مربی اسکی خانواده گوئینت پالترو شهادت داد که «خانم. پالترو هنگام دفاع از مهارت اسکی بازیگر زن در جریان محاکمه برخورد، از تپه پایین نمی رود و جیغ می کشد.

کریستینسن در گزارشی که در پی این برخورد نوشت، گفت که ساندرسون پالترو را از پشت بیرون آورد.

مربی اسکی پسر گوئینت پالترو روز دوشنبه هنگام شهادت از مهارت این بازیگر تمجید کرد.

  • اریک کریستینسن در نبرد حقوقی پالترو بر سر تصادف در سال 2016 موضع گرفت.

  • بر اساس مدارک پزشکی نشان داده شده در دادگاه، ساندرسون در سال 2019 از پالترو برای دریافت 3 میلیون دلار به خاطر این برخورد شکایت کرد و مدعی شد که او با او تصادف کرد و او را با چهار دنده شکسته و آسیب مغزی به جا گذاشت. این هنرپیشه بعداً از ساندرسون به دلیل سهل انگاری دفاع کرد و مدعی شد که او مسئول این تصادف بوده و از پشت به داخل او اسکی کرده است.

    کریستینسن گفت که او به پسر 16 ساله پالترو، موزس، آموزش حداقل سه تعطیلات جداگانه اسکی را که خانواده طی سال‌ها انجام داده بودند، داده است، حتی در یک مناسبت پسر را با مقداری از سفال‌های دست‌سازش به خانه فرستاد.

    کریستینسن با پیشنهاد پیشگیرانه وکیل پالترو گفت: “این مضحک است.”

    ساندرسون اکنون به دنبال غرامت 300000 دلاری در مقایسه با پالترو است که 1 دلار به اضافه حق الوکاله بازپرداخت شده می خواهد.

    اما مربی اسکی ادعاهایی مبنی بر اینکه او دروغ می گفت یا به پالترو کمک می کرد تا برخورد را “پوشانده” کند، صرفاً به این دلیل رد کرد که او به خوبی به او اشاره کرد.

    او روز دوشنبه در دادگاه گفت: “من به وضوح او را به عنوان اسکی باز سربالایی مشاهده کردم و اسکی باز در سربالایی مسئولیت دارد از سایر اسکی بازان دوری کند.”

    در همین حال، تیم حقوقی ساندرسون همچنان بر رابطه پولی بین کریستینسن و پالترو تاکید کرد. این بازیگر هفته گذشته شهادت داد که در حالی که نمی‌توانست هزینه دقیق آن را به خاطر بیاورد، اسکی یک روز، که شامل درس‌هایی برای او، شوهرش براد فالچوک و چهار فرزند جمعی آنها بود، بیش از 9000 دلار هزینه داشت.

    کریستینسن گفت: “خانم پالترو با جیغ از تپه پایین نمی رود، دلیلی وجود ندارد که او فقط برای فریاد زدن جیغ بزند.”

    گوئینت پالترو برای محاکمه خود، دوشنبه، 27 مارس 2023، در پارک سیتی، یوتا وارد دادگاه شد.(AP Photo/Rick Bowmer, Pool

    • شاهدان در طول محاکمه تاکنون، از جمله ساندرسون و پالترو، اظهارات ضد و نقیضی در مورد اینکه چه کسی در تصادف مقصر بوده است، ارائه کرده‌اند، اما کریستینسن روز دوشنبه در اعتقادش به وضوح معتقد بود که ساندرسون مقصر بوده است.

      کریستینسن با پسر پالترو، موزس مارتین، که در آن زمان 10 سال داشت، کار می کرد که تصادف مورد مناقشه بین پالترو و ساندرسون، 76 ساله، در یک شیب مبتدی رخ داد.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    یک مربی اسکی در یوتا که در چندین تعطیلات به فرزندان گوئینت پالترو هنرپیشه آموزش می داد، از توانایی این ستاره در ورزش برفی دفاع کرد و روز دوشنبه در دادگاه شهادت داد که او همیشه غول “گوپ” را به عنوان یک اسکی باز ایمن و مسئولیت پذیر می دانست.

    بر اساس شهادت ساندرسون در روز دوشنبه، پس از سقوط، که قبل از آن فریاد “خونریزی” از سوی پالترو شنیده شد، کریستینسن جزو اولین افرادی بود که به این حادثه واکنش نشان داد. کریستینسن گفت که او این دو را روی زمین در هم تنیده پیدا کرد و پالترو روی ساندرسون دراز کشیده بود. او گفت که شنیده است بازیگر زن می گوید او مورد اصابت قرار گرفته است و هرگز آن را ندیده است.

    کریستینسن در طول شهادت خود به تمجید از توانایی پالترو در اسکی ادامه داد و گفت که او در انجام “پیچ های با شعاع کوتاه” مهارت داشت و پیشنهاد مدافعان مبنی بر اینکه پالترو قبل از سقوط فریاد زده بود را رد کرد.

    اریک کریستینسن، مربی 44 ساله اسکی، خاطره خود را از برخورد اسکی در سال 2016 بین پالترو و تری ساندرسون، اپتومتریست بازنشسته ای که این ماه در دادگاه است و در حال مبارزه با استاد سبک زندگی بر سر ادعاهای سهل انگاری ناشی از تصادف بالای کوه در Deer Valley Resort است، ارائه کرد. هفت سال پیش در یوتا

    شهادت کریستینسن با یک انیمیشن ویدیویی اسلوموشن شروع شد که این برخورد ادعایی را به تصویر می‌کشید، که مربی اسکی گفت که او شخصا شاهد آن نبوده است.

    مربی اسکی پیشنهادات مبنی بر کمک به پالترو را رد کرد تا برخورد را “پوشانده” کند.

    گوئینت پالترو برای محاکمه اش وارد دادگاه می شود