«مردان زیادی هنوز با کرسی های قدرت هستند»

بنیاد بیل و ملیندا گیتس اخیراً دریافته است که جهان حداقل تا سال 2108 به برابری جنسیتی نخواهد رسید، یعنی سه نسل دیرتر از آنچه قبلاً پیش بینی شده بود.

او در این مصاحبه گفت: «ما کمپین‌های زنان را آنگونه که برای مردان تأمین می‌کنیم، تأمین مالی نمی‌کنیم». “این یک مشکل بزرگ است.”

فرنچ گیتس به نابرابری در بودجه بین نامزدهای سیاسی زن و مرد اشاره کرد.

ملیندا گیتس، رئیس مشترک بنیاد بیل و ملیندا گیتس.دنیس بالی‌بوس/ رویترز

  • فرنچ گیتس به فورچون گفت: «بسیاری از اوقات، ما فکر می‌کنیم که می‌خواهیم به برابری جنسیتی دست پیدا کنیم – که ممکن است کمی سوزن را حرکت دهیم.» وقتی صحبت از حضور زنان در دولت می شود، “ما یک یا دو درصد افزایش می دهیم و فکر می کنیم، “خوب، ما در راه توانمندسازی هستیم.”

    ملیندا گیتس، رئیس مشترک بنیاد گیتس

    ملیندا فرنچ گیتس می‌داند که ایالات متحده از نظر مرخصی پزشکی خانوادگی با حقوق از دیگر کشورها عقب است، و او می‌گوید انتخاب بیشتر زنان و رنگین پوستان به کاهش این شکاف کمک می‌کند.

    بر اساس گزارشی از سرویس تحقیقات کنگره، اگرچه تعداد زنان در کنگره 117 رکورددار است، اما هنوز هم تنها 28 درصد از آن را تشکیل می دهند. و اگرچه این کنگره از نظر نژادی و قومیتی متنوع ترین کنگره در تاریخ است، اما رنگین پوستان تقریباً 25 درصد از مجلس سنا و مجلس نمایندگان را تشکیل می دهند و بر اساس این گزارش، 136 کرسی از 535 کرسی را در اختیار دارند.

    این نیکوکار میلیاردر این هفته در مصاحبه ای با فورچون گفت: ما تنها کشور صنعتی هستیم که سیاست مرخصی پزشکی خانوادگی با حقوق محکمی نداریم و این نباید باشد. اما باید صریح باشید: مردان بسیار زیادی با صندلی‌های قدرت هنوز در کاپیتول هیل در ایالات متحده وجود دارند.

    اوایل این هفته، بنیاد بیل و ملیندا گیتس، سازمان خیریه ای که او با همسر سابقش و بنیانگذار مایکروسافت بیل گیتس اداره می کند، گزارشی منتشر کرد که نشان می داد جهان حداقل تا سال 2108 به برابری جنسیتی دست نخواهد یافت، سه نسل عقب تر از پیش بینی های قبلی.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    ملیندا فرنچ گیتس از فقدان مرخصی پزشکی کامل با حقوق خانواده در ایالات متحده انتقاد می کند.

  • او به فورچون گفت که انتخاب زنان و رنگین پوستان بیشتر به رفع این مشکل کمک می‌کند و می‌گوید: «مردان زیادی با کرسی‌های قدرت هنوز در کاپیتول هیل در ایالات متحده وجود دارند.»