مردی از آرکانزاس 2 سال را صرف ساختن یک خانه درختی به عنوان پروژه بازنشستگی کرد. او آن را به قیمت 1.25 میلیون دلار فهرست کرده است، و با یک استخر آب گرم و یک پل متحرک همراه است – آن را ببینید.

او گفت که حدود سه تا چهار ساعت رانندگی بود و برای انتقال آنها به چندین سفر نیاز بود.

خانه درختی.جاستین فاریس

خانه درختی از طریق یک پل متحرک به پاسیو دیدبانی متصل می شود.جاستین فاریس

فیتزجرالد گفت: “من مطمئن شدم که ما با مصالحی ساخته ایم که دوام داشته باشد. بیرون خانه درختی از چوب قرمز است، عرشه از چوب قرمز است، و آن چوبی است که به راحتی پوسیده نمی شود و تحت تاثیر حشرات قرار نمی گیرد.”

نمای بیرونی خانه درختی که توسط چهار درخت پشتیبانی می شود.جاستین فاریس

فیتزجرالد می‌گوید: «من همیشه تصمیم داشتم چند سال پس از مالکیت آن را بفروشم. “از آنجایی که یک لایه کاشی هستم، پولی ندارم که بتوانم آن را در یک 401K بگذارم یا پس انداز کنم، بنابراین پس اندازمان را برداشتم و آن را در پروژه گذاشتم.”

با نگاهی به گذشته، فیتزجرالد می گوید که فرآیند ساخت خانه درختی بسیار چالش برانگیزتر و وقت گیرتر از آن چیزی بود که او انتظار داشت.

آشپزخانه در خانه اولیه.

فیتزجرالد می‌گوید: «در آن زمان حتی به آن ملک فکر هم نمی‌کردم، اما فقط گفتم: «این چهار درخت چطور؟»

فیتزجرالد برای هر کسی که به دنبال ساخت خانه درختی یا خانه خود است توصیه هایی دارد: به یاد داشته باشید که همه هزینه ها را پیگیری کنید زیرا ممکن است چیزها به سرعت گران شوند. با این حال، سرمایه گذاری در مواد خوب سودمند است.

استخر.

فیتزجرالد به اینسایدر گفت: «ما آن بازی‌های کوچک و باحال را در تلویزیون نداشتیم که بچه‌ها امروز با آن بازی می‌کنند. ما زمانی را بیرون گذراندیم و من همیشه آرزو داشتم که بیرون باشم و چیزی بسازم.”

فیتزجرالد گفت: “من هر روز آنجا هستم، اگر اجاره ای نباشد، فقط اطراف آن را تمیز می کنم و استراحت می کنم. مطمئناً دوست دارم در خانه درخت باشم.” دیدن رفتن آن بسیار سخت خواهد بود.»

نمایی از کل ملک، با خانه درختی (سمت چپ)، نقطه دیدبانی (پیش زمینه)، و خانه اصلی (پس زمینه).جاستین فاریس

  • فیتزجرالد گفت که بیشتر چوب مورد استفاده در ساخت و ساز محلی بوده و بیشتر کاشی ها دست ساز بوده اند.

    فیتزجرالد گفت: «ما ابتدا خانه درختی را انجام دادیم، زیرا وقتی تجهیزات خود را به همراه می‌آورید باید واقعا مراقب درختان باشید. “شما نمی خواهید تجهیزات را روی سیستم ریشه اجرا کنید.”

    مایک فیتزجرالد دوران کودکی خود را در بیرون از خانه گذراند و از درختان بالا رفت و قلعه ساخت. او همیشه آرزو داشت که خانه درختی خود را داشته باشد، و حالا که به 60 سالگی نزدیک شده است، تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است.

    نمای بیرونی خانه درختی.

    خانه اصلی نیز مانند خانه درختی دو طبقه است. یک راه پله مارپیچ قسمت نشیمن اصلی را به اتاق خواب زیر شیروانی در طبقه بالا متصل می کند.

    منطقه نشیمن خانه اولیه.

    مسیر ورود به ملک.جاستین فاریس

    فیتزجرالد کل ملک را به قیمت 1.25 میلیون دلار به بازار عرضه می کند. اما تا زمانی که مالک جدیدی پیدا کند، آن مکان را در Airbnb اجاره خواهد کرد.

    نمای جایگزین پاسیو دیدبانی و استخر.

    خانه درختی طرحی به سبک شیروانی دارد. قسمت اصلی نشیمن در طبقه پایین است و از یک نردبان متحرک برای دسترسی به اتاق خواب در طبقه بالا استفاده می شود.

    فیتزجرالد بخش عمده ای از کارهای داخلی را خودش تکمیل کرد و کابینت ها و حمام ها را ساخت.

    فضای داخلی خانه درختی.

    نمای جایگزین از پاسیو دیدبانی و استخر، با خانه اصلی در سمت راست.جاستین فاریس

    فیتزجرالد افزود: “من باید به آنها می گفتم که چقدر می خواهم آن را از روی زمین بسازم. من باید درختان را در پایه و بالای جایی که خانه درختی قرار بود اندازه گیری کنم، و سپس تمام این اندازه ها را برای آنها ارسال کنم.”

    او گفت که این پروژه به دلیل فرآیند ساخت خانه به درختان زنده بدون آسیب رساندن به آنها گران تمام شد. او همچنین در مورد مصالح کوتاهی نکرد و گفت که با وجود اینکه هزینه های اولیه زیاد است، انتظار دارد در آینده در تعمیرات صرفه جویی کند.

    فیتزجرالد گفت که سنگ های موجود در مسیر و اطراف استخر از اوکلاهاما تهیه شده اند و حمل و نقل آنها به دلیل وزن آنها دشوار است.

    مسیر ورود به ملک.

    فیتزجرالد گفت، هر شاخه، ریشه و تنه باید به دقت بررسی شود.

    برای فیتزجرالد، که در صنعت کاشی کار می کرد، این یک پروژه بازنشستگی برای مشغول نگه داشتن خود بود.

    فیتزجرالد افزود: مقیاس خانه درختی او نه فقط برای او، بلکه برای سازندگان محلی و متخصص خانه درختی که با او مشورت کرده بود، جدید بود. این.”

    ساخت و ساز دو سال و چهار ماه به طول انجامید. فیتزجرالد در دسامبر 2019 شروع به کار کرد و ساخت ملک را در آوریل 2022 به پایان رساند.

    خانه درختی.

    استخر.جاستین فاریس

    فضای داخلی خانه درختی.جاستین فاریس

    جاش هارت از متخصصان خانه درختی محلی که با او مشورت کرد، گفت که درختان ملک او به اندازه کافی قوی نیستند. همانطور که آنها به درختان اطراف نگاه می کردند، آنها به ملک همسایه او – که اتفاقاً برای فروش بود – رسیدند.

    او افزود: «فکر می‌کنم حدود 80000 تن سنگ در آنجا وجود دارد.

    فیتزجرالد گفت: «از آن روز شروع کردیم به گذاشتن تیرها روی درختان، از مردم می‌خواستیم که در آنجا رانندگی کنند و فقط برای گرفتن عکس توقف کنند.

    فیتزجرالد گفت: «وقتی شروع کردیم، نمی دانستیم چقدر هزینه دارد.

    او تخمین می زند که بین 600000 تا 700000 دلار برای ساخت این ملک هزینه کرده است.

    اکنون، او ملک را – که می توان آن را در Airbnb اجاره کرد – به قیمت 1.25 میلیون دلار می فروشد.

عرض پل به پاسیو دیدبانی تقریباً 30 فوت است.جاستین فاریس

او گفت: “شما به ماندگاری آن درخت وابسته هستید تا خانه درختی شما حمایت لازم را داشته باشد.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

خانه درختی توسط چهار درخت پشتیبانی می شود و از طریق یک پل متحرک به پاسیو روی درخت دیگری متصل می شود.

  • فیتزجرالد افزود: “ما یک افتتاحیه باشکوه داشتیم و از اکثر مردم محله دعوت کردیم که بیایند، و همه آنها از دیدن آن بسیار هیجان زده بودند. این باعث شد من واقعاً به آن افتخار کنم.”

    فیتزجرالد گفت: “ما یک تکه چوب بزرگ با لبه های زنده گرفتیم و آن را به یک میز در فضای باز بسیار باحال تبدیل کردیم – مردم فقط دوست دارند آنجا بنشینند. این یک کوره و یک شومینه در فضای باز نیز دارد.”

    “به یاد آوردم که گذاشتن سقف خانه درختی چقدر سخت بود. حدود 30 فوت از زمین بالاتر است و همه از مرگ می ترسیدند که به آنجا برسند، بنابراین چند ماه بیشتر طول کشید تا سقف خانه درختی قرار بگیرد.” او افزود.

    نمایی از کل ملک.

    برخی از کابینت ها در خانه اصلی از تخت های بازسازی شده کامیون ساخته شده بودند. فیتزجرالد همچنین چوب یک واگن قدیمی را با تبدیل آن به میز قهوه تغییر داد.

    فیتزجرالد می‌گوید: «ما باید به آنجا می‌رفتیم و تمام آن سنگ‌ها را روی یک پالت می‌چینیم، روی تخت‌های کامیون می‌گذاریم و برمی‌گردانیم».

    خانه‌های بنتونویل، آرکانزاس، به ازای هر داده از پلتفرم املاک و مستغلات Realtor.com، میانگین قیمت خانه فهرست‌بندی شده 485000 دلار دارند. در حال حاضر 615 خانه برای فروش در این محله وجود دارد که قیمت آنها بین 180000 تا 11.6 میلیون دلار است. ملک درختی 1.25 میلیون دلاری در محدوده قیمت متوسط ​​قرار دارد.

    کیم ویلیچوفسکی و دارلین فلوید از First Real Estate این فهرست را در اختیار دارند.

    خانه درختی توسط چهار درخت پشتیبانی می شود و از طریق یک پل متحرک به پاسیو دیدبانی روی درختی دیگر متصل می شود. فیتزجرالد گفت این پل که تقریباً 30 فوت طول دارد، برای تکمیل یک چالش بود.

    پل به پاسیو دیدبانی.

    هر دو خانه درختی و خانه اصلی دارای مساحت ترکیبی 866 فوت مربع هستند و هر کدام آشپزخانه، حمام و اتاق خواب خود را دارند.جاستین فاریس

    قسمت نشیمن خانه اصلی.جاستین فاریس

    درختان – که درختان بلوط و هیکلی هستند – برای طرحی که فیتزجرالد در ذهن داشت، بهترین نوع بودند و او تصمیم گرفت زمین را بخرد. سوابق اموال نشان می دهد که او 30000 دلار برای لات پرداخت کرده است.

    فیتزجرالد می خواست که خانه درختی به طور کامل توسط درختان بلند شود، بدون هیچ گونه حمایت دیگری. قبل از اینکه بتواند چیزی بسازد، به درختکاری نیاز داشت تا سلامت درختان را بررسی کند.

    خانه درختی از طریق یک پل متحرک به پاسیو دیدبانی متصل می شود.

    در همین حال، او اخیراً خانه درختی را در Airbnb فهرست کرده است، جایی که می توان آن را با 486 دلار در شب اجاره کرد.

    فیتزجرالد گفت، طراحی پل نهایی از یک پل در ویدئوی “Treehouse Masters” الهام گرفته شده است، اما با پشتیبانی های اضافی اصلاح شده است.

    یکی از حمام های ملک.جاستین فاریس

    او گفت اگرچه این ملک در نزدیکی یک مسیر دوچرخه سواری محلی است، اما هنوز یک منطقه آرام است.

    کف خانه درختی یکی از پر زحمت ترین قسمت های این ساختمان بود، وی افزود: من مجبور شدم به معنای واقعی کلمه هزاران تکه چوب اصلاح شده را بریده و روی زمین بگذارم.

    فیتزجرالد همچنین برای مشاوره با تیم Nelson Treehouse and Supply – ستارگان برنامه تلویزیونی واقعی Animal Planet “Treehouse Masters” تماس گرفت.

    فیتزجرالد گفت که خانه درختی سال ها است که توجه ها را به خود جلب کرده است.

    یکی از حمام های ملک.

    فیتزجرالد گفت: «فکر می‌کردم شش تا هشت ماه دیگر کارمان تمام می‌شود و دو سال طول کشید. انجام هر کاری برای حفظ درختان احتمالاً چیزی بود که واقعاً سرعت همه چیز را کاهش داد.»

    مایک فیتزجرالد بیش از دو سال و حداقل 600000 دلار برای ساختن یک خانه درختی صرف کرد.

  • او افزود: “اگر از روی پل عبور کنید، یک بانوج بزرگ وجود دارد که از طرف دیگر روی زمین آویزان است. می توانید روی این تور بزرگ که فقط 15 فوت در هوا آویزان است، دراز بکشید.”

    آشپزخانه در فضای باز و ناهار خوری خانه اصلی.جاستین فاریس

    فیتزجرالد گفت که ساخت خانه درختی بیش از یک سال و تکمیل خانه اصلی یک سال دیگر طول کشید.

    فیتزجرالد می گوید یکی از بارزترین ویژگی های خانه اصلی آشپزخانه در فضای باز و ناهارخوری است.

    آشپزخانه در فضای باز و ناهار خوری استخر.