرون لامور پس از سقوط از یک ماشین در حال حرکت جان خود را از دست داد.

      همسر تالاگا، ناتالی، یک GoFundMe راه اندازی کرد تا از خانواده LaMore حمایت کند که از روز شنبه بیش از 40000 دلار جمع آوری کرده است. در GoFundMe، ناتالی تالاگا نوشت که لامور هنگام سقوط از پشت هاچ بک خانواده، جمجمه خود را شکست، اما او گفت که پس از رسیدن پرسنل اورژانس، “قدرت خود را به کار برد تا خود را از روی زمین بلند کند و به داخل آمبولانس برود”.

      لامور به پچ گفت: «راستش فکر می‌کردم که او با احمق بودن از پشت ماشین بیرون پرید، زیرا این کاری است که او انجام می‌دهد. “او بسیار سبک دل بود، عاشق شوخی کردن بود، او واقعا فکر می کرد که او فقط احمق است.”