مردم از قبل از دستگیری ترامپ ویدیوهای دیپ فیک می‌سازند

در ماه‌های اخیر، با برنامه‌هایی مانند Midjourney که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر واقعی را بر اساس پیام‌های متنی مانند «ترامپ توسط اف‌بی‌آی دستگیر شود»، تولید کنند، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. و در حالی که این برنامه‌ها به دور از ایده‌آل بودن هستند (بسیاری هنوز برای کشیدن دست‌های انسان که شبیه کابوس‌های لاوکرافتی نیستند تلاش می‌کنند)، در حال بهتر شدن هستند. هفته گذشته، Midjourney از آخرین نسخه خود رونمایی کرد که می‌تواند تصاویری شگفت‌انگیز واقعی، از جمله دست‌هایی که ظاهر معمولی دارند، ارائه دهد.

ناظران خبر لازم نیست منتظر تصاویر واقعی دونالد ترامپ در دستبند بمانند – به لطف فناوری هوش مصنوعی که به هر حقه‌بازی اجازه می‌دهد به عنوان یک عکاس خبری فوری ظاهر شود، دیپ‌فیک‌ها در حال حاضر در رسانه‌های اجتماعی سیل شده‌اند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جوآن دونوان، محقق دانشگاه هاروارد و نویسنده این کتاب، متأسفانه، این ابزارها برای ایجاد تصاویر واقعی برای فریب دادن مردم بسیار مفید هستند. Meme Wars به Daily Beast گفت. ما شاهد شکل جدیدی از «اطلاعات نادرست پیش‌بینی‌کننده» هستیم که در آن شایعات از طریق ایجاد رسانه‌هایی که رویدادهایی را پوشش می‌دهند به واقعیت تبدیل می‌شوند.»

دیگر جعلی های تولید شده توسط رایانه قبلاً کلماتی را در دهان سیاستمداران قرار داده اند. یک ویدیوی ویروسی عمیق از بایدن که ظاهراً نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور در حال اعلام پیش‌نویس آمریکایی‌ها برای جنگ در اوکراین است. چنین پیش نویسی وجود ندارد.

ترامپ صبح شنبه اعلام کرد که انتظار دارد روز سه‌شنبه به اتهام پرداخت پول به ستاره فیلم بزرگسالان استورمی دانیلز دستگیر شود. مشخص نیست که آیا ترامپ متهم خواهد شد یا نه، چه رسد به اینکه با دستبند به زندان کشیده شود. اما برنامه‌های هوش مصنوعی مانند Midjourney این امکان را برای طرفداران و دشمنان ترامپ فراهم کرده است تا تصاویری واقعی از پیاده‌روی او ایجاد کنند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تصویر توسط الیزابت براکوی/دیلی بیست
یکی از کاربران توییتر ساعاتی پس از اعلامیه شنبه ترامپ نوشت: «شکستن». «اف‌بی‌آی به مار آ لاگو یورش می‌برد تا ترامپ را دستگیر کند. عکس های اختصاصی.”

دو روز قبل از اعلام ترامپ، روزنامه‌نگار الیوت هیگینز با درخواست از برنامه برای تولید تصاویری از سیاستمداران در سناریوهای دراماتیک، به‌روزرسانی جدید Midjourney را آزمایش کرد: جو بایدن و ولادیمیر پوتین در حال انجام مذاکرات صلح اوکراین، پوتین در لباس زندان و ترامپ در حال دستگیری. هیگینز حتی با افزودن «فیلم خبری» به اعلان Midjourney، فریب‌های ترامپ را به گونه‌ای جلوه داد که گویی تصاویری از یک پخش خبری هستند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

نماینده جمهوری‌خواه می‌گوید کیفرخواست ترامپ از بین خواهد رفت، زیرا او ظاهر نخواهد شد

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

برخی از هنرمندان هوش مصنوعی اعتراف کردند که تصاویر آنها فریبنده بود – در نهایت. یکی از کاربرانی که تصویر خود از پیاده‌روی ترامپ را به اشتراک گذاشته بود، پیش از به اشتراک گذاشتن تصاویر غیرقابل قبول هوش مصنوعی از مدیتیشن ترامپ در زندان، شمشیر به دست گرفتن و ایستادن بالای ساختمان با یک اژدها نوشت: «آنها واقعاً این کار را کردند.

او در مورد تصویر اول نوشت: “اگر این شما را فریب داد، برای آینده آماده نیستید.” “خیلی زود، تصاویری از این دست در همه رسانه های اجتماعی پخش خواهند شد… و بسیار بهتر خواهند شد.”

اگرچه ترامپ دستگیر یا متهم نشده است، اما این تصاویر جعلی در سمت راست و چپ محبوبیت پیدا کرده است، با مخالفان ترامپ که ایده رئیس جمهور سابق در زندان را تشویق می کنند و حامیان ترامپ در اطراف رهبر که در واقع دستگیر نشده تجمع می کنند.

تصویر توسط الیزابت براکوی/دیلی بیست

عکس هایی که آپلود کرد سینمایی بود. ماموران با وسایل ضد شورش به تفرجگاه ترامپ در فلوریدا یورش بردند و زیر لوسترهای طلایی با تفنگ های کشیده می دویدند. فقط برخی از افسران در نگاه دوم غیرعادی به نظر می رسیدند. یکی چهره ای عجیب و غریب داشت و دیگری با انگشتان بی روح مانند پنجه سگ. این تصاویر توسط هوش مصنوعی و توسط یک کاربر توییتر تهیه شده است که همچنین تصاویر کامپیوتری از نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز در حال همبازی شدن و رئیس جمهور جو بایدن که در یک مراسم مخفیانه با شاخ بز شرکت می کند به اشتراک گذاشته است.

او همچنین یکی از چندین تصویر جعلی را به اشتراک گذاشت که ماموران ترامپ را به سمت ون پلیس در انتظار کشیدند. این تصاویر، و تغییرات مشابه هوش مصنوعی توسط دیگر تحریک‌کنندگان، به سرعت از توییتر پخش شد به سایت‌هایی مانند 4chan و YouTube، که در آن کانال‌های «اخبار فوری» از تصویر به عنوان تصویر کوچک در ویدیوهای خود استفاده می‌کنند. (یکی از نظر دهندگان یوتیوب شکایت کرد: «ترامپ کجا دستگیر شد؟»