مردی از مینه‌سوتا که می‌گفت با سنجاب‌ها در اموالش «جنگ» داشت، پس از رد کردن هدف و شلیک از پنجره همسایه‌اش دستگیر شد.

گرند فورک هرالد این مرد را مایکل جیمز پاورز 76 ساله معرفی کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، پاورز با دو سال پشت میله های زندان و اتهامات متعدد، از جمله حمل بی احتیاطی یک سلاح خطرناک و جنایت شلیک سلاح گرم “در داخل شهرداری” مواجه است.

پاورز قرار است هفته آینده در دادگاه حاضر شود.

طبق اخبار محلی، مرد مینه سوتا مایکل جیمز پاورز معرفی شد.

  • نوار پلیس

    آسوشیتدپرس روز جمعه گزارش داد که یک مرد مینه سوتا پس از اینکه قصد شلیک به یک سنجاب را داشت، دستگیر شد، اما گلوله در عوض از پنجره همسایه اش عبور کرد.

    به گزارش هرالد، علاوه بر این، پاورز به پلیس گفت که فکر می‌کرده به سنجاب برخورد کرده و فقط دو بار در روز حادثه ماشه را فشار داده است.

    پاورز به افسران توضیح داد که در دو سال گذشته، زمانی که حیوانات به داخل غذای او رفتند، حدود 6 بار به آنها شلیک کرد و آن را “جنگ” نامیدند.

    به گزارش هرالد، گلوله ها از یک تفنگ کالیبر 22 بوده و در مجموع 6 گلوله به محل سکونت همسایه اصابت کرده است.

    پاورز به پلیس گفت که قبلاً به سنجاب هایی که وارد غذای پرنده او شده بودند شلیک کرده است.

  • گتی ایماژ

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    بر اساس گزارش ها، پاورز به پلیس محلی گفت که او سعی داشت از پنجره اتاق خوابش به سنجاب قرمزی که روی غذای پرنده اش بود شلیک کند. به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس گفت زمانی که او بازداشت شد، همسرش به او گفت: “خب، من به شما گفتم.”

    به گزارش آسوشیتدپرس و گرند فورک هرالد با استناد به یک سوگندنامه، پس از اینکه همسایه پاورز سوراخ‌های گلوله را در کناره‌های خانه‌اش و گلوله‌ای روی لبه پنجره در اتاق خواب پسرش پیدا کرد، او به اداره پلیس ایست گرند فورکز اطلاع داد. علاوه بر پیدا کردن گلوله، شیشه شکسته داخل اتاق بود.

    مرد 76 ساله ای پس از شلیک گلوله به خانه همسایه خود که قصد شلیک به سنجاب را داشت، دستگیر شد.