مردی به سمت یک کمدین که همسر طرفدار ترامپ را مسخره می کرد آبجو پرتاب کرد. حالا مالک باشگاه می گوید که او در حال اعمال اتهام است.

او گفت: “من فقط از جوک هایت می توانم بفهمم که به بایدن رای دادی.”

او گفت: “همچنین لطفاً چیزها را به سمت من پرتاب نکنید.”

آریل الیاس.

الیاس پاسخ داد: «از این حقیقت می‌توانم بفهمم که وقتی کسی نمی‌خواهد هنوز حرف می‌زنید که به ترامپ رأی دادید»، با صدای تشویق.

اداره پلیس بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

یک کمدین که در یک کلوب در نیوجرسی اجرا می‌کرد، در آخر هفته توسط شوهر یکی از طرفداران دونالد ترامپ که هنگام حضور او روی صحنه بود، یک قوطی آبجو به سرش کوبید.

بعد از اینکه همسرش که ظاهراً از ترامپ حمایت می‌کند، این کمدین را پرتاب کرد.

  • مالک باشگاه کمدی به اینسایدر گفت که قصد دارد علیه این مرد اتهاماتی را مطرح کند.

  • به گزارش Insider، اکنون مالک کلوپ کمدی عمو وینی در Point Pleasant Beach قصد دارد علیه پرتاب کننده آبجو که در این حادثه ویروسی شرکت داشت، اتهاماتی را مطرح کند.

    در همین حال، ایبلی از الیاس به دلیل واکنش سخت او به این حادثه استقبال کرد.

    ایبلی پرتاب کننده آبجو را یک ساکن محلی معرفی کرد که شوهر زنی است که در ابتدا الیاس را سرزنش کرد.

    لحظاتی بعد، قوطی آبجو به روی صحنه پرتاب شد و نزدیک بود به الیاس در حالی که در وسط اسکیت خود بود برخورد کند، قبل از اینکه به دیوار آجری پشت سرش برخورد کند.

    الیاس تایید کرد که به رئیس جمهور جو بایدن رای داده است و از او پرسید که چرا این مهم است.

    شنیده می‌شود که زنی در میان جمعیت از الیاس می‌پرسد: “آیا به دونالد ترامپ رای دادی” و کمدین را وادار کرد تا پاسخ دهد: “چرا از من می‌پرسی که در اینجا می‌دانی من تنها یهودی این اتاق هستم؟ من کشتم؟”

    او گفت: “وقتی خم شدم تا قوطی را بردارم، متوجه شدم هنوز مقداری در آنجا باقی مانده است، فکر می کنم تنها حرکت من اینجا پایین آوردن آن است.”

    یک کمدین که در یک کلوب در نیوجرسی اجرا می کرد، آخر هفته یک قوطی آبجو به سرش زد.

  • ایبلی گفت که او گزارش پلیس را به اداره پلیس Point Pleasant Beach ارسال کرده و فیلم های نظارتی را تحویل داده است. او گفت که قصد دارد اتهاماتی را مطرح کند.

    الیاس روز دوشنبه به اینسایدر گفت: «اولین فکر من این بود که پرتاب بسیار سختی بود. “فکر بعدی من این بود، “چگونه از این کار برگردم؟ هنوز پنج دقیقه از مجموعه من باقی مانده است.”

    ایبلی می‌گوید: «او حرفه‌ای بود که قوطی را برداشت و از آن شروع به نوشیدن کرد. او این کار را می کند، خدای من، شگفت انگیز است، یک حرفه ای.

    دینو ایبلی، مالک کلاب کمدی عمو وینی، به اینسایدر گفت که این مصیبت در عرض سه ثانیه اتفاق افتاد و خاطرنشان کرد که الیاس “حتی آمدن قوطی را ندیده است.”

    آریل الیاس کمدین شنبه شب در کلوب نیوجرسی روی صحنه بود و صحنه‌های خود را در روز شنبه شب انجام می‌داد که با یک حامی درگیر شد.

    حامی ادامه داد: “پس شما به بایدن رای دادید.”

    الیاس به اینسایدر گفت که او می‌خواهد «همه به یاد داشته باشند که همه ما بیشتر از آنچه که تصور می‌کنیم مشترک هستیم».

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    الیاس در پاسخ به این حادثه تکان دهنده، قوطی آبجو را که در حالی که جمعیت برای او تشویق می کردند به سمت او پرتاب شده بود، چشید.

    آریل الیاس.با حسن نیت از آریل الیاس