مردی از اوکلاهاما گفت که 4 مرد را کشت و آنها را “قطع کرد”

اجساد تکه تکه شده مارک چستین 32 ساله، بیلی چستین 30 ساله، مایک اسپارکس 32 ساله و الکس استیونز 29 ساله در 14 اکتبر در رودخانه دیپ فورک در اوکمولگی، شهری با 11000 نفر جمعیت یافت شد که حدود 40 مایل است (65). کیلومتر) جنوب تولسا. گمان می‌رود این مردان عصر روز 9 اکتبر با دوچرخه از خانه‌ای در اوکمولگی خارج شده‌اند.

یکی از وکلای منصوب شده توسط دادگاه کندی، گرگ گریوز، روز جمعه از اظهار نظر خودداری کرد.

پیام تلفنی که روز جمعه برای دادستان ناحیه Rainbolt و Okmulgee کانتی، کارول ایسکی فرستاده شد، بلافاصله پس داده نشد.



منبع

کندی به زنی در گور، اوکلاهاما گفت که بر اساس سوگندنامه ای که توسط دادستانی که به دنبال افزایش پیوند کندی بودند، چهار مرد را به دلیل دزدی از او کشته و تکه تکه کرد.

کندی به طور رسمی متهم نشده است، اما سوابق زندان اوکمولگی نشان می دهد که او با ضمانت 10 میلیون دلاری در ارتباط با اتهام حمله و استفاده از سلاح مرگبار در سال 2012 نگهداری می شود که هنوز به خاطر آن در شرایط مشروط بود.

OKMULGEE، اوکلا (AP) – بر اساس سوگند دادستان، مردی که در قتل و تکه تکه کردن چهار مرد در شرق اوکلاهاما به عنوان “شخص مورد علاقه” توصیف می شود، به زنی اعتراف کرد که مردان را کشته و آنها را “قطع” کرده است. .

مقامات بر این باورند که جوزف کندی 67 ساله در 9 اکتبر در حیاط ضایعات کندی با شلیک گلوله به چهار مرد کشته شد.

به گفته جو پرنتیس، رئیس پلیس Okmulgee، کندی در 17 اکتبر در ساحل Daytona Beach، فلوریدا، در حالی که در حال رانندگی یک وسیله نقلیه سرقتی بود، دستگیر شد. او بعداً به اوکلاهاما تحویل داده شد.