مربی برایان دابول در مورد آزادی بلیک مارتینز چیزی نمی گوید


ایست رادرفورد، نیوجرسی (AP) – برخی از موضوعات وجود دارد که برایان دابول، مربی نیویورک جاینتز، قرار نیست چیز زیادی در مورد آنها روشن کند.

مصدومیت و آزادی بازیکنانی مانند بلیک مارتینز کهنه کار در لیست او قرار دارد.

در حالی که جاینتز روز دوشنبه شروع به آماده شدن برای بازی افتتاحیه فصل خود در تنسی در برابر تایتان ها کرد، دابل در مورد هر دو موضوع صحبت چندانی نکرد.

غول‌ها به‌طور شگفت‌انگیزی، مارتینز را روز پنج‌شنبه پس از پایان تمرین این هفته، آزاد کردند. در آن زمان هیچ اظهارنظری از سوی دابول یا جو شوئن، مدیر کل این تیم در مورد اینکه چرا تکلگر اصلی آنها در سال 2020 کنار گذاشته شد یا اینکه آیا این موضوع به مصدومیت ACL که او در اوایل فصل گذشته متحمل شد، مربوط می‌شود، اظهار نظر نکرد.

دابل روز دوشنبه گفت: “تمام چیزی که من می گویم این است که هر تصمیمی که در مورد آزادی یک بازیکن می گیریم همیشه یک تصمیم دشوار است.” درست مثل همه بچه‌های ما، برای بلیک و بقیه بچه‌هایی که آزاد کردیم، آرزوی موفقیت دارم. و ما مشتاقانه منتظر آماده شدن برای آماده سازی خود برای تنسی هستیم.

دابل، که در ژانویه جایگزین جو جاج به عنوان مربی شد، وقتی به دلیلی برای این حرکت تحت فشار قرار گرفت، پاسخ اصلی خود را تکرار کرد.

در فصل 4-13، دابل در مورد مصدومیت تیم در بازی یکشنبه سخت صحبت کرد. او نمی گوید چه کسی در گارد چپ برای شین لمیو (پا) مصدوم شروع خواهد شد. او همچنین گفت که مدافعان خارج از خط اصلی، آزیز اوژولاری (پا) و کیوان تیبودو (زانو) تازه کار، هر روز وقتی از آنها پرسیده می شود که آیا بازی خواهند کرد یا خیر.

دابل گفت که هماهنگ کننده تهاجمی، مایک کافکا، به اجرای نمایشنامه ها ادامه خواهد داد، همانطور که در پیش فصل انجام داد. دابل در چهار فصل گذشته به عنوان هماهنگ کننده با بوفالو بیلز، بازی های تهاجمی را نامیده بود.

اگر مزیتی وجود داشته باشد که غول‌ها به فصل می‌رسند، این است که اکثر حریفان نمی‌دانند چه انتظاری دارند.

مایک ورابل، مربی تایتانز، گفت که او به آنچه دابول در آلاباما، بوفالو و نیوانگلند استفاده کرده است، نگاه خواهد کرد و نگاهی به کار کافکا در کانزاس سیتی خواهد انداخت.

ورابل گفت: “بنابراین این افراد در مورد تخلفات خوب بوده اند.” “ما باید برای همه چیز آماده باشیم. این هفته افتتاحیه است”

دو بار ایمنی All-Pro، کوین بایارد، گفت که غول‌ها احتمالاً از چیزی که تایتان‌ها تجربه بازی در برابر آن را نداشته‌اند، استفاده نخواهند کرد.

بیارد گفت: “من فکر می کنم ما فقط باید مطمئن شویم که خونسردی خود را در کنار زمین حفظ می کنیم و آرام می گیریم.” ممکن است مجبور شویم برخی از تنظیمات را در کنار زمین انجام دهیم زیرا در پایان روز همیشه هفته اول NFL است، بنابراین شما می توانید انتظار هر چیزی را داشته باشید.

دابل گفت که مهمترین چیز برای جاینتز در حال حاضر این است که اساساً سالم باشند و از قوانینی که کارکنان از زمان شروع فعالیت های تیم سازمان یافته در بهار نصب کرده اند پیروی کنند.

سرمربی تازه کار گفت: “هر تیم هر سال بر اساس نفرات خود تکامل می یابد.” “آنها شخصی جدید دارند. پرسنل جدید داریم بنابراین، من می‌توانم بگویم این یک آماده‌سازی عادی برای هفته اول است، حتی اگر ما یک کارمند جدید هستیم. من نمی خواهم در مورد اینکه آنها چگونه این کار را انجام می دهند صحبت کنم. آنها با نحوه انجام کارها واقعاً موفق بوده اند. ”

تایتان ها در سه فصل گذشته به پلی آف رفته اند. غول‌ها از سال 2016 تاکنون هیچ فصل برنده‌ای نداشته‌اند، این تنها باری است که از زمان قهرمانی در سوپربول در فوریه 2012، فصل بعد را پشت سر گذاشتند.

یادداشت ها: گیرنده تازه کار Wan’Dale Robinson در کنتاکی زندگی می کند و در کنتاکی بازی می کند و بیش از 10 درخواست بلیط از خانواده و دوستان در فرانکفورت دریافت کرده است. پیش نویس دور دوم گفت: «این واقعاً حدود 3 و نیم ساعت است. “این بزرگترین موردی است که من با سیستم پشتیبانی در اطراف دارم.” … تکل ایوان نیل، انتخاب شماره 7 کلی در درفت، گفت که والدینش در حال سفر از فلوریدا هستند تا اولین حضور او در NFL را ببینند. … غول ها DB Harrison Hand را از تیم تمرین آزاد کردند و DB Fabian Moreau کهنه کار را اضافه کردند. … دابل گفت که کوارتربک پشتیبان تیرود تیلور (بازگشت) آماده بازگشت به کار این هفته است. او در فینال پیش فصل مقابل جت ها مصدوم شد.

___

ترزا واکر، نویسنده فوتبال AP Pro در نشویل، تنسی، در این گزارش مشارکت داشت.

___

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع