مراسم غسل تعمید رودخانه پس از مرگ 14 نفر از سیل ناگهانی با تراژدی پایان یافت

به گفته رابرت مولاودزی، سخنگوی خدمات مدیریت اضطراری شهر ژوهانسبورگ، حداقل یک نفر از طوفان بالا نجات یافته است در حالی که چندین نفر دیگر از کلیسایی در الکساندرا به تنهایی توانستند به محل امن برسند.

ملاودزی در توییتی نوشت: «تعداد کل اجساد کشف شده امروز 12 نفر است که 2 جسد کشف شده دیروز، در مجموع 14 جسد در این حادثه غرق شدن پیدا شده است.» “جستجو برای امروز متوقف شده است.”

مقامات محلی هشدارهایی را برای گروه های مذهبی که امیدوارند در فصل تعطیلات غسل تعمید انجام دهند، صادر کرده اند.

14 نفر پس از اینکه جماعتی متشکل از 33 نفر که در یک مراسم غسل تعمید رودخانه شرکت می کردند در جریان سیل ناگهانی در رودخانه Jukskei آفریقای جنوبی بعد از ظهر شنبه گرفتار شدند، جسد پیدا کردند.

ما مناطقی داریم که هنوز باید کاوش کنیم، که ممکن است به 14 مورد اضافه شود [bodies] مولودزی در مصاحبه ای با eNCA گفت. ما متوجه شدیم که خانواده هایی هستند که نتوانستند اعضای خانواده خود را پیدا کنند. ما امیدواریم از آنهایی که ممکن است بهبود پیدا کنیم، شاید فردا بتوانیم به آنها کمک کنیم تا بسته شوند.”

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

یکی از نمایندگان، ویکتور انکیوب، به شبکه خبری محلی eNCA گفت که توانست پنج نفر را از آبهای مواج تقریباً 100 متری پایین دست بیرون بکشد، اگرچه دیگران برای کمک به آنها بسیار دور شده بودند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به گزارش بی‌بی‌سی، بر اساس گزارش‌ها، انتخاب کنندگان شرکت‌کننده در مراسم روز شنبه روی صخره‌ها در کناره‌های رودخانه ایستاده بودند که سطح آب به‌طور چشمگیری افزایش یافت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ملاودزی گفت: «ساکنان ما، به ویژه جمعی که معمولاً این نوع مناسک را انجام می دهند، وسوسه می شوند که به این رودخانه ها بروند. پیام ما برای آنها این است که در هنگام برگزاری این مراسم احتیاط کنند.

توییتر

توییتر