مردی از سرزنش مادر به دلیل گریه کودک در پرواز یک ساعته فیلم گرفت

حوالی ساعت 4 بعد از ظهر روز سه شنبه، مسافر مرد 40 ساله شروع به کار کرد سرزنش یک مادر در پرواز ایر بوسان از فرودگاه گیمپو، واقع در سئول، به ججو-دو، بزرگترین جزیره کره جنوبی.

بیشتر از NextShark: زوج فیلادلفیا با مردی که گفته می‌شود آنها را «شاعه‌کننده بیماری» می‌خواند روبرو می‌شوند

“آیا باید اینجا بمیرم، نه؟” به نظر می رسد مرد به مادر می گوید.

یک ویدیوی ویروسی نشان می‌دهد که مردی کره‌ای در حدود ۴۰ سالگی در حال آزار لفظی مادری برای فرزند گریانش در طول پرواز یک ساعته از سئول به ججو است.

مرد به مادر می گوید: «عزیز، که گفت تو می توانی بچه دار شوی. “تو باید عذرخواهی کنی، عوضی. فحش دادن به فرزندت خجالتی است اما من اذیت می شوم [by the child’s crying] خوب است؟ آیا برای یک بزرگسال مشکلی نیست؟»

مرد به مادر می گوید اگر او قادر به “آموزش” آنها نیست، نباید فرزندی داشته باشد. او در تمام مدت ناسزا گفتن فحش می دهد و در یک نقطه به نظر می رسد که نقاب خود را برمی دارد.

پس از فرود هواپیما در ججو، این مرد توسط پلیس دستگیر شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: هوانگ دائهون، اسکیت‌باز سرعتی کره‌ای، پس از کسب مدال طلا، از «پادشاهی مرغ سرخ‌شده» خود هیجان‌زده شد.

سپس مادر در پاسخ عذرخواهی می کند.

گزارش شده است که این مرد به دلیل نقض احتمالی قوانین هوانوردی تحت تحقیق است و ممکن است به سه سال زندان یا جریمه نقدی تا سقف 30 میلیون وون (تقریباً 22882 دلار) محکوم شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: اینفلوئنسر محبوب کره جنوبی که بیش از 100 حمایت مالی دریافت کرده است در واقع یک شخص واقعی نیست.

اطلاعات بیشتر از NextShark: بیش از 100 بچه گربه، توله سگ از “جعبه های کور” در آخرین جنون “جعبه رمز و راز” چین نجات یافتند.

تصویر ویژه از طریق توییتر





منبع

در حالی که مهماندار هواپیما سعی می کند مرد را آرام کند و او را به صندلی خود بازگرداند، مرد همچنان به مادر فحش می دهد.